FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Man of the Match

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
mbury Posted - 06 May 2007 : 16:47:50
Jeg taber 4-6. Min spiller, Andy Bishop, laver 3 mål i kampen. Barcelonas mest scorende spiller er Eto'o med 2 mål i kampen.

Er det så ikke Andy Bishop som er Man of the Match ifølge den tekst der står når man indsender kampe: "Den spiller som har scoret flest mål i kampen er MOM"

Jeg får at vide at det er den mest scorende spiller på det vindende hold men det holder jo ikke en meter. Rigtigt er Man of the Match den som har spillet bedst i kampen. En Matchvinder er den som scorer det afgørende mål. Det er to forskellige ting.

DMT har så opfundet deres egen MOM ved at sige at det er ham som har scoret flest mål. Så er det sq da også ham der scorer flest mål i kampen og ikke lige pludselig en anden?!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
mbury Posted - 12 May 2007 : 23:23:53
quote:
Originally posted by DJ Jepsen1980

Jeg syntes så ik at skadede spillere og karantæner skal fjernes for det er fandme røvsygt at spille mod en hvor han blir ved med at fælde og blive ved med at skade ens spiller så er det jo ik sjovt længere så karantæner giver dem en lærestreg men skader skal fjernes for det er ik ens egen skyld

Du siger i starten at skadede spillere skal fjernes og så bagefter at det ikke skal. Jeg er også selv lidt i tvivl om karantæner skal fjernes, da det jo er meget rart hvis modstanderholdet skal spille med en dårligere spiller fordi han dummede sig i forrige kamp.
Men for min skyld kunne man afskaffe det hele.
DJ Jepsen1980 Posted - 12 May 2007 : 20:39:52
Jeg syntes så ik at karantæner skal fjernes for det er fandme røvsygt at spille mod en hvor han blir ved med at fælde og blive ved med at skade ens spiller så er det jo ik sjovt længere så karantæner giver dem en lærestreg men skader skal fjernes for det er ik ens egen skyld
mbury Posted - 12 May 2007 : 18:46:14
quote:
Originally posted by caleb22

wow sikke et chock at mr red car er imod karantæner

Ja nok derfor , men det gør det mere besværligt for hans modstander at skulle indtaste alle de skide kort. Og det med skadede spillere og bad player point.

Dette skal fjernes:
- MOM
- Badplayerpoint
- Skadede spillere
- Kort

Kan man ikke sætte det op til en afstemning?
caleb22 Posted - 12 May 2007 : 17:50:17
wow sikke et chock at mr red car er imod karantæner
mbury Posted - 12 May 2007 : 17:36:14
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by mbury

quote:

Jeg ser faktisk heller ingen grund til at vi har MoM det er jo faktisk kun topscorer der er noget ved.

MoM har jo ingen betydning for dmt andet end det er mere naturtro men når det har været så meget diskution om det så syntes jeg bare vi skal fjerne det

HELT ENIG!

enig og samme vej med kort og skader!

igen fuldstændig enig :)
BL Posted - 12 May 2007 : 17:32:32
quote:
Originally posted by mbury

quote:

Jeg ser faktisk heller ingen grund til at vi har MoM det er jo faktisk kun topscorer der er noget ved.

MoM har jo ingen betydning for dmt andet end det er mere naturtro men når det har været så meget diskution om det så syntes jeg bare vi skal fjerne det

HELT ENIG!

enig og samme vej med kort og skader!
mbury Posted - 12 May 2007 : 13:26:01
quote:

HELT ENIG!
daugaard Posted - 09 May 2007 : 17:33:29
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

haha Ravnen :)

*Mainz spillerne har alle 30 cm

Hehe.... stive nordmand...
DJ Jepsen1980 Posted - 09 May 2007 : 16:07:58
quote:
Originally posted by NordenDK

Man Of The Match er Dennis Nordenbøl

Who The fuck is dennis nordenbøl
DJ Jepsen1980 Posted - 09 May 2007 : 16:05:27

mbury Posted - 09 May 2007 : 14:22:16
quote:
Originally posted by daugaard
Forleden skrev jeg eksempeltvis af Chelsea´s Wayne Bridge som MOM da han var direkte skyld i kampens resultat med et selvmål... (Vurderede jeg)

Lol, så er du da også helt væk hvad angår Man of the Match og hvad kåringen står for. omg.

Jeg giver op, når folk ikke forstår forskellen og åbenbart heller ikke meningen med denne kåring vil jeg foreslå at det blev afskaffet, især når hjemmeholdet bestemmer hvem der er MOM.
Vidar Rekdal Posted - 09 May 2007 : 09:06:25
haha Ravnen :)

*Mainz spillerne har alle 30 cm
Ravnbrilde Posted - 09 May 2007 : 08:27:33
Altså, jeg synes klart at MOM er ham der har den største bule i shorts´ne. OG Daugaard - ikke noget med at lave fuskede grafik patches så alle dine spillere får 25cm
zinky Posted - 09 May 2007 : 06:54:36
Daugaard: Sorry man mobber lidt.. Troede I kunne tage det
Kasper Pedersen Posted - 09 May 2007 : 00:23:18
LoL !

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.147.34