FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Ping problemer

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
n/a Posted - 24 Apr 2005 : 23:07:12
Er der andre steder at spille fifa 2005 online end EA sports egen???
Min ping er altid et problem selvom jeg har 1gb/128mb opkobling.

Pede Meyer
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 25 Apr 2005 : 18:23:10
prøv at ping din udbyder, kan jo også være der problemet er,som det er for Casper/Palermo fks
IstvaN Posted - 25 Apr 2005 : 15:05:47
Jeg går ud fra at du mener 1mbit/128kbit opkobling, ellers er din forbindelse rimeligt syg. Serverne står et sted i Nordamerika og derfor er det ret svært at få en ping under 100 medmindre man er Amerikaner.

Naja, man bruger vel også sin download til at spille med. Det siger jo sig selv at computeren modtager data (download) ligesåvel som den også sender data (upload). ;)

Men et mere balanceret forhold mellem de to hastigheder er nok bedre. Til nationalt brug er 128 i upload nok et absolut minimum, mens du til internationalt brug (EA Online) helst skal have 2-4 gange hurtigere upload samt en god portion download også. Jeg vil anbefale at du får lidt bedre upload, men 128kb er ok hvis du bare skal spille mod os her i DMT
superstar Posted - 25 Apr 2005 : 14:17:13
kan jo være din ping er lav fordi din upload er lav det er den du bruger til at spille med, og ikke din download
The Wizard Posted - 25 Apr 2005 : 06:31:29
Ja her

Meld dig til her der er en beskrivelse på siden http://www.fifa-forever.dk/buffer.asp

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.199.179