FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 lukning af 2005

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Johl Posted - 28 Oct 2004 : 19:48:52
hey ! jeg har problemet at nogle gange lukker fifa, med en melding om at den har fundet fejl i spillet.
Jeg har geninstalleret spillet men den lukker stadig engang i mellem.
Nogen der har nogle foreslag hvad der kan være ivejen ?
- tak
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Johl Posted - 01 Nov 2004 : 16:21:30
Warcraft 3 kræver det ikke mere end cs og fifa ? jo, men der kører computeren sku godt, uden at den går ud af det.. hmm : /
BL Posted - 31 Oct 2004 : 00:41:34
quote:
Originally posted by Johl

quote:
Originally posted by Bror Larsen

Originally posted by Bror Larsen[/i]gentager lige mig selv;-)

det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)

diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.

hmm- jeg ville sætte fsb manuelt til 166mhz- og se om det hjælper -ligesom jeg ville lege lidt med csa inden jeg begyndte med strømmen..... det er svært at sige hvad det er udfra de 2forskellige reaktioner - kunne jo også godt være dx9 relateret , men jeg ville lige prøve det med fsb/cas hvis jeg var dig- der jo nemt at stille det tilbage til default
Johl Posted - 30 Oct 2004 : 22:58:11
quote:

det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)

diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.
BL Posted - 30 Oct 2004 : 16:16:04

IstvaN Posted - 30 Oct 2004 : 15:05:30
Hent et program (søg på google) der hedder "Motherboard Monitor 5". Så kan du se om din computer bliver for varm. Med et program som "Prime 95" kan du teste CPU'en og du kan teste RAM'ene også som beskrevet tidligere i tråden.
birthek Posted - 30 Oct 2004 : 14:44:21
hvis det er systemet der bliver for varmt kan det primært være tre forskellige ting

1 - blæser på grafikkort virker ikke / er stoppet (du kan evt. prøve at rense den)

2 - blæser på cpu virker ikke / er stoppet (som ovenfor)

3 - blæsere på dit bundkort virker ikke / er stoppet (som ovenfor)

er dit system overclocket?
BL Posted - 30 Oct 2004 : 14:07:13
BL Posted - 30 Oct 2004 : 14:05:24
quote:
Originally posted by Johl

quote:

altså... jeg har haft masser af de programfejl selv- dog helt galt pga mine corsair-twinx,hvis spd ikke er kompatibelt med særlig mange bios overhovedet(hvilket i kan læse om på samtlige tests sites) og hvad gør man ved det?- jo man går i bios og disabler "spd by DDR" og sætter sin cas manuelt...som sagt var det helt galt med TwinX - og ofte ikke nær så slemt med andre ram,ment på den måde at der ikke opstår problemer så tit,fks kun i visse spil og i helt specielle seqenser i spillene. problemet kan skyldes flere ting: 1 bios kompabilitet med ramSPD 2 at ram generalt har en mhz grænse iforhold til cas settings dvs at har du fks en 333mhz cas2.5 ram,er der stor sandsynligehed for at de er testet ved cas 2.5 og ved 333mhz og ikke EN mhz højere,og det er jo et problem når de fleste default bios settings køre DDR333 ved 334mhz(som fks asus der jo er solteks store inspirator;-)der ER jo kun fsb166 eller fsb167 at vælge imellem ikk;-) 3default bios strømspænding kan være sat lidt for lavt-og man kan hæve spændingen manuelt for at afhjælpe problemet/strømfaser og div komponenter på bundkort for dårlige og levere ikke den spænding som bios ber om.

ehm ja ? :P fattede ikke lige det halve af det men okay :D
har spurgt andre og de siger at det kunne være mit grafikkort der blev for varmt... men her i morges startede jeg op med en gang cs og efter 15 min så lukker det.. kan grafikkortet godt nå at blive så varmt inde for 10-15 min ?

ja det kan det nemt - men så vil du se at spillet hakker og går i stå rent grafisk først.
Johl Posted - 30 Oct 2004 : 13:58:41
quote:

altså... jeg har haft masser af de programfejl selv- dog helt galt pga mine corsair-twinx,hvis spd ikke er kompatibelt med særlig mange bios overhovedet(hvilket i kan læse om på samtlige tests sites) og hvad gør man ved det?- jo man går i bios og disabler "spd by DDR" og sætter sin cas manuelt...som sagt var det helt galt med TwinX - og ofte ikke nær så slemt med andre ram,ment på den måde at der ikke opstår problemer så tit,fks kun i visse spil og i helt specielle seqenser i spillene. problemet kan skyldes flere ting: 1 bios kompabilitet med ramSPD 2 at ram generalt har en mhz grænse iforhold til cas settings dvs at har du fks en 333mhz cas2.5 ram,er der stor sandsynligehed for at de er testet ved cas 2.5 og ved 333mhz og ikke EN mhz højere,og det er jo et problem når de fleste default bios settings køre DDR333 ved 334mhz(som fks asus der jo er solteks store inspirator;-)der ER jo kun fsb166 eller fsb167 at vælge imellem ikk;-) 3default bios strømspænding kan være sat lidt for lavt-og man kan hæve spændingen manuelt for at afhjælpe problemet/strømfaser og div komponenter på bundkort for dårlige og levere ikke den spænding som bios ber om.

ehm ja ? :P fattede ikke lige det halve af det men okay :D
har spurgt andre og de siger at det kunne være mit grafikkort der blev for varmt... men her i morges startede jeg op med en gang cs og efter 15 min så lukker det.. kan grafikkortet godt nå at blive så varmt inde for 10-15 min ?
BL Posted - 30 Oct 2004 : 13:01:37
Johl Posted - 29 Oct 2004 : 22:45:45
hmm.. jeg hader det... har ikke ændret noget.. men den fucker da bare totalt, f.eks i cs. 10 min så går den i nums......
birthek Posted - 29 Oct 2004 : 21:22:55
prøv evt. www.soccergaming.tv
Johl Posted - 29 Oct 2004 : 20:47:50
quote:
Originally posted by Natteulven

Ja helt ærligt...

Synes jeg nu at det må have noget at gøre med virus/spyware eller lign.. det virker underligt det andet..! har jeg godt nok aldrig været ude for..

kan jo også være fordi der kører for mange baggrundsprogrammer når man vælger at køre fifa.! så rammene er booket til andet..!

Man kunne evt også lave en disk fragmentering.! ?

har fjernet virus og spy. men det løste ikke problemet.. jeg har disfragmenteret mit c drev... skal jeg tage de andre drev også ?
Natteulven Posted - 29 Oct 2004 : 19:14:29
Ja helt ærligt...

Synes jeg nu at det må have noget at gøre med virus/spyware eller lign.. det virker underligt det andet..! har jeg godt nok aldrig været ude for..

kan jo også være fordi der kører for mange baggrundsprogrammer når man vælger at køre fifa.! så rammene er booket til andet..!

Man kunne evt også lave en disk fragmentering.! ?
BL Posted - 29 Oct 2004 : 16:59:34
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Køb en P4 baseret computer i stedet - det virker

ja når du har lært de ting om cas og volt til ram -og til p4 også volt til cpu lool

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.198.82