FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hold på MSN

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
NordenDK Posted - 16 Apr 2007 : 21:47:48
Yo all gameres!

Ville det være en ide, at man skrev sit hold i (Sit hold) på sin MSN! For det kan godt være, det bare er mig! Men jeg kan simpelthen ikke, finde ud af, hvem der er hvem!

Det ville være 1000 gange nemmere, hvis man lige smed sit hold navn ind eks: Norden (DMT-Borussia M'gladbach) eller noget der ligner????

Er jeg helt væk eller hvad??
11   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 18 Apr 2007 : 22:18:46
jaja, bevares, jeg har selvfølgelig ikke prøvet deres seneste udgaver, men nu er det heller ikke kun navngivningen, som jeg ikke bryder mig om. Jeg synes generelt der er for lidt tilpasningsmuligheder, for lidt muligheder for at lave et slim, elegant layout, ændre font, farver, etc. Der er for meget bling-boing-pik&gay over det - efter min subjektive smag
cmeilandt Posted - 18 Apr 2007 : 16:33:46
quote:
Originally posted by GoodPeace
- ja, MS laver mange gode ting, MSN er bare ikke en af dem, så jeg vil nok til evig tid omtale det negativt - fordi jeg synes det fortjener det.

Hvad er der så skidt ved MSN? Det nye Live Messenger sys jeg bestemt de er kommet godt fra. Og der kan du UDEN add-on navngive dine kontakter!
GoodPeace Posted - 17 Apr 2007 : 23:36:50
quote:
Originally posted by IstvaN
Hvorfor så negativ altid? :(

<3 microsoft

Kaffe! masser af stærk kaffe!

- ja, MS laver mange gode ting, MSN er bare ikke en af dem, så jeg vil nok til evig tid omtale det negativt - fordi jeg synes det fortjener det.

IstvaN Posted - 17 Apr 2007 : 22:57:46
quote:
Originally posted by GoodPeace

Find et addon til den tåbelige msn, så du selv kan bestemme dine kontakters navn i din liste, og slipper for at se folks tåbelige kaldenavne.

Alternativt kan jeg varmt anbefale Miranda eller lignende multi-protokol klient (gaim, trillian, etc).

Hvorfor så negativ altid? :(

<3 microsoft
GoodPeace Posted - 17 Apr 2007 : 22:51:58
Find et addon til den tåbelige msn, så du selv kan bestemme dine kontakters navn i din liste, og slipper for at se folks tåbelige kaldenavne.

Alternativt kan jeg varmt anbefale Miranda eller lignende multi-protokol klient (gaim, trillian, etc).

BL Posted - 16 Apr 2007 : 23:37:29
Det er praktisk med gruppering og er ens eget ansvar

Men KLUBNAVN kommer aldrig nogensinde til at blive noget krav,da msn bliver brugt til mangt og meget mere end DMT

vil man ha klub-kaldenavne er det tilbage til icq

Thats life!!
SpeZ Posted - 16 Apr 2007 : 23:26:30
yes, jeg har bare lavet grupper, så jeg har en gruppe som hedder DMT og så Juventus/Vidar Rekdal fx.
mbury Posted - 16 Apr 2007 : 22:48:13
Ja jeg havde samme problem til jeg opdagede det med kaldenavnene.

DMT / Dennis Nordenbøl - Gladbach

det er dit navn. andre eks.:

DMT / Peter Rindholm - Liverpool
SpeZ Posted - 16 Apr 2007 : 22:42:30
hvis i msn messenger så installer messenger+ eller brug live msn. Så kan man selv tilføje kaldenavne til folk og på den måde kan man holde styr på hvem der er hvem...
Ravnbrilde Posted - 16 Apr 2007 : 22:37:21
He he...det har jeg også engang foreslået - glem det! Men med live messenger kan du kalde din kontaktpersoner hvad du vil. Jeg kalder fx dig for "maskinen" mens Murphie er "Den bevidst intrigante". BL kalder jeg naturligvis "Bror Lort"....ej det´pis....jeg har naturligvis ikke lavet kaldenavne på folk i 1. division
Murphie75 Posted - 16 Apr 2007 : 22:07:02
Ja, for gider ikke hedde andet end Murphie på min MSN...

Så du er klart helt væk... kan slet ikke se dig.. hvor er du? Hallo, Bølle.. du står i tågen!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.218.60.55