Har installeret fifa2005 filen og erstattet den med min egen fifa fil inde under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og nu kan jeg ikke få mit fifa2005 til at starte.
Det jeg gjore var at jeg lade den mappe ind som man henter på dmt´s hjemmeside og lade den ind under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og så fjernede jeg FIFA.DB som god nok hed fifa i min cmn mappe og fjernede INI.BIG.
Har jeg gjort det forkert? og hvordan skal jeg så gøre det? , har gemt backup på de filer jeg fjernede, og har også prøvet at sætte dem ind sammen med fifa2005_T1.db filen, men mit fifa2005 ville stadig ikke starte op??
Vi har ikke en speciel INI.BIG fil i denne sæson (FAQ'en er ikke opdateret)... Vi kører med den originale. Så jeg håber du har taget backup af din originale, ellers må du lige hive fat i en af os på msn/icq...
Det er sjovt at se at i kan hygge jer lidt og glemme hvorfor jeg åbnede for den her debat. Jeg sletter squ bare de filer jeg har downloadet og ser om jeg kan spille mit eget fifa spil. Er squ ligeglad med den her turnering hvis det skal være så besværligt.