FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 fifa2005_T1.db filen??

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Sam Posted - 01 Jan 2005 : 00:10:48
Har installeret fifa2005 filen og erstattet den med min egen fifa fil inde under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og nu kan jeg ikke få mit fifa2005 til at starte.

Det jeg gjore var at jeg lade den mappe ind som man henter på dmt´s hjemmeside og lade den ind under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og så fjernede jeg FIFA.DB som god nok hed fifa i min cmn mappe og fjernede INI.BIG.

Det var det jeg forstod ud fra siden http://www.fifa-forever.dk/faq.asp

Har jeg gjort det forkert? og hvordan skal jeg så gøre det? , har gemt backup på de filer jeg fjernede, og har også prøvet at sætte dem ind sammen med fifa2005_T1.db filen, men mit fifa2005 ville stadig ikke starte op??
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Jac Li Posted - 30 Jan 2005 : 11:48:15
mon ikke det er Claus eller Jesper der har censureret den
Tem Posted - 30 Jan 2005 : 10:46:02
Tjaa, helt dum var han da ikke..nu har han censureret den...
Jac Li Posted - 30 Jan 2005 : 01:22:01
for starters buy the game, and read the manual... we dont give serial keys away in here.....

og til dmt folket, inden i brokker jer over mit svar så læs hans "favourite quote"
n/a Posted - 30 Jan 2005 : 00:18:24
I don't know how to play fifa2005 on line.I would be thankful if any one gives me informationabout it. In addition to this, I do not know germany(Deutsch)or other language. I only know english and turkish.
Happiness increases with sharing.
GoodPeace Posted - 27 Jan 2005 : 22:15:52
emre, du skal lige lave en signatur (klik profile i toppen), hvor du skriver dit rigtige navn - ligesom alle andre her på forummet.
n/a Posted - 27 Jan 2005 : 22:01:59
quote:
Originally posted by Sam

Har installeret fifa2005 filen og erstattet den med min egen fifa fil inde under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og nu kan jeg ikke få mit fifa2005 til at starte.

Det jeg gjore var at jeg lade den mappe ind som man henter på dmt´s hjemmeside og lade den ind under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og så fjernede jeg FIFA.DB som god nok hed fifa i min cmn mappe og fjernede INI.BIG.

Det var det jeg forstod ud fra siden http://www.fifa-forever.dk/faq.asp

Har jeg gjort det forkert? og hvordan skal jeg så gøre det? , har gemt backup på de filer jeg fjernede, og har også prøvet at sætte dem ind sammen med fifa2005_T1.db filen, men mit fifa2005 ville stadig ikke starte op??

GoodPeace Posted - 02 Jan 2005 : 16:11:18
donnerschuss og Beckham? Han er da en lille grim tøs, der ikke kan skyde hårdt til en bold....
AndersOlsen Posted - 02 Jan 2005 : 16:07:37
Det er okay - jeg kan bare ikke leve mig ind i suset på den rigtige måde, når Beckham og Ronaldo sender et donnerschuss afsted
GoodPeace Posted - 02 Jan 2005 : 15:43:21
Bo, ja de rettelser kommer samtidig med installeren.

Anders, Ja, i 2004 kunne man vælge mellem 0 - højrebens, 1 - venstrebens, og 2 - begge-bens, men i 2005 syntes EA åbenbart at det med begge-bens var noget pjat, så når jeg har sat samtlige spillere til 2, så er de blevet venstrebens skytter. Jeg kan gøre dem alle højrebens skytter, men jeg ved ikke lige hvor let det vil være at gøre dem som i original filen - men det er da i det mindste ens for alle, som det er nu....
AndersOlsen Posted - 02 Jan 2005 : 13:38:05
En anden ting, som er en lille bitte detalje....

Alle frisparksskytter sparker med venstre ben - kan det laves om, så dem der i originalfilen - sparker med højre ben, også gør det i vores spillefil?
daugaard Posted - 02 Jan 2005 : 00:33:42
Noget helt andet.... hvornår kommer den rettede fifa.db ??? Der var en masse som ikke havde deres taktik i orden.... Incl. undertegnet.
GoodPeace Posted - 01 Jan 2005 : 23:40:24
og hvis det ikke funker, så vent et par dage, så laver jeg en installer, så man kan skifte mellem DMT og original filer automatisk
birthek Posted - 01 Jan 2005 : 19:36:21
alternativt ...

HVIS nedenstående er helt sort... så lad være med at prøve at ændre det....

det er garanteret fordi du ikke viser fuldt filnavn i din stifinder i windows...

hvis du slår det til, så kan du se de fulde filnavne eksempelvis
ini.big eller fifa.db

istedet for bare ini og fifa

det er med garanti fordi du har en fil liggende nu der hedder ini.big.big eller fifa.db.db, fordi du har renamet dem og lagt den ind i fifa folderen
AndersOlsen Posted - 01 Jan 2005 : 19:27:02
Sam:

Slet hele lortet.
Start forfra.
Rename filerne som beskrevet.

Så vil det virke.
Sam Posted - 01 Jan 2005 : 19:23:50
Det er sjovt at se at i kan hygge jer lidt og glemme hvorfor jeg åbnede for den her debat. Jeg sletter squ bare de filer jeg har downloadet og ser om jeg kan spille mit eget fifa spil. Er squ ligeglad med den her turnering hvis det skal være så besværligt.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.188.241.246