FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Problem med den nye online patch!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Problem med den nye online patch!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ZiggE
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  00:03:17  Show Profile  Click to see ZiggE's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej allesammen!

Efter jeg har installeret den nye online patch kan jeg ikke længere spille online games.. Den kommer kun til at den skal til at indlæse spilet og så går den ud af det igen.. Det er ikke min firewall som der er nået galt... Så er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre eller nogle som har det samme problem..?

ZiggE

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  00:17:53  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep, du kan lade være med at spille EASO og spille direct ip ligesom os andre

Kender ikke den fuldstændige løsning på dit problem desværre, tror ikke engang jeg har hentet den patch

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  06:27:54  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad er det for en patch du har hentet

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  11:48:27  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
EASO krævede for nogle dage siden en ny opdateringsfil som den opdaterede efter tilladelse, men jeg har ikke haft nogle problemer.

Go to Top of Page

ZiggE
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  15:16:52  Show Profile  Click to see ZiggE's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg ved ikke engang hvilken patch det er for nå man loggede ind så skulle man installere den patch for ellers kunne man ikke spille :S
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  16:45:18  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
afaik er det en easo patch der opdaterer lidt ting på easo...

dvs ikke af relevans hvis man ikke spiller der :P

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Jan 2006 :  17:13:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ZiggE

Hej allesammen!

Efter jeg har installeret den nye online patch kan jeg ikke længere spille online games.. Den kommer kun til at den skal til at indlæse spilet og så går den ud af det igen.. Det er ikke min firewall som der er nået galt... Så er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre eller nogle som har det samme problem..?

ZiggE

har du installeret andre mods? spillefiler, grafiske ændringer eller lignende?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

ZiggE
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  13:34:56  Show Profile  Click to see ZiggE's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nej det har jeg ikke.. Har kun installeret den patch som retter, nå man skal vælge sprog at den ikk hopper frem. Så man selv kan vælge.
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  14:20:21  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
måske mangler du patch 1.0.1 ?

Go to Top of Page

ZiggE
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  16:48:49  Show Profile  Click to see ZiggE's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm er det ikke den patch som retter fejlen i menu'en hvor man skal vælge sprog? For så har jeg den..
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.189.148