Author |
Topic |
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 10:20:11
|
Nu er jeg ikke den store FCK fan, men det er dansk klubfodbold som skal forsøge at få en plads blandt de bedste *host*... Nå men jeg ser det nu sådan at der er flere penge at hente for Don Ø. ved at lade sig tabe i aften. I UEFA'en har FCK langt større mulighed for at høste penge end i CL for der har de ikke en chance. Og når nu ingen danske tv stationer vil vise at FCK taber i aften så kan man altid se den direkte på EURO SPORT. God Kamp.... og held og lykke...
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 11:23:27
|
quote: Originally posted by daugaard
Nu er jeg ikke den store FCK fan, men det er dansk klubfodbold som skal forsøge at få en plads blandt de bedste *host*... Nå men jeg ser det nu sådan at der er flere penge at hente for Don Ø. ved at lade sig tabe i aften. I UEFA'en har FCK langt større mulighed for at høste penge end i CL for der har de ikke en chance. Og når nu ingen danske tv stationer vil vise at FCK taber i aften så kan man altid se den direkte på EURO SPORT. God Kamp.... og held og lykke...
den skulle da blive vist tror det er kanal 5 der købte rettighedderne i sisdste øjeblik |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 12:11:17
|
ja Kanal 5 har købt rettighederne.
for viasat og tv2 køber jo kun brøndbys kampe men det er der jo ikke noget nyt i . kan dog blive lidt sur over at randers imorgen spiller 2½ time før brøndby og ob i uefa og den bliver ikke vist på trods af hvor vigtigt det er at få alle danske hold videre. Men så kan man jo følge lodtrækningen til Champions league grupperne kl 18 på viasat sport imorgen direkte og uefa cup trækningen på fredag kl 13 på eurosport. |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 14:41:48
|
quote: Originally posted by JBN den skulle da blive vist tror det er kanal 5 der købte rettighedderne i sisdste øjeblik
Nåååå ok... havde ikke lige hørt det... |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:27:39
|
kom nu da vær lidt optimistiske jeg vil da hellere ha dem i cl skide være med pengene det vil være meget sjovere med dem i cl |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:38:05
|
Ja hør hvad Jonas siger. Ikke bare være så kedelige og KUN tænke på penge. Optimisme er godt. Kom så drenge, de skal i CL! |
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:56:10
|
Kampen ender desværre 1-1 . |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:58:32
|
well ... jeg forudså en samlet 4-1´er for 14 dage siden ... så den må naturligvis ende 2-0 til ajax
husk profeten har talt! |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 22:23:21
|
Ja man kan kun sige flot kæmpet fck. i tog chancen i 2 halvleg og det gav pote.
Det må svige hårdt på ajax fans.
Forresten hvad var det i havde at sige til det thomas nebel og dennis nordenbøl? |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 22:24:26
|
Jeg tror Profeten bliver fyret nu.. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 22:33:26
|
atmosfæriske forstyrrelser ... svært med al den regn ...
tillykke fck fans |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 22:42:34
|
quote: Originally posted by birthek
atmosfæriske forstyrrelser ... svært med al den regn ...
tillykke fck fans
Er vel godt for alle danske fodboldfans? :) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 22:54:59
|
ja mega godt kan ik forstå hvorfor alle bif fans ik holder med fck i cl kval jeg holder sku også med bif i cl kval og uefa kval men fandme en god 2. halveg ra fck's side!!! |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 23:00:50
|
quote: Originally posted by birthek
well ... jeg forudså en samlet 4-1´er for 14 dage siden ... så den må naturligvis ende 2-0 til ajax
husk profeten har talt!
DERFOR TROR VI IKKE PÅ PROFETEN... |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 24 Aug 2006 : 10:13:44
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
ja mega godt kan ik forstå hvorfor alle bif fans ik holder med fck i cl kval jeg holder sku også med bif i cl kval og uefa kval men fandme en god 2. halveg ra fck's side!!!
Enig med Jonas. Altid hold med et dansk hold ligemeget hvad. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 26 Aug 2006 : 10:23:38
|
Det var en dejlig kamp - jeg var selv i Århus, hvor der faktisk var fuldt hus og god heppende stemning på et værtshus med 2 storskærme. De fleste danske fodboldfans holder jo altid med de danske hold i europæiske kampe.
Jeg har ikke lige fulgt med i al snakken om pengene, men start-beløbet i CL puljen er da så stort, at uanset om de så taber alle 6 kampe, så må de da tjene mere end ved nogle uefa-kampe mod nogle mere ukendte hold.
Derudover, uanset vejret og billetprisen, skal ManU nok trække fulde huse i parken, mens Hearts i en uefa kamp nok kun ville trække Ole A og halvdelen af nedre C.
|
|
|
|
Topic |
|