FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - fifa2005_T1.db filen??
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 fifa2005_T1.db filen??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Sam
Grusbane fejeknægt

49 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  00:10:48  Show Profile  Click to see Sam's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har installeret fifa2005 filen og erstattet den med min egen fifa fil inde under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og nu kan jeg ikke få mit fifa2005 til at starte.

Det jeg gjore var at jeg lade den mappe ind som man henter på dmt´s hjemmeside og lade den ind under EA SPORTS\FIFA 2005\data\cmn\ , og så fjernede jeg FIFA.DB som god nok hed fifa i min cmn mappe og fjernede INI.BIG.

Det var det jeg forstod ud fra siden http://www.fifa-forever.dk/faq.asp

Har jeg gjort det forkert? og hvordan skal jeg så gøre det? , har gemt backup på de filer jeg fjernede, og har også prøvet at sætte dem ind sammen med fifa2005_T1.db filen, men mit fifa2005 ville stadig ikke starte op??

Sami Abdel Hamed

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  02:21:15  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi har ikke en speciel INI.BIG fil i denne sæson (FAQ'en er ikke opdateret)... Vi kører med den originale. Så jeg håber du har taget backup af din originale, ellers må du lige hive fat i en af os på msn/icq...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Sam
Grusbane fejeknægt

49 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  13:23:18  Show Profile  Click to see Sam's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har den originale. Men skal jeg stadig bruge fifa2005_T1.db filen? eller hvad skal jeg præcis gøre?.

Sami Abdel Hamed
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  13:29:37  Show Profile  Reply with Quote
har du renamet fifa_t1.db filen til fifa.db

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

Sam
Grusbane fejeknægt

49 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  13:31:09  Show Profile  Click to see Sam's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja. Men kan ikke få min fifa2005 til at virke.

Sami Abdel Hamed
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  14:16:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ini.big filen skal lægges ind igen....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Sam
Grusbane fejeknægt

49 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  14:25:04  Show Profile  Click to see Sam's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har prøvet det kan stadig ikke få det til at virke.

Når jeg starte mit fifa2005 spil op får jeg denne meddelse.

fifa2005.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Og så kommer der en fejl rapport frem om jeg vil sende en fejl rapport eller undlade det.

Jeg mister snart tålmodigheden med det her.

Sami Abdel Hamed
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  14:30:26  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Her kunne der have stået en fuldstændig præcis vejledning, i at få spillet til at virke!

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"

Edited by - AndersOlsen on 01 Jan 2005 16:01:10
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  15:07:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Slå ro i trussen Anders.... Er der en luder der har pisset på dig i løbet af nytårs nat???

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  15:16:28  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Overhovedet ikke, det var en kort præcis vejledning i hvordan man får spillet til at virke.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  15:33:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
den sidste linie er sq over stregen!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  16:00:17  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Har I slået den feature fra som viser smileys ??

Der er to store fede smileys efter sætningen.. Men okay - skal da nok lade være med at hjælpe folk... Jaja det er ingen problem..

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  17:55:58  Show Profile  Reply with Quote
nej anders du skal bare huske det kun er "gamle" dmt'er der kan skrive fuldstændig hvad det passer dem bare de husker smileys...

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina

Edited by - Jac Li on 01 Jan 2005 17:57:10
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  17:59:24  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Husk at skrive:

Skjult ironi kan forekomme...

Go to Top of Page

Sam
Grusbane fejeknægt

49 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  19:23:50  Show Profile  Click to see Sam's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er sjovt at se at i kan hygge jer lidt og glemme hvorfor jeg åbnede for den her debat. Jeg sletter squ bare de filer jeg har downloadet og ser om jeg kan spille mit eget fifa spil. Er squ ligeglad med den her turnering hvis det skal være så besværligt.

Sami Abdel Hamed
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 01 Jan 2005 :  19:27:02  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Sam:

Slet hele lortet.
Start forfra.
Rename filerne som beskrevet.

Så vil det virke.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: