FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Fjern skader

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
SpeZ Posted - 30 May 2005 : 20:28:57
jeg har et forslag til T3.
Når nu vi alligevel ikke noterer skader ned, så synes jeg ligeså godt vi kan slå dem fra.
der er visse personer som groft udnytter skaderne.
Stort set alle de internationale tuneringer spiller uden skader, det burde vi også.
som jeg ser det er det enten eller
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 29 Jun 2005 : 16:32:21
quote:
Originally posted by SpeZ

Altså når vi her i DMT spiller fifa, spiller vi altid fair.
Man kan ikke undgå at se hvis man får en skade på sit hold.
Modstanderen kan også se det nede i baren i hjørnet hvis man kigger efter.
Ellers er det almindelig fairplay at sige det efter kampen, hvis man ikke selv opdager det, og kommentatoren ikke siger noget.

Normalt, de kampe jeg har været med i har folk gået ind og kontrolleret for skader, så snart kommentatoren har antydet noget.

Peter, tal for dig selv
( - det var ment som en kompliment, hvis du ikke skulle kunne gennemskue det)

Det kan godt være jeg overdramatiserer problemet, og at vi sagtens vil kunne få noteret skader ned i kampene, og dermed få dem med i karantæne-systemet igen - vi smider det da bare til afsteming til T3 start. Hvis der kommer tvister om det mellem spillere, så må vi jo løse dem til den tid.
GoodPeace Posted - 29 Jun 2005 : 01:41:20
nej Yasir, der står ikke skader
Yasir Posted - 29 Jun 2005 : 01:00:57
quote:
Originally posted by SpeZ

Ellers er det almindelig fairplay at sige det efter kampen, hvis man ikke selv opdager det, og kommentatoren ikke siger noget.

Normalt, de kampe jeg har været med i har folk gået ind og kontrolleret for skader, så snart kommentatoren har antydet noget.

ellers, kan man kigge på kamp fakta efter kampen.
der står alt
SpeZ Posted - 28 Jun 2005 : 10:19:51

Vidar Rekdal Posted - 27 Jun 2005 : 17:48:20
Men det kan da sanktens virke som om at du har trænet på det
GoodPeace Posted - 25 Jun 2005 : 17:26:30
man kan ikke træne i at lave skader, men man kan træne i at lave tacklinger, der ikke udløser frispark og/eller kort, og jo flere tacklinger man laver, desto flere skader laver man
AndersOlsen Posted - 25 Jun 2005 : 12:26:10
Træning min ven, træning!
Keyboardcowboy Posted - 25 Jun 2005 : 11:33:43

Ja, kender ingen andre der i snit kan skade 2 af modstanderens spillere pr. kamp.
GoodPeace Posted - 25 Jun 2005 : 11:06:50
Selvom man spiller med lyd, så er det da ikke sikkert, at man spiller med kommentatorer, og selv hvis man gør, så er det ikke sikkert, at man lige opfatter hvad de siger, fordi man nok ikke altid hører efter dem.

Ja, man kan se korset, men kan ikke lige skrive ned der, eller også kigger man ikke på spillernavnene.

Det kan også være jeg bare overdriver og frygter de der skænderier med enkelte perfide typer, som vil forsøge at nægte, at de havde en skade, og det kan da godt være, at vi kan tage dem med igen.

- det vil jo kun være en fordel for undertegnede
Keyboardcowboy Posted - 24 Jun 2005 : 16:46:57

Det gælder kun hvis folk enten:

1. udskifter i halvlegen
2. Spiller uden lyd
3. Spiller uden navne på spillerne "der kan man se det lille kors"

Mulighed 1 kræver ærlighed, som du nævner
Mulighed 2 kræver at man skruer op for lyden...
Mulighed 3 kræver bare en ny regl

Men ja du har helt rart, i bund og grund kræver det ærlighed ....
GoodPeace Posted - 24 Jun 2005 : 16:03:06
egentlig en fin tanke JJ, men det uheldige er bare, at modstanderen heller ikke kan se nogen steder, at en spiller er skiftet ind og en anden ud - så det forudsætter at personen med skaden er ærlig efter kampen. Det ville selvfølgelig også være dejligt, hvis alle var det, men der er jo drastisk vigtige ting på spil i DMT kampe, så det er ikke altid at alle kan modstå fristelsen.

(der er anvendt en smule ironi i ovenstående, lad være med at flippe skævt nogen af jer )
Vidar Rekdal Posted - 24 Jun 2005 : 15:10:48
Lad os bare have den som den var i T2
Keyboardcowboy Posted - 24 Jun 2005 : 14:42:07

Skaderne skal ikke væk, det er da en naturlig del af spillet.

Mht. til problematiken med at se hvem der er skadet og hvorfor, så kan man jo bare gøre det sådan at dem der føler det nødvendigt at skifte en skadet spiller ud, de skal notere skaden og så må de have en mand ude i næste runde, som vi plejer.
Dem der vælger at holde manden på banen hele kampen, på trods af skaden, dem sker der intet.

Ved godt at lige om lidt så kommer der folk frem og siger at det favorisere dem der er foran i kampen, da de bare kan holde deres skadet spiller inde.......

Jamen det er da rigtigt, og sådan vil det også være irl, ikke helt på samme måde, forstil jeg denne irl situation, kampuret står på 60 min.
Hold A har brugt alle sine udskiftninger, de fører 5-0, de får en mand skadet, ikke meget men nok til at skaden kunne forværres ved at lade ham blive inde. De kan uden problemer trække manden ud, og bruge ham ugen efter.
Var stillingen nu sådan at de var bagud 0-1, så kunne man godt forestille sig at de holdt manden på banen, og at skaden blev forværret således at han ikke kunne bruges ugen efter.

Ved godt at det er en tynd sammenligning, men den viser at selv i irl er holdene forskelligt stillet afhængigt af situationen.

Så i min verden er det en god ide....

1. Skiftes manden ud, så er det = med en dags karantæne
2. Beholdes han på banen, så er han klar ugen efter.
GoodPeace Posted - 24 Jun 2005 : 12:35:36
de kommer ikke væk, med mindre der kommer mere snak - reel snak.
BL Posted - 24 Jun 2005 : 12:27:26
ikke så meget snak nu! bare væk med skaderne!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.115.45