FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fair/Unfair?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Murphie75 Posted - 25 Apr 2007 : 22:11:34
Jeg VED godt at diverse DMTere indimellem mener jeg brokker/whiner for meget. Men måske er det opstået af at tilstanden omkring fairness i DMT har ændret sig radikalt. Og ikke til det bedre!

Har ligenu spillet en Superliga kamp, hvor jeg 5 minutter før tid er bagud 1-0. Jeg presser godt på, så min modstander vælger at trille bolden rundt på egen banehalvdel kampen ud. Vi ved alle at det praktisk er umuligt at bryde det.

Så er det jeg spørger jer..

Er dette bare iorden eller bør personen vide at det gør man IKKE i DMT.. og hvor mange personer skal efterhånden vide det, for man kan vel tænke en smule selv og regne ud at DMT ikke er for EASO Wankers, med hang til en vindermentalitet der grænser sig til det latterlige.

FUCK, hvor nederen måde at tænke på!

Med venlig hilsen
En Skuffet DMTer (tit skuffet GF fan)
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Murphie75 Posted - 28 Apr 2007 : 12:37:39
Lamt.. Det der har været oppe og vende 1 gang i den her tråd. Vågn dog op, ****ers!
AaBManden Posted - 27 Apr 2007 : 23:43:01
Dobbeltmoraletin
caleb22 Posted - 27 Apr 2007 : 23:39:35
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3543

læg mærke til besked nummer 2
Vidar Rekdal Posted - 27 Apr 2007 : 21:03:02
Ole er det dig til højre på dit banner ? Du så smuk . Jeg bytter din gravide mor til dig Ole ;) Husk jeg kan ringe dig kl 4 om natten hvis du ik er ledig andre tider på døgnet.

Men Schh ik et ord til min kæreste ;)
BL Posted - 27 Apr 2007 : 19:07:13
quote:
Originally posted by caleb22
som istvan engang sagde til mig: hvis du vil være bedst, skal du finde spillet svagheder og udnytte dem bedste muligt, og det har han jo ret i, unfair eller ej.

Den jeg syntes man kan forbyde er timeplay da den er helt ude og skide, men de andre ting er nogen man kan øve sig til og blive god til ligesom irl.

Det hænger jo ikke sammen, timeplay er et af spillets svage sider og måske den ældste og mest kendte

"blive god til ligesom irl."?? Timeplay er både en del af fodboldspillet irl. og noget man kan øve sig på irl,det er fifabugs jo ikke...

NordenDK Posted - 27 Apr 2007 : 19:05:58
Ole bole skole kjole sukker rumpe
caleb22 Posted - 27 Apr 2007 : 09:51:48
quote:
Originally posted by N-emy

. Hvis de er lovlige så fint nok, brug dem, jeg er da ligeglad med at du er så dårlig at du bliver nød til at bruge bugs for at score og vinde. Men dem der udnytter disse bugs osv. bliver ikke populære i hverken DMT - eller Fifa-regi.

Man kan godt hører du ikke spiller clan fifa.

Bug er det eneste de træner dagen lang og er derfor at de bliver de bedste i fifa.

Den jeg syntes man kan forbyde er timeplay da den er helt ude og skide, men de andre ting er nogen man kan øve sig til og blive god til ligesom irl.

Man sagde da heller ikke til ham målmanden fra paraguay eller hvor han nu var fra: Du er ekspert i frispark og straffespark så det er en bug så du må ikke sparke mere eller maradona du må ikke drible mere, ved godt jeg sammenligner med IRL, men det hedder øvelse gør mester.

Mange af dem der brokker sig over bugs er dem der gerne vil gøre fifa mere som ESL og der er det altså bugs du skal kunne i søvne (lovlige) for det er målene der tæller.

som istvan engang sagde til mig: hvis du vil være bedst, skal du finde spillet svagheder og udnytte dem bedste muligt, og det har han jo ret i, unfair eller ej.
N-emy Posted - 27 Apr 2007 : 08:36:21
Er enig med dem der er i mod timeplay. Timeplay er for tabere der ikke tror de kan køre en føring hjem uden at absolut at skulle ty til det man internationalt betragter som snyd.

Lad nu være med at bruge undskyldninger som at det er en del af spillet og at alle kneb gælder. Nej det gør det nemlig ikke. Fifa er ikke virkeligheden, og derfor vil der være bugs og måder at udnytte spillet på. Hvis de er lovlige så fint nok, brug dem, jeg er da ligeglad med at du er så dårlig at du bliver nød til at bruge bugs for at score og vinde. Men dem der udnytter disse bugs osv. bliver ikke populære i hverken DMT - eller Fifa-regi. Men hvis de ikke er lovlige er der en grund til det, og derfor synes jeg også, at vi her i DMT burde forbyde følgende ting:

Lange afleveringer til friløber til angriberen fra egen banehalvdel.
Indadskruet hjørnespark.
Timeplay (Det skal dog defineres hvad Timeplay er)

Hvis vi forbyder disse ting og får nogle klare retningslinjer omkring dem, tror jeg vi får en lettere gang i DMT uden alle de diskussioner osv. når folk taber kampe.
Niels Davidsen Posted - 27 Apr 2007 : 08:09:53
quote:
Originally posted by Murphie75

Alle Kneb Gælder..

Er ment som total sarkasme!

Mener også det er totalt indlysende.

Eller?

Dine briller dugger..

Jo det er indlysende...derfor smileyen bagved
SebLeonhardt Posted - 26 Apr 2007 : 20:12:07
Nu var det med at whine ikke rettet mod dig, men mere generalt, og ja vi har alle en interesse i at der er en god stemning i DMT, men det kræver også at nogle (ikke dig) skriver til den person de har et problem med, og ikke piver her, eller på mIRC. Jeg mener bare ikke at der skal laves regler om fairplay, der må folk sgu kigge sig selv i spejlet, og gøre op med sig selv, om de vil spille fair.
Murphie75 Posted - 26 Apr 2007 : 19:38:57
quote:
Originally posted by SebLeonhardt

quote:
undskylder mit første indlæg, i mit andet indlæg hentyder jeg ikke til ladder kampen på nogen måde, men til at du i din start beskede skrev at du havde smutet i den omtalte kamp hvor din modstander trak tiden.

Måske er jeg dårlig til at læse, men jeg kan ikke se at han skriver noget om at han smuttede fra den omtalte Superliga kamp.

Måske skulle man hive fat i sin modstander, istedet for at "whine" på forum, eller mIRC, da jeg tror at folk godt kan se at det måske ikke var så smart, hvis man bare fortæller dem det. Jeg havde en kamp, mod en ny, hvor han brugte et Rocket Shot, og efter kampen fortalte jeg ham at der var ulovligt i DMT, og på den måde fik vi løst det, uden at nogle begyndte at "whine".

Det handler bestemt ikke om at "whine".

Det handler om hvad vi gør fremover, så der ikke fortsat bare udvikler sig en dårlig stemning alle imellem.

Det har vi vel alle en interesse i ?

Har skam skrevet med den pågældende, og han forstod sagtens min holdning. Men dette er overhovedet ikke for at hænge vedkommende ud - blot mere for at høre andre om hvordan vi fremover bør forholde os til problemstillingerne.

Syntes bestemt forummet her på DMT er til for dette, uden at man skal beskyldes for at være et tudefjæs eller "whine" hver gang.

I rest my case.
SebLeonhardt Posted - 26 Apr 2007 : 18:39:44
quote:
undskylder mit første indlæg, i mit andet indlæg hentyder jeg ikke til ladder kampen på nogen måde, men til at du i din start beskede skrev at du havde smutet i den omtalte kamp hvor din modstander trak tiden.

Måske er jeg dårlig til at læse, men jeg kan ikke se at han skriver noget om at han smuttede fra den omtalte Superliga kamp.

Måske skulle man hive fat i sin modstander, istedet for at "whine" på forum, eller mIRC, da jeg tror at folk godt kan se at det måske ikke var så smart, hvis man bare fortæller dem det. Jeg havde en kamp, mod en ny, hvor han brugte et Rocket Shot, og efter kampen fortalte jeg ham at der var ulovligt i DMT, og på den måde fik vi løst det, uden at nogle begyndte at "whine".
Ravnbrilde Posted - 26 Apr 2007 : 17:30:58
med mindre selvfølgelig, der er andre der bærer navnet Thomas i superligaen. I så fald må der jo bare laves en tillægsregel, der kompenserer for dette.
Ravnbrilde Posted - 26 Apr 2007 : 17:28:55
Jeg synes der burde være forbud mod at score imod folk som hedder Thomas, hvis enhver kan se at han bliver ked af det når modstanderne scorer mod ham. Alle ikke gennemspillede mål mod personer, der bærer navnet Thomas, burde ikke tælle med - hvilket i praksis vil betyde at jeg spiller alle kampe uafgjort 0-0. Så skal der laves en tillægsregel, der siger at hvis personer med navnet Thomas, der laver et superflot, gennemspillet angreb, men brænder pga. en feberredning af modstanderens målmand, skal have disse forsøg godskrevet som mål, idet enhver kan se at det ville være mest fair. På den måde undgår jeg lige med nød og næppe nedrykning til 1. division og det vil enhver kunne se er både ret og rimeligt.
krillo Posted - 26 Apr 2007 : 15:43:24
quote:
Originally posted by Murphie75

Jeg må ihvertfald have gjort Krillo noget slemt i et tidligere liv, siden han først undskylder og derefter igen fremhæver at jeg gik før tid i en ladderkamp. Som sagt, har haft problemer med min comp. Det er ikke så tit mere, men det sker desværre.

Og det er altid når jeg er bagud, ja. Men det er også MEGET lang tid siden jeg har oplevet at være foran i en FIFA kamp. For jeg tyer nemlig ikke til bugskodmåder at spille på, så det giver klaps.

Men går det virkelig Krillo meget på at jeg forsvandt - så syntes jeg bestemt han skal underrette ledelsen. For dette problem er yderst enestående og handler ikke om fair eller unfair opførsel... Denne tråd handler derimod ikke om enkelte personer, mere den generelle holdning i DMT omkring hvad der er okay og ikke okay...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.216.116.62