FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Man of the Match
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Man of the Match
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 May 2007 :  16:47:50  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg taber 4-6. Min spiller, Andy Bishop, laver 3 mål i kampen. Barcelonas mest scorende spiller er Eto'o med 2 mål i kampen.

Er det så ikke Andy Bishop som er Man of the Match ifølge den tekst der står når man indsender kampe: "Den spiller som har scoret flest mål i kampen er MOM"

Jeg får at vide at det er den mest scorende spiller på det vindende hold men det holder jo ikke en meter. Rigtigt er Man of the Match den som har spillet bedst i kampen. En Matchvinder er den som scorer det afgørende mål. Det er to forskellige ting.

DMT har så opfundet deres egen MOM ved at sige at det er ham som har scoret flest mål. Så er det sq da også ham der scorer flest mål i kampen og ikke lige pludselig en anden?!

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 06 May 2007 :  16:51:47  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det har da altid været ham der scorer flest mål uanset hvilket hold han er på?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 06 May 2007 :  17:00:39  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nå????

dem jeg har spillet med , har det aldrig været sådan.

det er som regel den der scorer flest mål, men ikke hvis den anden har scoret de afgørende, en lidt flydene regel.

Men hvis mbu vil tude over han ikke kan få en ekstra mom til ham der ligger i toppen så lad ham.

jeg spurgte med ledelsen og de har samme opfatning som mig.

og især i denne her situation hvor eto fra det vindene hold scorer 2 mål til sit hold som grundlægger sejren.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 06 May 2007 :  17:13:21  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Den som scorer flest mål er MOM, dvs at ham der laver hattrick er MOM.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Ski9280
Grusbane fejeknægt

8 Posts

Posted - 06 May 2007 :  17:48:22  Show Profile  Reply with Quote
Den er i min verden helt tydelig.

Den der scorer flest mål er MoM.

Hvis 2 spillere scorer lige mange mål er det den der scorer det afgørende mål ( for det meste det sidste ).

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 06 May 2007 :  18:16:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
så hvis man taber 10-3 og ens spiller scorer 3 mål og modstanderens måål er scoret af 10 forskellige målscore er man så også mom?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 06 May 2007 :  18:39:01  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja den der scorer mest mål er MOM

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 May 2007 :  18:40:22  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nemlig Ole.

Se, jeg er ikke den eneste der er af den opfattelse. Hvis den blev 10-9 og dem der vandt har 10 forskellige målscore og dem der tabte havde en som scorede alle målene jamen så er det da klart ham der scorer de 9.

En ting er at jeres MOM er jeres egen opdigtede fidus her på DMT, men en anden ting er så når i ikke engang kan følge det i selv skriver.

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 06 May 2007 :  19:05:57  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Who gives a flying fuck???

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 May 2007 :  19:36:00  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
I do :)

Ej, om jeg får en ekstra MOM betyder ikke det store.

Men reglerne er uklare og det handler lidt om princip.

Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 06 May 2007 :  19:54:58  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil nu også mene at det er den spiller der scorer det afgørende mål så hvis jeg f.eks har scoret 3 mål i en kamp jeg vinder 3-2 kuranyi har score 1 og altintop har scoret 2 og det er kuranyi der scorede mit sidste mål så er det kuranyi der er MoM da det er hans skyld jeg vandt

Så jeg vil mere eller mindre give Ole ret

FORZA KODE-OLE

Edited by - DJ Jepsen1980 on 06 May 2007 19:55:44
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 06 May 2007 :  19:58:33  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
I det store hele må det være ham der indberetter resultatet som skønner hvem der er MOM. Efter de retningslinier som står i reglerne.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 May 2007 :  20:44:09  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DJ Jepsen1980

Jeg vil nu også mene at det er den spiller der scorer det afgørende mål så hvis jeg f.eks har scoret 3 mål i en kamp jeg vinder 3-2 kuranyi har score 1 og altintop har scoret 2 og det er kuranyi der scorede mit sidste mål så er det kuranyi der er MoM da det er hans skyld jeg vandt

Så jeg vil mere eller mindre give Ole ret

Der er jeg enig med dig. Men der står - når man indsender resultate - at MOM er den som har scoret flest.

Ole siger jo at MOM kun kan være fra det vindende hold.
Jeg synes også det skal vær som du siger Daniel, men så er det jo ikke Man of the Match men istedet matchvinder. Det er en forskel.

I mit eksempel kan det godt være Eto'o scorer det afgørende mål og bliver matchvinder, men det betyder ikke at han er man of the match ..

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 06 May 2007 :  22:14:07  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er total ligeglad her, om det så er dommeren der bliver MOM. :D

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 06 May 2007 :  23:30:32  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det har aldrig været en decideret regel ang MOM... Det hele startede da EA havde MOM efter hver kamp. Så var det ikke så svært... Men efter EA tog det ud af spillet blev det den der har hjemmebanen som skulle vælge efter bedste evne. Som jeg husker det, var det personen som afgjorde kampen som skulle have MOM uanset om en anden havde scoret flere mål... Ved 0-0 skal der ikke vælges nogen til MOM...
Men IGEN en ting der kan diskuteres til uendelighed

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 07 May 2007 :  13:55:22  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ravnbrilde

Who gives a flying fuck???

nemlig.
det er topscorere der gælder.
bare se subcup

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: