FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fjern skader
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Fjern skader
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 30 May 2005 :  20:28:57  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg har et forslag til T3.
Når nu vi alligevel ikke noterer skader ned, så synes jeg ligeså godt vi kan slå dem fra.
der er visse personer som groft udnytter skaderne.
Stort set alle de internationale tuneringer spiller uden skader, det burde vi også.
som jeg ser det er det enten eller

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 30 May 2005 :  21:07:46  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig... Ingen idé i at have skader på, kun irriterende og fremprovokere måske en lidt kedelig spillestil

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 30 May 2005 :  21:42:15  Show Profile  Reply with Quote
Synes ikke skader skal fjernes fra selve kampene, det er en del af spillet og at de så ikke overføres er en anden sag

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 30 May 2005 :  21:49:12  Show Profile  Reply with Quote
Enig.. skader er en del af spillet og er naturligt for en almindelig fodboldkamp..

Mener heller ikke de skal overføres..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 30 May 2005 :  22:36:56  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis vi fjerner skader, så bør vi da også fjerne de gule/røde kort - ellers giver det jo ikke mening.

Da der netop er gule/røde kort med i spillet, så synes jeg ikke man kan sige, at nogen kan "groft udnytte skaderne". Skader er ikke noget man kan træne sig til at påføre andre (nogle vil nok spørge hvad fanden jeg så laver), da det er tilfældigt om der opstår en skade ved en kollision i spillet. Nu er det ikke fordi jeg er en del af udvikler-cannuck-teamet, at jeg siger det, men fordi jeg udleder det ud fra ai.ini filen, hvor der står:

// Chance of getting injured/winded in a collision
INJURY_PERCENTAGE = 15

// chance of getting winded vs getting injured  (100 means always winded 0 means always injured).
INJURY_CHANCE_OF_WINDING = 60

så vidt jeg kan gætte ud fra dette, er der således en skade/"mistet pust" i 15 ud af 100 kollisioner, og ud af disse 15, er det kun 6, der ender med en reel skade (injury).
(jeg vil tro "winded" skal forstås i betydningen: "miste pusten" - man ser nogle gange at en spiller står og hænger lidt og lunter stille afsted efter en tackling, men han er ikke skadet)

Da det således ikke en speciel slags tackling, som giver skader, så mener jeg ikke det giver mening at snakke om at man udnytter skaderne.

Man kan derimod træne sig til at lave tacklinger (glidende og skulder), som ikke giver kort, og måske endda ikke giver frispark. Dette er efter min opfattelse fuldt ud lige så fint og gyldigt som at træne hvad som helst andet i spillet.

Det er dog ikke altid at disse tacklinger lykkes, og man kan så ende med en masse gule og måske endda røde kort. Disse kort har en alvorlig betydning i DMT - og netop fordi vi spiller med karantæner, er det da kun logisk at vi også har skaderne med i spillet.

just my 5 cents....(eller var der for et par dollars der...)

btw, alt dette er min personlige mening, og ikke nødvendigvis udtryk for DMT ledelsens holdning til sagen.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 May 2005 :  23:42:54  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skader er bagsiden af medaljen ifodbold -,så det ville da være dejligt hvis vi ku blive fri for dem her i DMT

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 31 May 2005 :  01:09:47  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fodbold uden skader?
Håndbold uden skader?
Cykling uden skader?

Argh, den holder ikk vel

FIFA skulle jo gerne ligne rigti fodbold, og hvis skaderne kommer væk, jae så ved jeg snart ikk mer da

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  08:18:41  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Nu er det ikke en afstemning, men en debat, men jeg mener heller ikke skader skal fjernes. Der kommer så få skader i en kamp, at det ikke er noget problem.

Det er en del af spillet, og vel en af grundende til at vi spiller FIFA og fx. ikke FIFA Street.

Vi prøver at lave spillet så "realistisk" som muligt, og så passer det ikke ind at fjerne skader.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 May 2005 :  11:28:58  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
realisme?? så få da den møj OTB pakket laaangt væk!!!!

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 31 May 2005 :  11:40:44  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Så forklar du venligst hvordan man via indstillinger, kan fjerne OTB!!!

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 31 May 2005 :  12:13:50  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey ...

Jeg og Inter spilte engang en kamp der vi slo af skadene. Det gikk helt fint og blev ik noget mindre realistisk. Vi slapp det inn og bytte halløj. Kampen gikk meget mere flytende. Når det kommer til stykke når kampen er ferdig så er der målene og points man checker og ik hvem der blev skadet. Jeg ved ik med Dere men jeg takler ik for at skade det andres hold spiller. Jeg takler mest for at stoppe et angrep eller prøve at ta bolden. Så jeg syntes lige at gule og røde kort skulle være med, så den spiller der er slagter får bruge de luder reserver i næste kamp. Noen reaksjoner på dette ????

Fifa 2005 er vel ik så meget realistisk fra før af heller. Dere kenner exemplene Dette er bare min mening og jeg respektere De der mener noget andet, jeg skal ik krangle af den grund. Go Debatt...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 31 May 2005 :  12:17:26  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
OTB er lavet for at PS2 skal få bruge begge stikkene

Det er Sony der har sponset EA med nogle kroner eller yen eller ka fanden dem bruger hehehe LOL skulle nesten tro man var på druk.

synes OTB er en fin funksjon og det er også Tuborg ,carlsberg bare det ik blir misbrugt

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 31 May 2005 :  13:24:03  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg synes også, at skader skal tages fra.

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:04:48  Show Profile  Reply with Quote
Væk med skader ... også fordi at (totalt latterligt efter min mening) at ens udskiftere er så piv ringe

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  14:16:49  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Måske skal vi ha en afstemning ?

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 01 Jun 2005 :  16:10:45  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Alex

Væk med skader ... også fordi at (totalt latterligt efter min mening) at ens udskiftere er så piv ringe

yep. giver dig ret

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.58.32.115