FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Holdnavn på MSM

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Ravnbrilde Posted - 15 Aug 2006 : 21:16:19
et lille forslag! Jeg synes det ville være rigtigt dejligt hvis alle lige skrev deres holdnavn et eller andet sted på deres MSM så man hurtigt kunne finde sine modstandere(hvilket rigtigt mange allerede gør).
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
JBNJUNIOR Posted - 17 Aug 2006 : 15:17:19
cool nok
Chrallle Posted - 17 Aug 2006 : 13:09:29
Jeps
JBNJUNIOR Posted - 17 Aug 2006 : 13:04:34
stryer msn?
Chrallle Posted - 16 Aug 2006 : 20:04:07
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

quote:
Originally posted by Chrallle

Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.

så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse

Gider da ikke at have to msn klienter. MSN stryer!
GoodPeace Posted - 16 Aug 2006 : 18:25:55
hahaah, Vidar - stærkt billede!

DMT bør jo ikke kræve at man navngiver sig på den ene eller anden måde, og heller ikke at man har 2 msn-konti.

Det bedste er sådan set at droppe standard M$N klienten, og istedet benytte Miranda - JOIN THE DARTHH SIDE, Gaim, Trillian, etc etc, eller hvis man absolut vil bruge den lousy standard klient, så kan man i det mindste forbedre den med msn+ eller lignende addons.
JBNJUNIOR Posted - 16 Aug 2006 : 17:13:32
quote:
Originally posted by Chrallle

Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.

så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse
JBNJUNIOR Posted - 16 Aug 2006 : 17:11:48
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org

som er super bra.

HAHA og lige til msn live kan man da man kan også give kontaktpersoner navne med miranda det er ligesågodt
Vidar Rekdal Posted - 16 Aug 2006 : 15:35:54

Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org

som er super bra.
Chrallle Posted - 16 Aug 2006 : 15:24:00
Vidar Posted - 16 Aug 2006 : 12:31:53
Hørt :D
daugaard Posted - 16 Aug 2006 : 09:48:37
HØRT!
Tem Posted - 16 Aug 2006 : 08:47:38
quote:
Originally posted by daugaard

Til folk som bruger MSN. Hent MSN messenger plus pakken. Der i kan man selv omdøbe folk til hvad de nu vil... Freedom of names lever!
MSN messenger PLUS PAKKEN kan hentes her!

Endnu bedre: Download Msn Live Messenger. Der kan man også selv give sine kontakpersoner navne. Personligt har jeg ikke tænkt mig at lave noget om på mit navn i msn, for det kan folk som sagt selv gøre hvis de har Plus eller Live...
daugaard Posted - 15 Aug 2006 : 23:32:54
quote:
Originally posted by GoodPeace

*host*
Miranda*host*

JBNJUNIOR Posted - 15 Aug 2006 : 22:40:51
syntes det er en rigtig god ide men kan man ik bare ha forkortelsen til sit hold f.eks. jeg bruger JBN-CFC for JBN- chelsea fc??
GoodPeace Posted - 15 Aug 2006 : 21:56:06
*host*
Miranda*host*

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.100.40