FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 LAG OG LORT!!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
MR-LarZEN Posted - 28 Jun 2006 : 21:15:18
Det kan satme ikke være rigtigt at man spiller en kamp hvor det lagger af helved til, taber naturligvis og bagefter får fortalt af modstanderen, at det måske var fordi ham/hende hostede et andet internet spil i baggrunden.

Efter så meget snak om lag og folk der er trætte af det, så burde man sgu have nok hjerne til, at tænke sig om en ekstra gang når man ved det pisser folk af. Også selvom man har en forbindelse sat til den største server i verden og man kan kalde sin linie 2345532 mbit. DET KAN STADIG GØRE SÅ LORTE FIFA LAGGER!

Ja sure miner og jeg beklager mit sprog, men jeg gider sq ikke bruge min tid på et spil, hvor ingen af mine spillere reagere når jeg trykker og især ikke når det formentlig kunne have været undgået.
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
MR-LarZEN Posted - 29 Jun 2006 : 20:24:13
Ja.. Hva regner du med Peter.. Vi har sq da haft længe åbent i banken idag

Nej det er ikke så slemt.. Men kan ikke forstå hvorfor det kan være så svært, at prøve på at få et spil til at lagge mindre.. Til gavn for begge parter..
SpeZ Posted - 29 Jun 2006 : 20:05:38
hehe, det lyder som om du er en meget bitter mand mr-larzen
MR-LarZEN Posted - 29 Jun 2006 : 19:56:35
Fordi folk kan lærer af det.. Det kunne du ikke lige se eller hvad?
Tem Posted - 28 Jun 2006 : 23:06:29
Hvad skulle det ind på forummet for...?
MR-LarZEN Posted - 28 Jun 2006 : 21:35:54
Fordi der normalt ikke er noget at gøre ved lag, men det kunne der jo så ha' været i denne situation..

Jeg må dog forvente at en spiller som man ikke ligefrem kan kalde nybegynder burde kører en mere skarp linie, men nej..
SpeZ Posted - 28 Jun 2006 : 21:30:19
jeg kan kun give dig ret..

men hvis det laggede så meget hvorfor gik du så ikke ud og gjorde opmærksom på problemet???

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.117.77