FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Fair play

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
zinky Posted - 15 Oct 2005 : 18:10:14
Jeg synes der er for mange der spiller unfair... fx hvis jeg skader en af modstanderens spillere, ser det og spiller bolden ud til indkast, så synes jeg det sker for ofte at jeg ikke får den tilbage, så jeg ville forslå om vi kunne lave noget med en fairplay turnering ?
9   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
zinky Posted - 16 Oct 2005 : 12:53:23
jeg kender til det med at folk giver den anerledes, og det synes jeg er okay, men det med skader, folk ser ikk at deres egne spillere er skadede før de løber med ham, mens jeg selv har opdaget og derfor knalder den ud til indkast, så reagere han over hovedet ikk.
jeg spillede en kamp igår, hvor jeg opgav et kontraløb for at give modstanderen muligheden for at skifte en skadet spiller ud. han spiller bare videre, som var det en fejl.
senere opdager modstanderen så skaden og skifter, men spiller bare videre. Det finder jeg meget irriterende, at folk ikke tænker lidt når man bare knalder den ud, midt i et angreb.
hvad ville I gøre i den situation ??
Keyboardcowboy Posted - 16 Oct 2005 : 09:44:58

Kan kun tale for mig selv ....

Men efter i 2 sæsoner "T1 og T2" at have drønet bolden udover sidelinien i forventning om at få den samme sted, er jeg her i T3 begyndt at brage bolden ned til målmanden som så kan sparke den op til mine forsvarsspillere.

For hvad skete der egenligt når jeg skød den ud over sidelinien....

Tjaaah nogen mente at jeg så skulle have et indkast langt nede på min egen banehalvdel "super sted at skulle give bolden op".

Nogen mente at jeg skulle have målspark .....

Andre mente at jeg slet ikke skulle have bolden "cool"
de regnede sikkert med at jeg bare var dårlig til spillet og derfor helt naturligt skød bolden ud til indkast

Så var der dem der kunne finde ud af at give mig bolden på midten af banen via et indkast. "Nice job guys"

Så er der skader ........

Tjaaah der reagere folk også meget forskelligt.

Nogen gange får man bolden igen, andre gange for man den ik'.

Fælder du en mand, han bliver skadet, men dommeren dømmer ikke frispark, din modstandere spillere bare videre, for han er jo på vej i et kontraangreb .... jamen fint, så har han selv valgt at spille videre, så sparker jeg nada klatten ud, men får han bolden fra mig og sparker den ud, så header jeg den da ud til indkast igen !

Men som Stefan var inde på, så er fairplay mange ting, og vi har alle en forskellig opfattelse af hvad det egenligt er.

Ligesom ved hjørnespark, der kan det virkeligt pisse mig af, at folk sidder og trykker på knapperne, så man ikke kan vælge hvilken hjørnesparks kombination man skal vælge .... "Super fairplay"
Og tro mig langt over 50% af alle i DMT gør det (af dem jeg har spillet imod) og det er fandme ikke iorden. Nogen gør det ikke istarten af kampen, men er de foran og der restere 10 min. så gør det pludselig brug af det (Damn det er ulækkert)

Så fik vi lige samlet 3 sæsonere frustrationer i et reply, så er vi ved at være klar til 2006 og en ny slags frustrationer.
AndersOlsen Posted - 16 Oct 2005 : 09:15:33
Martin:

Nu sker det jo, at man ønsker at ændre taktik i løbet af en sæson. Det kan jo også være man ønsker og indrette sig efter modstanderen..

Generelt:
Fuck det fair play, det har gentagne gange vist sig at folk er helt ligeglade med det, og udelukkende tænker på sig selv. Så det må vi andre også blive bedre til.

Til dem der ikke kan finde ud af at lave stuntet omkring opgivning, så er det vel bare at aftale på forhånd, at sparke den ud ved midten, og efter ændring sparke den ud ved midten igen.
Apollo Posted - 16 Oct 2005 : 03:25:00
Stefan det du nævner burde jo ikke være nødvendig, da folk jo har før sæsonen haft mulighed for at allerede sætte deres taktik.

Eller er det kun mig der så det topic?
OnyX Posted - 16 Oct 2005 : 00:53:50
Emnet har været oppe og vende en del gange i dmt's historie og et af problemerne er jo at fair play ikke direkte er en målbar enhed. Desuden har folk også forskellige opfattelser af hvad og hvordan fair play fungerer.

Bare se på 05 og starten på hver kamp. Det er forskelligt fra spiller til spille hvordan man giver bolden til modstanderen. Nogle giver bolden op og fyrer den ud over sidelinjen mens andre skyder den direkte i fødderne på modstanderen. Når modstanderen så har ændret taktikken er der også forskel på hvordan man giver bolden tilbage. Også her er der nogle der skyder den udover sidelinjen eller giver bolden tilbage til en forsvarsspiller med en lang aflevering og lader så modstanderen komme tilbage til midten. Her er det også forskelligt hvor langt bolden bliver slået og så er der dem der slår dem ekstremt langt og presser lige efter så man skal spille bolden ud fra forsvaret i stedet for at have muligheden for at give bolden op fra midten af...

Jeg går da ud fra at folk selv vurderer deres spil for "fair".
zinky Posted - 16 Oct 2005 : 00:16:40
quote:
Originally posted by Jac Li

Og hvad havde du så helt præcist tænkt dig "præmien" for at vinde fair play konkurrencen skulle være ?

kunne måske være ligesom IRL...
for 1. og 2. div en playoff plads for oprykning.
men ved ikk rigtig med superligaen
Jac Li Posted - 15 Oct 2005 : 19:14:03
Og hvad havde du så helt præcist tænkt dig "præmien" for at vinde fair play konkurrencen skulle være ?
zinky Posted - 15 Oct 2005 : 18:36:56
quote:
Originally posted by Tem

Hvad indebærer en "fairplay turniering" så?
Generelt synes jeg altså ikke det passer - tværtimod synes jeg at folk for det meste er meget fair med alting...

ligesom irl.. der fører Viborg vidst nok for tiden.

Vi laver en skala på 1-5 eller 1-10, hvor 1 er dårligst og 5/10 er bedst... tror selv det ville være bedst med 5
Tem Posted - 15 Oct 2005 : 18:31:41
Hvad indebærer en "fairplay turniering" så?
Generelt synes jeg altså ikke det passer - tværtimod synes jeg at folk for det meste er meget fair med alting...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.78.182