FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Nebel takker af

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Strudal Posted - 11 May 2007 : 17:24:44
Hey gutter så er tiden vist kommet til at jeg stopper i dmt, jeg har sgu haft for mange problemer og har sgu for lidt tid, jeg har været med siden 2003,(minus en enkelt sæson), og har virklig nydt min tid sammen med jer, det har sgu været sjovt selvom jeg hader at tabe, men tak for denne gang håber jeg en dag får lyst til at spille fifa igen og så DMT stadig er at finde.

Bare rolig Ole jeg spiller selvfølgelig sæsonen færdig
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 12 May 2007 : 17:35:50
quote:
Originally posted by GoodPeace

Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers
iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste

Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen

Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt

fuldstændig enig i alt,især det med holdet, jeg har nemlig lagt billet ind på brøndby de sidste 3år!
daugaard Posted - 12 May 2007 : 00:48:10
Hmm Nebel... Endnu en af de gamle takker af.
Tak for din tid i DMT... Har altid været hygsomt! Tak for kampene...
Men er fuldt ud forståelig med din beslutning for ungerne og fam. kommer nu i første række... Men jeg siger først rigtigt farvel når T2 slutter...
Morfar Posted - 12 May 2007 : 00:16:59
Brøndbys nedtur forsætter
ej GL fremover :)

hygge
GoodPeace Posted - 11 May 2007 : 23:29:13
Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers
iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste

Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen

Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt
NordenDK Posted - 11 May 2007 : 18:41:18
Har vist aldrig spillet i mod dig!!? Men det er altid kedeligt, når gode folk stopper!!!

Men jeg tror på at, når et lys slukkes! Så tændes der et nyt!! EN HELT NORMAL DAG ET SPECI.... ej okey.. <---- sorry..

Men hvis man kan! vil jeg gerne skrives op på listen til at overtage Brøndby!? Det ville passe mig fint! der er ikke så langt til træning så, og hjemme kampe vil blive en helt anden ting, da jeg slipper for turen til Gladbach så!

Og mellem os!!? Så tager jeg "måske" Thyge med mig hjem til vestegnen!!! Men der lige en pose penge der skal falde på plads først!

Men tak for den her gang!
EN GANG BRØNDBY -- ALTID BRØNDBY -- HEY HEY!!!!!
DJ Jepsen1980 Posted - 11 May 2007 : 18:39:51
Ja ærgeligt du k gider mere og godt du spiller sæsonen færdig så vi ik skal til at have flere vikarer ind
God Stil!
caleb22 Posted - 11 May 2007 : 17:29:45
LOL

Godt at hører thomas.

Men jeg vil også sige tak for den tid du har været med hvor vi altid har fået lige opgør som regel og håber du vender tilbage nå du engang får løst igen og EASO tager sig lidt sammen.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.216.39