FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Nebel takker af
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Nebel takker af
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts

Posted - 11 May 2007 :  17:24:44  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey gutter så er tiden vist kommet til at jeg stopper i dmt, jeg har sgu haft for mange problemer og har sgu for lidt tid, jeg har været med siden 2003,(minus en enkelt sæson), og har virklig nydt min tid sammen med jer, det har sgu været sjovt selvom jeg hader at tabe, men tak for denne gang håber jeg en dag får lyst til at spille fifa igen og så DMT stadig er at finde.

Bare rolig Ole jeg spiller selvfølgelig sæsonen færdig

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 11 May 2007 :  17:29:45  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL

Godt at hører thomas.

Men jeg vil også sige tak for den tid du har været med hvor vi altid har fået lige opgør som regel og håber du vender tilbage nå du engang får løst igen og EASO tager sig lidt sammen.

Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 11 May 2007 :  18:39:51  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja ærgeligt du k gider mere og godt du spiller sæsonen færdig så vi ik skal til at have flere vikarer ind
God Stil!

FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 11 May 2007 :  18:41:18  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har vist aldrig spillet i mod dig!!? Men det er altid kedeligt, når gode folk stopper!!!

Men jeg tror på at, når et lys slukkes! Så tændes der et nyt!! EN HELT NORMAL DAG ET SPECI.... ej okey.. <---- sorry..

Men hvis man kan! vil jeg gerne skrives op på listen til at overtage Brøndby!? Det ville passe mig fint! der er ikke så langt til træning så, og hjemme kampe vil blive en helt anden ting, da jeg slipper for turen til Gladbach så!

Og mellem os!!? Så tager jeg "måske" Thyge med mig hjem til vestegnen!!! Men der lige en pose penge der skal falde på plads først!

Men tak for den her gang!
EN GANG BRØNDBY -- ALTID BRØNDBY -- HEY HEY!!!!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 11 May 2007 :  23:29:13  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers
iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste

Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen

Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 12 May 2007 :  00:16:59  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
Brøndbys nedtur forsætter
ej GL fremover :)

hygge

Edited by - Morfar on 12 May 2007 00:17:22
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 12 May 2007 :  00:48:10  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm Nebel... Endnu en af de gamle takker af.
Tak for din tid i DMT... Har altid været hygsomt! Tak for kampene...
Men er fuldt ud forståelig med din beslutning for ungerne og fam. kommer nu i første række... Men jeg siger først rigtigt farvel når T2 slutter...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 May 2007 :  17:35:50  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Det er trist at høre Nebel - men har nu godt bemærket at dit ellers
iltre temperament har været lidt fraværende på det sidste

Håber vi ser dig igen i DMT, hvis lysten melder sig igen

Norden, tsk tsk, dårlig stil at begynde at snakke om holdet, inden manden er ude af dmt

fuldstændig enig i alt,især det med holdet, jeg har nemlig lagt billet ind på brøndby de sidste 3år!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.241.32