T O P I C R E V I E W |
ZiggE |
Posted - 14 Jan 2006 : 00:03:17 Hej allesammen!
Efter jeg har installeret den nye online patch kan jeg ikke længere spille online games.. Den kommer kun til at den skal til at indlæse spilet og så går den ud af det igen.. Det er ikke min firewall som der er nået galt... Så er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre eller nogle som har det samme problem..?
ZiggE |
9 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
ZiggE |
Posted - 15 Jan 2006 : 16:48:49 Hmm er det ikke den patch som retter fejlen i menu'en hvor man skal vælge sprog? For så har jeg den.. |
Morfar |
Posted - 15 Jan 2006 : 14:20:21 måske mangler du patch 1.0.1 ? |
ZiggE |
Posted - 15 Jan 2006 : 13:34:56 Nej det har jeg ikke.. Har kun installeret den patch som retter, nå man skal vælge sprog at den ikk hopper frem. Så man selv kan vælge. |
birthek |
Posted - 14 Jan 2006 : 17:13:50 quote: Originally posted by ZiggE
Hej allesammen!
Efter jeg har installeret den nye online patch kan jeg ikke længere spille online games.. Den kommer kun til at den skal til at indlæse spilet og så går den ud af det igen.. Det er ikke min firewall som der er nået galt... Så er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre eller nogle som har det samme problem..?
ZiggE
har du installeret andre mods? spillefiler, grafiske ændringer eller lignende? |
IstvaN |
Posted - 14 Jan 2006 : 16:45:18 afaik er det en easo patch der opdaterer lidt ting på easo...
dvs ikke af relevans hvis man ikke spiller der :P |
ZiggE |
Posted - 14 Jan 2006 : 15:16:52 jeg ved ikke engang hvilken patch det er for nå man loggede ind så skulle man installere den patch for ellers kunne man ikke spille :S |
caleb22 |
Posted - 14 Jan 2006 : 11:48:27 EASO krævede for nogle dage siden en ny opdateringsfil som den opdaterede efter tilladelse, men jeg har ikke haft nogle problemer. |
birthek |
Posted - 14 Jan 2006 : 06:27:54 Hvad er det for en patch du har hentet |
IstvaN |
Posted - 14 Jan 2006 : 00:17:53 Jep, du kan lade være med at spille EASO og spille direct ip ligesom os andre
Kender ikke den fuldstændige løsning på dit problem desværre, tror ikke engang jeg har hentet den patch |