FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 bredbåndstelefoni og online spil

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
camus Posted - 19 Oct 2006 : 22:40:45
efter jeg har fået bredbåndstelefon ved tellio har min ip-adresse i direct IP været den samme noget med 192.168.xx.xx og det er ikke min ip-adresse. Jeg har ikke kunnet spille siden uanset om jeg bruger den adresse eller den rigtige
nogen der ved noget om det ?
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
SpeZ Posted - 20 Oct 2006 : 11:22:05
På en af de sidste sider i din fifa indstruktionsbog står der hvilke porte der skal ¨åbnes i routeren
JBN Posted - 20 Oct 2006 : 08:03:37
hvis du sidder bag en router som du sikkert gør når du har ip telefoni så har du ganske rigtigt 2 ip adresser en extern og en intern, og for at du kan hoste skal du viderstille alt fifa trafik fra den externe ip adresse til den interne ip adresse
på siden www.portforward.com er der en beskrivelse af hvordan man gør det. under forwarding vælger du din router på listen og når du har gjort det kommer du til en side hvor du skal vælge hvilket spil du vil forwarde porte til, og så kommer du til en side der nøje beskriver hvilke porte og hvordan du skal gøre med netop din router. det er vigtigt at du samtidig får din router til at tildele din PC en fast ip adresse, hvordan du gør det kan du også se på porforward under static ip
Tem Posted - 20 Oct 2006 : 01:11:29
quote:
Originally posted by cmeilandt

Du sidder nok bar en router, der derved giver dig en LAN ip og en WAN (World Area Network) IP. Endvidere har routeren nok blokeret nogle porte, så du derved ikke kan hoste. De præcise porte ka jeg ikke lige huske, måske andre lige kan komme med dem?

Du kan vel godt stadig joine et spil fifa ?

Port 3658 så vidt jeg husker...
cmeilandt Posted - 19 Oct 2006 : 23:50:03
Du sidder nok bar en router, der derved giver dig en LAN ip og en WAN (World Area Network) IP. Endvidere har routeren nok blokeret nogle porte, så du derved ikke kan hoste. De præcise porte ka jeg ikke lige huske, måske andre lige kan komme med dem?

Du kan vel godt stadig joine et spil fifa ?

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.181.181