FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Asus M6Va

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
cmeilandt Posted - 09 Nov 2005 : 17:32:42
Hey..

En af mine venner har lige købt en Asus M6Va - Centrino, ATI Mobility Radeon x700.
Specs:

2000 MHz, Mobile Intel Pentium-M 760 (Centrino)
512 MB DDR RAM, 60 GB 5400 RPM HD
ATI Mobility Radeon X700 med 128MB DDR-RAM
15,1" TFT SXGA skærm (1400x1050)
Windows XP Pro DK

Når man ikke har sat strømstikket i, hakker det inde i selve spillet. men tilgengæld, når man så sætter stikket i, spilles spillet i 5 x hastighed.. Graffiken har jeg leget med, både go og dårlig. Det har ingen indflydelse.

Men bærbaren er der et program der hedder power4 gear. Med det kan du sætte computeren i 8 forskellige "modes". Super Performance til Battery-help.. Men vi kan ikk få det til at køre normal hastighed i FIFA.. Nogen der kender til det??
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 09 Nov 2005 : 20:36:45
ja, det lyder ikke sundt....

prøv evt nogle spil demoer - feks PES5 eller lignende...
cmeilandt Posted - 09 Nov 2005 : 19:57:43
quote:
Originally posted by GoodPeace

kører andre spil uden problemer?

Faktisk er det det eneste vi lig har prøvet, vender tilbage i morgen, så lægger vi nogle flere ind.. Men det må da være et eller andet med CPU hastigheden der reguleres helt forkert ?
GoodPeace Posted - 09 Nov 2005 : 19:44:20
kører andre spil uden problemer?

cmeilandt Posted - 09 Nov 2005 : 19:31:39
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

har samme problem en kamerat af mig . skjønner det ik

Så sig endelig til hvis I finder ud af noget, det samme vil jeg gøre.. Jeg ringer til laptop4u.dk/Asus i morgen og hører dem af..
Vidar Rekdal Posted - 09 Nov 2005 : 19:04:38
har samme problem en kamerat af mig . skjønner det ik
cmeilandt Posted - 09 Nov 2005 : 18:45:18
quote:
Originally posted by GoodPeace

nopes, men har samme gfx kort i en fujitsu-siemens m1437g, og der er ingen problemer...ikke meget hjælp, men så ved du da, at det burde kunne køre på det grafik-kort.

Jeg er slet ikke i tvivl om at grafikkortet ikke virker.. Vi har prøvet at køre det i højeste opløsning med "Høj" detaljer. Og spillet kører UDEN at hakke det mindste, 5 x hurtigere end normalt, mindst. Men det er et eller andet med computerens power-utilty programer tror jeg
GoodPeace Posted - 09 Nov 2005 : 18:43:06
nopes, men har samme gfx kort i en fujitsu-siemens m1437g, og der er ingen problemer...ikke meget hjælp, men så ved du da, at det burde kunne køre på det grafik-kort.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.132.80