Author |
Topic  |
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts |
Posted - 11 May 2007 : 17:24:44
|
Hey gutter så er tiden vist kommet til at jeg stopper i dmt, jeg har sgu haft for mange problemer og har sgu for lidt tid, jeg har været med siden 2003,(minus en enkelt sæson), og har virklig nydt min tid sammen med jer, det har sgu været sjovt selvom jeg hader at tabe, men tak for denne gang håber jeg en dag får lyst til at spille fifa igen og så DMT stadig er at finde.
Bare rolig Ole jeg spiller selvfølgelig sæsonen færdig
|
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 11 May 2007 : 17:29:45
|
LOL 
Godt at hører thomas.
Men jeg vil også sige tak for den tid du har været med hvor vi altid har fået lige opgør som regel og håber du vender tilbage nå du engang får løst igen og EASO tager sig lidt sammen. |
 |
 |
|
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 11 May 2007 : 18:39:51
|
Ja ærgeligt du k gider mere og godt du spiller sæsonen færdig så vi ik skal til at have flere vikarer ind God Stil! |
 FORZA KODE-OLE |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 11 May 2007 : 18:41:18
|
Har vist aldrig spillet i mod dig!!? Men det er altid kedeligt, når gode folk stopper!!!
Men jeg tror på at, når et lys slukkes! Så tændes der et nyt!! EN HELT NORMAL DAG ET SPECI.... ej okey.. <---- sorry.. 
Men hvis man kan! vil jeg gerne skrives op på listen til at overtage Brøndby!? Det ville passe mig fint! der er ikke så langt til træning så, og hjemme kampe vil blive en helt anden ting, da jeg slipper for turen til Gladbach så!
Og mellem os!!? Så tager jeg "måske" Thyge med mig hjem til vestegnen!!! Men der lige en pose penge der skal falde på plads først!
Men tak for den her gang! EN GANG BRØNDBY -- ALTID BRØNDBY -- HEY HEY!!!!! |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 11 May 2007 : 23:29:13
|
Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste 
Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen
Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt  |
 |
 |
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 00:16:59
|
Brøndbys nedtur forsætter  ej GL fremover :)
hygge |
 |
Edited by - Morfar on 12 May 2007 00:17:22 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 00:48:10
|
Hmm Nebel... Endnu en af de gamle takker af. Tak for din tid i DMT... Har altid været hygsomt! Tak for kampene... Men er fuldt ud forståelig med din beslutning for ungerne og fam. kommer nu i første række... Men jeg siger først rigtigt farvel når T2 slutter...  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 17:35:50
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste 
Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen
Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt 
fuldstændig enig i alt,især det med holdet, jeg har nemlig lagt billet ind på brøndby de sidste 3år!   |
 |
 |
|
|
Topic  |
|