FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Boten DMT|Kode-Ole

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
JBN Posted - 28 Sep 2006 : 15:34:01
Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig:
er DMT|Kode-Ole en bot?
hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)

er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er
er det en person eller er det en Bot?
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
IstvaN Posted - 28 Sep 2006 : 19:51:30
Helt klart en bot. Mødte heller ikke op til ESWC selvom det var lovet... og spørger man til SLKS ryger der elendige undskyldninger som "er bange for taget i ballerup super arena" eller "ballerup stjal 6-dags løbet fra københavn"..

så usammenhængende og vanvittige kommentarer kan kun komme fra en bot.
birthek Posted - 28 Sep 2006 : 19:03:58
quote:
Originally posted by JBN

Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig:
er DMT|Kode-Ole en bot?
hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)

er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er
er det en person eller er det en Bot?

...med det begrænsede ordvalg der er skitseret her - og som i overensstemmelse med sandheden - må jeg som Jan konstatere, at DMT|Kode-Ole er en bot progget af Anders...
caleb22 Posted - 28 Sep 2006 : 15:52:18
LOL. det hedder dommeren har dømt
AaBManden Posted - 28 Sep 2006 : 15:42:17
den er en bot...
zinky Posted - 28 Sep 2006 : 15:41:36
jeg tror det er en bot, da den ikke kunne møde til DM i VM i København som den havde lovet

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.208.127