FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Probs med patch

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
joey Posted - 20 Feb 2007 : 17:25:36
Nu kan jeg læse at EA har fixed deres fejl. Men når jeg prøver at hente patchen skriver min com følgende:

"Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"

hmmm... ????
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
joey Posted - 20 Feb 2007 : 18:10:49
Den afinstallerede jeg i et førsøg på at få det til at virke. Men der siger computeren det samme at den ikke kan installere patchen
daugaard Posted - 20 Feb 2007 : 17:57:23
har du haft installeret den alm. store patch før?
JBN Posted - 20 Feb 2007 : 17:56:38
quote:
Originally posted by joey

Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg.

hvis du har fået dit fifa til at køre efter Bo's anvisninger er der ingen grund til at opdatere, ønsker du at opdatere med den nye patch alligevel, er der nok ingen anden udvej end at geninstallere fifa

du har fået roster updaten hvis du har kørt vinter patchen den rettede bare ikke patch versionen i config.dat i den første vinter patch, det var derfor den blev ved med at sige at man ikke havde den seneste update
joey Posted - 20 Feb 2007 : 17:39:53
Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg.
Tv3-Luna Posted - 20 Feb 2007 : 17:29:52
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4078

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.110.145