FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Asus M6Va
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Asus M6Va
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  17:32:42  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey..

En af mine venner har lige købt en Asus M6Va - Centrino, ATI Mobility Radeon x700.
Specs:

2000 MHz, Mobile Intel Pentium-M 760 (Centrino)
512 MB DDR RAM, 60 GB 5400 RPM HD
ATI Mobility Radeon X700 med 128MB DDR-RAM
15,1" TFT SXGA skærm (1400x1050)
Windows XP Pro DK

Når man ikke har sat strømstikket i, hakker det inde i selve spillet. men tilgengæld, når man så sætter stikket i, spilles spillet i 5 x hastighed.. Graffiken har jeg leget med, både go og dårlig. Det har ingen indflydelse.

Men bærbaren er der et program der hedder power4 gear. Med det kan du sætte computeren i 8 forskellige "modes". Super Performance til Battery-help.. Men vi kan ikk få det til at køre normal hastighed i FIFA.. Nogen der kender til det??

Edited by - cmeilandt on 09 Nov 2005 17:33:33

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  18:43:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
nopes, men har samme gfx kort i en fujitsu-siemens m1437g, og der er ingen problemer...ikke meget hjælp, men så ved du da, at det burde kunne køre på det grafik-kort.

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  18:45:18  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

nopes, men har samme gfx kort i en fujitsu-siemens m1437g, og der er ingen problemer...ikke meget hjælp, men så ved du da, at det burde kunne køre på det grafik-kort.

Jeg er slet ikke i tvivl om at grafikkortet ikke virker.. Vi har prøvet at køre det i højeste opløsning med "Høj" detaljer. Og spillet kører UDEN at hakke det mindste, 5 x hurtigere end normalt, mindst. Men det er et eller andet med computerens power-utilty programer tror jeg

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  19:04:38  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
har samme problem en kamerat af mig . skjønner det ik

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  19:31:39  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

har samme problem en kamerat af mig . skjønner det ik

Så sig endelig til hvis I finder ud af noget, det samme vil jeg gøre.. Jeg ringer til laptop4u.dk/Asus i morgen og hører dem af..

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  19:44:20  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
kører andre spil uden problemer?

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  19:57:43  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

kører andre spil uden problemer?

Faktisk er det det eneste vi lig har prøvet, vender tilbage i morgen, så lægger vi nogle flere ind.. Men det må da være et eller andet med CPU hastigheden der reguleres helt forkert ?

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Nov 2005 :  20:36:45  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, det lyder ikke sundt....

prøv evt nogle spil demoer - feks PES5 eller lignende...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.184.124