Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
JBN
Posted - 28 Sep 2006 : 15:34:01 Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig: er DMT|Kode-Ole en bot? hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)
er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er er det en person eller er det en Bot?
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
IstvaN
Posted - 28 Sep 2006 : 19:51:30 Helt klart en bot. Mødte heller ikke op til ESWC selvom det var lovet... og spørger man til SLKS ryger der elendige undskyldninger som "er bange for taget i ballerup super arena" eller "ballerup stjal 6-dags løbet fra københavn"..
så usammenhængende og vanvittige kommentarer kan kun komme fra en bot.
birthek
Posted - 28 Sep 2006 : 19:03:58
quote:Originally posted by JBN
Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig: er DMT|Kode-Ole en bot? hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)
er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er er det en person eller er det en Bot?
...med det begrænsede ordvalg der er skitseret her - og som i overensstemmelse med sandheden - må jeg som Jan konstatere, at DMT|Kode-Ole er en bot progget af Anders...
caleb22
Posted - 28 Sep 2006 : 15:52:18 LOL. det hedder dommeren har dømt
AaBManden
Posted - 28 Sep 2006 : 15:42:17 den er en bot...
zinky
Posted - 28 Sep 2006 : 15:41:36 jeg tror det er en bot, da den ikke kunne møde til DM i VM i København som den havde lovet