FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AJAX - FCK

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
daugaard Posted - 23 Aug 2006 : 10:20:11
Nu er jeg ikke den store FCK fan, men det er dansk klubfodbold som skal forsøge at få en plads blandt de bedste *host*... Nå men jeg ser det nu sådan at der er flere penge at hente for Don Ø. ved at lade sig tabe i aften. I UEFA'en har FCK langt større mulighed for at høste penge end i CL for der har de ikke en chance.
Og når nu ingen danske tv stationer vil vise at FCK taber i aften så kan man altid se den direkte på EURO SPORT.
God Kamp.... og held og lykke...
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Morfar Posted - 30 Aug 2006 : 11:52:28
mod ajax kan jeg fortælle at der ca blev solgt for 40.000 kr øl/vand/mad osv.

min bror's kæreste står i en af dem og det var enda bag mål ( der var ajax's fans stod )
caleb22 Posted - 29 Aug 2006 : 19:23:45
Ja og de dyre middage de skal give, så selv ang'letere ikke kan følge med prismæssigt ;)
birthek Posted - 29 Aug 2006 : 17:56:43
quote:
Originally posted by GoodPeace

355 hhv 395 kr pr billet - dvs cirka 35-45 mio kr alene i billet-indtægter (der skal selvfølgelig fratrækkes diverse udgifter til løn osv), derudover ølsalg, merchandise, etc, og endelig startpengene fra uefa for overhovedet at komme i puljespillet - jeg tror ikke de ville have fået de samme penge hjem på en uefa-puljerunde....

du glemmer at fratrække omkostninger, samt manglende indtægter fra uddeling af 10.000? sponsorbilletter
GoodPeace Posted - 29 Aug 2006 : 17:39:42
355 hhv 395 kr pr billet - dvs cirka 35-45 mio kr alene i billet-indtægter (der skal selvfølgelig fratrækkes diverse udgifter til løn osv), derudover ølsalg, merchandise, etc, og endelig startpengene fra uefa for overhovedet at komme i puljespillet - jeg tror ikke de ville have fået de samme penge hjem på en uefa-puljerunde....

Morfar Posted - 29 Aug 2006 : 14:04:59
der vil med 100% komme 40000 i snit til de 3 kampe!

Billetinformation er idag! hva tid ved jeg endnu ik, men vil du have en billet til en af de 3 kampe så hold øje med www.fck.dk

JBNJUNIOR Posted - 26 Aug 2006 : 11:45:56
Ja enig med claus men jeg tror da også benfica vil trække fuldt hus og det tjener de ihvertfald mange penge på så kan ik forstå hvordan du tror der vil være flere penge i uefa cup end CL
GoodPeace Posted - 26 Aug 2006 : 10:23:38
Det var en dejlig kamp - jeg var selv i Århus, hvor der faktisk var fuldt hus og god heppende stemning på et værtshus med 2 storskærme. De fleste danske fodboldfans holder jo altid med de danske hold i europæiske kampe.

Jeg har ikke lige fulgt med i al snakken om pengene, men start-beløbet i CL puljen er da så stort, at uanset om de så taber alle 6 kampe, så må de da tjene mere end ved nogle uefa-kampe mod nogle mere ukendte hold.

Derudover, uanset vejret og billetprisen, skal ManU nok trække fulde huse i parken, mens Hearts i en uefa kamp nok kun ville trække Ole A og halvdelen af nedre C.

Chrallle Posted - 24 Aug 2006 : 10:13:44
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

ja mega godt kan ik forstå hvorfor alle bif fans ik holder med fck i cl kval jeg holder sku også med bif i cl kval og uefa kval men fandme en god 2. halveg ra fck's side!!!

Enig med Jonas. Altid hold med et dansk hold ligemeget hvad.
daugaard Posted - 23 Aug 2006 : 23:00:50
quote:
Originally posted by birthek

well ... jeg forudså en samlet 4-1´er for 14 dage siden ... så den må naturligvis ende 2-0 til ajax

husk profeten har talt!

DERFOR TROR VI IKKE PÅ PROFETEN...
JBNJUNIOR Posted - 23 Aug 2006 : 22:54:59
ja mega godt kan ik forstå hvorfor alle bif fans ik holder med fck i cl kval jeg holder sku også med bif i cl kval og uefa kval men fandme en god 2. halveg ra fck's side!!!
IstvaN Posted - 23 Aug 2006 : 22:42:34
quote:
Originally posted by birthek

atmosfæriske forstyrrelser ... svært med al den regn ...

tillykke fck fans

Er vel godt for alle danske fodboldfans? :)
birthek Posted - 23 Aug 2006 : 22:33:26
atmosfæriske forstyrrelser ... svært med al den regn ...

tillykke fck fans
Murphie75 Posted - 23 Aug 2006 : 22:24:26
Jeg tror Profeten bliver fyret nu..
caleb22 Posted - 23 Aug 2006 : 22:23:21
Ja man kan kun sige flot kæmpet fck.
i tog chancen i 2 halvleg og det gav pote.

Det må svige hårdt på ajax fans.

Forresten hvad var det i havde at sige til det thomas nebel og dennis nordenbøl?
birthek Posted - 23 Aug 2006 : 19:58:32
well ... jeg forudså en samlet 4-1´er for 14 dage siden ... så den må naturligvis ende 2-0 til ajax

husk profeten har talt!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.139.86.58