T O P I C R E V I E W |
MR-LarZEN |
Posted - 02 Mar 2006 : 13:54:25 Kloge hoveder søges
Ja nu har jeg jo så småt vænnet mig til at gætte hvor jeg skal trykke i menuerne, men det er jo ikke nemt når mine menuer ser ud som her:
Er der nogen som kan give mig en forklaring på hvorfor de er blanke? Det skal lige siges at jeg køre med fuldt opdateret Windows med Service Pack 2, driver til grafikkort, Macromedia Flash, Shockwave osv. Har naturligvis også prøvet at geninstallere FIFA.
Jeg kan simpelthen ikke fatte en skid af det, selvom jeg så småt har lært at leve med det. Har læst rundt omkring på internationale sites at jeg ikke er den eneste der har problemet, men jeg har endnu ikke fundet en løsning?
|
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
zinky |
Posted - 03 Mar 2006 : 15:27:34 quote: Originally posted by BL
LOOOOOOOOL , du så det altså ikke?
Eller har du bare sat et atikort i maskinen uden at skifte driver?? LOL det ser ud til at virke til at starte med heheheheheh
Og efterfølgende , når man så installere den rigtige driver , opstår der så mange problemer pga omstillingsvanskelighedder i xp,at det fejlagtigt kan give det indtryk ,at det virkede bedre med nvidiadriveren
Jeg så det udemærket godt.. faktisk gjorde jeg det med vilje, da jeg havde "ødelagt" et andet spil, og kun kunne rette fejlen ved at skifte |
BL |
Posted - 02 Mar 2006 : 22:07:33 LOOOOOOOOL , du så det altså ikke?
Eller har du bare sat et atikort i maskinen uden at skifte driver?? LOL det ser ud til at virke til at starte med heheheheheh
Og efterfølgende , når man så installere den rigtige driver , opstår der så mange problemer pga omstillingsvanskelighedder i xp,at det fejlagtigt kan give det indtryk ,at det virkede bedre med nvidiadriveren
|
zinky |
Posted - 02 Mar 2006 : 21:04:10 Den kørte altså fint Bror og Anders.. bedre end med ATI driver |
BIF |
Posted - 02 Mar 2006 : 21:02:04 Ja, vil nok også anbefale en ATI driver i stedet for |
BL |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:57:20 quote: Originally posted by zinky
Jeg har prøvet at installere en nVidia driver på et ATI kort, virkede fint :S
lol det er vel derfor du hedder zinky du nåede ikke at se install lukke ned og fortælle dig din hardware ikke er kompatibel...
|
OnyX |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:21:11 quote: Originally posted by MR-LarZEN
Den virker ikke med ATI kort vel?
Lad være med det. www.ati.com - hvis du ikke har den nyeste driver så hent den der. Hvis det er den nyeste du har så installer en ældre version ;) DX kan ikke umiddelbart afinstalleres (jaja, alt er muligt, men drop det :P ), så du kan bare prøve at installere det igen (medmindre du allerede har prøvet det).
At det altid har været sådan med dit fifa er jo ikke noget man umiddelbart kan drage konklusion af ud fra din post. |
zinky |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:12:53 Jeg har prøvet at installere en nVidia driver på et ATI kort, virkede fint :S |
birthek |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:10:41 bliver nok svært... |
MR-LarZEN |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:58:43 Den virker ikke med ATI kort vel? |
BIF |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:31:09 Prøv en tidligere version af dine grafikkort drivere.
evt. den her http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.94.html |
Vidar Rekdal |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:26:40 bare smid ind en ny directx 9c
|
MR-LarZEN |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:29:50 Nogen der vil være så venlig at fortælle mig hvor fanden man uninstallere DirectX? |
zinky |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:08:00 quote: Originally posted by MR-LarZEN
Det var noget med mig her og der
Jeg skal jo vide hvad du gjorde
Afinstallerede directX og installerede den igen (tror jeg) |
MR-LarZEN |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:04:07 Det var noget med mig her og der
Jeg skal jo vide hvad du gjorde |
zinky |
Posted - 02 Mar 2006 : 16:15:50 quote: Originally posted by MR-LarZEN
Ja, men det har jo været der siden første gang jeg startede spillet, så det kan 99,9% sikkert ikke have noget med det at gøre
Jeg har haft samme problem, det var noget med gfx driver og directX |