FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fair/Unfair?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fair/Unfair?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:11:34  Show Profile  Reply with Quote
Jeg VED godt at diverse DMTere indimellem mener jeg brokker/whiner for meget. Men måske er det opstået af at tilstanden omkring fairness i DMT har ændret sig radikalt. Og ikke til det bedre!

Har ligenu spillet en Superliga kamp, hvor jeg 5 minutter før tid er bagud 1-0. Jeg presser godt på, så min modstander vælger at trille bolden rundt på egen banehalvdel kampen ud. Vi ved alle at det praktisk er umuligt at bryde det.

Så er det jeg spørger jer..

Er dette bare iorden eller bør personen vide at det gør man IKKE i DMT.. og hvor mange personer skal efterhånden vide det, for man kan vel tænke en smule selv og regne ud at DMT ikke er for EASO Wankers, med hang til en vindermentalitet der grænser sig til det latterlige.

FUCK, hvor nederen måde at tænke på!

Med venlig hilsen
En Skuffet DMTer (tit skuffet GF fan)

krillo
Kegle-bold dreng

97 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:18:30  Show Profile  Send krillo an ICQ Message  Click to see krillo's MSN Messenger address  Reply with Quote
undskyld undskyld undskyld.
ville ikke hænge dig ud på nogen måde.

AZ 2nd. division
Kristian t jakobsen
tilbage efter lang pause, nu under nyt navn: miniskive

Edited by - krillo on 25 Apr 2007 22:26:49
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:19:03  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig. Spil nu ordentligt i stedet for det dér. Det er så noget man kan lave på EASO og ESl, og hvad det nu ellers hedder.

Samtidig ved jeg, at man ikke kan tvinge folk til at lade være. I princippet må de jo selv om hvordan de vælger at gøre med en føring kort før tid. Men kan kun opfordre til at lade være - det burde ikke være den måde man tænker på her i DMT...gør det nu til det sjove spil det er, i stedet for at gøre det til vind-med-alle-midler....

quote:
Originally posted by krillo
jeg kan fortælle dig at det er mindst lige så møj iriterende når du bare smutter før tid i en kamp.

Du snakker her om en ladder-kamp, hvor der kan være sket 100 ting, der gør at Martin er smuttet. Kan absolut ikke sammenlignes..!

Edited by - Tem on 25 Apr 2007 22:21:36
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:20:16  Show Profile  Reply with Quote
Krillo@

Nu er det sådan at jeg indimellem har probs med en comp. der fryser.. men det kunne du jo ikke vide. Men spørg andre - det er møgirreterende

Men undlad venligst at hænge mig ud, uden du kender grunden først.. dah

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:21:26  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3543&SearchTerms=time,play

Vi har diskuteret det før. Det er ikke i orden. Det er i øvrigt ikke tilladt internationalt og tidligere var det ikke velset her. Jeg mener ikke at timeplay hører ind under fairplay.

Men nu er tonen efterhånden blevet meget grov over det hele (her i DMT) og der bliver whinet og tudet helt vildt herinde.

Det er ikke den samme familiære tone herinde desværre.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:27:26  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Vi har diskuteret det før. Det er ikke i orden. Det er i øvrigt ikke tilladt internationalt og tidligere var det ikke velset her. Jeg mener ikke at timeplay hører ind under fairplay.

Men nu er tonen efterhånden blevet meget grov over det hele (her i DMT) og der bliver whinet og tudet helt vildt herinde.

Det handler vel om at det ene fører det andet med sig.. Tingene er til tider lidt kaos og mange nye DMTere kan skabe misforståelser alle imellem. Jeg selv og alle DMTere skal nok bare være mere overbærende og whine mindre, når noget ikke lige syntes fair. Men kunne ikke lade være med at bringe det ovenstående "problem" på banen, da jeg stadig var i det røde felt - da tråden blev oprettet hehe..

KOM SÅ DE HVIIE!

Edited by - Murphie75 on 25 Apr 2007 22:28:06
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:41:58  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tabte en supercupkamp med 3-6 efter at have indkasseret 4 mål på indadskruede hjørnespark.

Når DMT ikke kan finde ud af at lave regler for gameplay så kan du heller ikke kræve at man ikke nøler med bolden.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:45:02  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Jeg tabte en supercupkamp med 3-6 efter at have indkasseret 4 mål på indadskruede hjørnespark.

Når DMT ikke kan finde ud af at lave regler for gameplay så kan du heller ikke kræve at man ikke nøler med bolden.

Mega forskel..

Indadskruede kan du gøre noget imod..

Du kan ikke afholde en modstander fra at nøle med bolden, overhovedet..

Og samtidig - jeg kræver ikke..

Læs ovenstående igen, tak.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  22:52:00  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis de er lavet korrekt, kan du absolut ikke gøre noget mod indadskruet hjørnespark...

Go to Top of Page

krillo
Kegle-bold dreng

97 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  23:00:47  Show Profile  Send krillo an ICQ Message  Click to see krillo's MSN Messenger address  Reply with Quote
vil prøve at uddybe det jeg skrev før.

kan som sagt godt se det kan være irriterende, at din modstander trækker tiden til sidst, eller for den sags skyld laver en masse bugmål.

forstår bare ikke hvorfor du qvitter, og ikke spiller kampen færdig og snakker med din modstander om det bagefter, det vil i hvertfald gøre, at jeg vil have lettere ved at følge dig.

må indrømme at jeg ser det som noget værere at du quitter end at din modstander triller den rundt til sidst.

du siger indirekte i din første post at den slags ikke hører til i dmt(bug mål/tidstrækkeri), men jeg mener nu heller ikke det hører til at man quitter før kampen er slut.
men jeg er slevfølgelig også ny.

nu skal jeg nok lade være med at kommentere den tråd mere

edit: en masse tastefejl

AZ 2nd. division
Kristian t jakobsen
tilbage efter lang pause, nu under nyt navn: miniskive

Edited by - krillo on 25 Apr 2007 23:03:03
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Apr 2007 :  23:14:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

quote:
Originally posted by SpeZ

Det handler vel om at det ene fører det andet med sig.. Tingene er til tider lidt kaos og mange nye DMTere kan skabe misforståelser alle imellem. Jeg selv og alle DMTere skal nok bare være mere overbærende og whine mindre, når noget ikke lige syntes fair. Men kunne ikke lade være med at bringe det ovenstående "problem" på banen, da jeg stadig var i det røde felt - da tråden blev oprettet hehe..

KOM SÅ DE HVIIE!

Her må os gamle DMT´ere tage et ansvar, og forklare hvad fairplay er, og hvorfor vi bruger det, som vi gør...

det er klart det er svært at kende uskrevne regler, hvis ikke man får dem fortalt af nogen der bruger dem...

derudover en opfordring til alle om at anvende lidt logik i visse situationer ... hvis din modstander sparker bolden direkte ud ved opgivning, er det nok fordi han gerne vil give dig muligheden for at rette i menuen, hvorfor du bør sparke bolden tilbage til ham osv.

så ... bedre støtte fra de garvede, og mere overvejelse fra de nye

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  00:00:33  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Der skulle ik være nogle regler synes jeg det er jo kun et spill

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  00:01:37  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Hvis de er lavet korrekt, kan du absolut ikke gøre noget mod indadskruet hjørnespark...

Jo man kan presse modstander sådan at han ik får skud på mål.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  00:11:37  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

quote:
Originally posted by Tem

Jo man kan presse modstander sådan at han ik får skud på mål.

Da ikke hvis han losser lortet direkte i nettet?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  00:15:33  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad jeg tror vidar mente var at du bare kan presse modstanderen så meget at han ikke får nogen skud på mål og dermed ingen chancer for at få hjørnespark.

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 26 Apr 2007 :  08:47:36  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Altså!
Med den rette opstilling, når modstanderen skyder sit indadskruet hjørne spark, kan det godt dækkes op! Dog kræver det lidt træning, at for det til at virke!

Og hey, jeg troede faktisk, at den slags hjørnespark blev forbudt samme tid som ROCKET-SHOT?

Men det er vel igen bare mig der sover!

Nå men, syns nu altså også at den slags hjørne burde være forbudt!

Selvom, jeg også kan skrue den ind og også bruge 2 forskellige, der rammer stængerne, og næsten giver mål hver gang! Er det altså ikke noget jeg benytter mig af!

Rocket-shot, timeplay og de hjørne spark, hører ikke hjemme! og er alt for billige mål! det jo ikke sjovt at vinde på den måde!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.99.252