FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Trøjer

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Natteulven Posted - 24 Nov 2006 : 17:15:45
Hej alle..

Dem som spiller med hold som newcastle, valencia, juventus og hold som har ligende hjemmebane trøjer... alle de hold VIL jeg hoste imod... da man ikke kan vælge trøje i det her spil... min udebane er hvid bluse og sorte bukser...

6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
caleb22 Posted - 26 Nov 2006 : 13:45:23
nej men der er så soleklar på forskel på EASO og DIP at man vil næsten gøre alt for at undgå DIP.
zinky Posted - 26 Nov 2006 : 12:57:49
quote:
Originally posted by caleb22

Ja clasu, det ville være en god ide, jeg har set via nogle træningskampe at jeg og martin notts county får samme problem via easo nå han har hjemmebane .

Men ellers må man tage den over DIP.

Der er jo heller ikke noget krav om EASO, det blev jo nedstemt af medlemmerne.
caleb22 Posted - 26 Nov 2006 : 09:31:01
Ja clasu, det ville være en god ide, jeg har set via nogle træningskampe at jeg og martin notts county får samme problem via easo nå han har hjemmebane .

Men ellers må man tage den over DIP.
GoodPeace Posted - 25 Nov 2006 : 23:38:55
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

Du kan godt vælge trøjer ov d-ip men hvis du tror på det tis alle siger om at det lagger der så må du jo bare spille over EASO

Jeg har konkret oplevet forskel mellem dip og easo mod samme spiller i kampe lige efter hinanden, så der er vist desværre noget om snakken.

quote:
Originally posted by Natteulven

Hej alle..
Dem som spiller med hold som newcastle, valencia, juventus og hold som har ligende hjemmebane trøjer... alle de hold VIL jeg hoste imod... da man ikke kan vælge trøje i det her spil... min udebane er hvid bluse og sorte bukser...

Korrekt, man kan ikke vælge kits i kampe over easo, det sutter røv, og alle burde klage til ea over det. Det er også forskelligt om fifa vælger ude/hjemme kits når man er på udebane.

Hvis jeg f.eks. spiller ude mod Chelsea, så er begge hold i hjemmebanekits, som er hhv mørkeblå og mørkeblå/sort. Det er top smart.

Jeg har løst det ved at bruge kit-raptor til give diverse problematiske modstanderhold samme trøje ude/hjemme, så de ikke clasher.
Natteulven Posted - 24 Nov 2006 : 22:24:16
har intet hørt om at det skulle lagge på DIP.... men tak for svaret.
JBNJUNIOR Posted - 24 Nov 2006 : 18:04:44
Du kan godt vælge trøjer ov d-ip men hvis du tror på det tis alle siger om at det lagger der så må du jo bare spille over EASO

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.139.86.74