FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Afstemning!!!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
AaBManden Posted - 14 Sep 2006 : 15:15:43
Hej Allesammen.

Ledelsen har opfordret mig til at hold en T's pause i DMT indtil jeg har fået en bedere com.
Den afgørelse vi jeg ikk selv tage, så jeg ville høre jeres mening, men mit ord bliver det sidste.
jeg har ET krav hvis jeg skal holde pause, det er:
når jeg kommer tilbage skal jeg have Bayern München igen.
dette er blevet til min glædes klub og vi lderfor beholde den

Spørgsmålet er:
Skal Rasmus Pedersen (Bayern München, Lagmus) holde pause i DMT til han får en ny og bedre computer?

Stemmer:

"JA":
ll

"Behøves ikke":
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Tem Posted - 16 Sep 2006 : 17:54:56
quote:
Originally posted by AaBManden

quote:
Originally posted by caleb22

jeg har ikke opfordret til afstemnings post.

det er også noget man selv skal afgøre

i gider ikk opfylde mine krav = ingen pause!

Hvad er det egentlig for en afpresning at komme med der
Keyboardcowboy Posted - 16 Sep 2006 : 17:17:24
Syg debat !
caleb22 Posted - 15 Sep 2006 : 09:40:53
Ja at de er canadier kan man se mange gange på den måde spillerne reagere på.
EA tror det er ishockey og at spillerne skal gemme sig bag hinanden og løbe total mærkeligt når de får bolden, men det kan være at de har glemt at der ingen bander(dem i siden) er i fodbold.
GoodPeace Posted - 14 Sep 2006 : 23:47:17
det er statistik på et meget højt niveau, og det indebærer nogle helt specielle analyser af EA's interne magtkampe og socio-politiske spil på direktions-gangene, primært mellem de evigt pengegriske CFO's, de lalleglade marketing folk og naturligvis de pizza-gnavende underbetalte, overbelastede og iøvrigt canadiske (!) udviklere, så den forudsigelse er omtrent lige så sikker som 7 rigtige på lørdag!

Kasper Pedersen Posted - 14 Sep 2006 : 23:44:33
Ja !! Køb dig en ny spand!
birthek Posted - 14 Sep 2006 : 23:40:13
quote:
Originally posted by GoodPeace

det er ikke negativ karma (den har jeg nu ellers nok af på andre områder, men fred være med det), det er såmænd bare ganske simpel empirisk/erfarings-baseret statistik - EA har hidtil aldrig rigtig forbedret interface i fifa, så hvorfor skulle de begynde nu...

sagde den faglærte statistikker, der kender sandsynligheden for at en undersøgelse baseret på 10 udgivelser fra EA sports giver noget som helst fingerpeg om, hvordan tingene vil udvikle sig i fremtiden
GoodPeace Posted - 14 Sep 2006 : 23:34:27
det er ikke negativ karma (den har jeg nu ellers nok af på andre områder, men fred være med det), det er såmænd bare ganske simpel empirisk/erfarings-baseret statistik - EA har hidtil aldrig rigtig forbedret interface i fifa, så hvorfor skulle de begynde nu...

Vidar Rekdal Posted - 14 Sep 2006 : 23:02:22
tror kanskje han skal holde seg til fifa 97
Chrallle Posted - 14 Sep 2006 : 22:16:24
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by birthek

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dream on....

Det kan da være Claus. Ikke alt den negative karma jeg fornemmer ved dig Claus, kom ud med det, dans med mig
AaB-ern Posted - 14 Sep 2006 : 20:52:52
Haha Claus
GoodPeace Posted - 14 Sep 2006 : 20:33:08
quote:
Originally posted by birthek

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dream on....
Tem Posted - 14 Sep 2006 : 19:02:36
quote:

Hvad skulle "afstemningen" så til for? Du kan da sige dig selv at du ikke får lov at beholde dit hold, når du holder pause, og det er da en underlig måde at afgøre om man vil holde pause eller ej på...
birthek Posted - 14 Sep 2006 : 17:33:09
quote:

quote:

du styrer naturligvis helt selv om du vil holde pause, og hvad Ole opfordrer dig til står ikke for min regning normalt, i dette tilfælde kan jeg dog delvist se en pointe i tingene eftersom din computer skaber problemer for dine modspillere - men altså du afgører helt selv hvordan og hvorledes - dmt har ingen regler på det her område...

det har vi til gengæld omkring holdskifte - hvor der absolut ikke er nogen grund til, at du skal behandles anderledes end andre der holder pause fra vores turnering...

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret og spillet funker bedre hos dig ... ellers kan du stadig forsøge hardware indsamlingen ... personligt har jeg en psu jeg gerne donerer til formålet ...

så altså ... pause er helt op til dig selv om du vil ... men du får ikke dit hold fast
AaBManden Posted - 14 Sep 2006 : 15:46:29
quote:

caleb22 Posted - 14 Sep 2006 : 15:41:24

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.220.94.189