hey ! jeg har problemet at nogle gange lukker fifa, med en melding om at den har fundet fejl i spillet. Jeg har geninstalleret spillet men den lukker stadig engang i mellem. Nogen der har nogle foreslag hvad der kan være ivejen ? - tak
oplever du kun dette i fifa? ellers syntes jeg det lyder som om du skal i bios og sætte cas op(fra 2 til 2.5 eller fra 2.5 til 3), eller en tand mere strøm på rammen.hvis du lige skriver en liste over din hardware og hvad dine cas og strøm indstillinger er,så ka vi se på det.
hvor og hvordan ændrer jeg cas ? ved sku ikke lige...... :)
læs motherboardets manual - under advanced settingsChipset(eller noget i den stil) i bios.Hvis du kan skrive navnet ned på dit motherboard? og hvilke og hvilken hastighed ram du kører med? så skal jeg fortælle dig.....
lol sæt cas`n op- jeg ka ikke finde manualen til dit motherboard-desværre-så du må selv finde det - eller sende mig en kopi i pdf
har læst at hvis man spiller meget er det bedre at have lavere CAS (2) ved ikke om det passer eller om der kan ske noget ved at jeg prøver at sætte den ned til 2 ? den står på 2.5 nu