T O P I C R E V I E W |
joey |
Posted - 20 Feb 2007 : 17:25:36 Nu kan jeg læse at EA har fixed deres fejl. Men når jeg prøver at hente patchen skriver min com følgende:
"Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"
hmmm... ???? |
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
joey |
Posted - 20 Feb 2007 : 18:10:49 Den afinstallerede jeg i et førsøg på at få det til at virke. Men der siger computeren det samme at den ikke kan installere patchen |
daugaard |
Posted - 20 Feb 2007 : 17:57:23 har du haft installeret den alm. store patch før? |
JBN |
Posted - 20 Feb 2007 : 17:56:38 quote: Originally posted by joey
Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg.
hvis du har fået dit fifa til at køre efter Bo's anvisninger er der ingen grund til at opdatere, ønsker du at opdatere med den nye patch alligevel, er der nok ingen anden udvej end at geninstallere fifa
du har fået roster updaten hvis du har kørt vinter patchen den rettede bare ikke patch versionen i config.dat i den første vinter patch, det var derfor den blev ved med at sige at man ikke havde den seneste update |
joey |
Posted - 20 Feb 2007 : 17:39:53 Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg. |
Tv3-Luna |
Posted - 20 Feb 2007 : 17:29:52 http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4078 |