FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag til regelændring

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
SpeZ Posted - 17 Sep 2006 : 09:08:02
Hej

Jeg stiller hermed forslag til 2 regelændringer.

1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.

2. Minimums krav på udstyr.
Inet forbindelse; minimum 512/128.
Computer; spillets minimum krav.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Keyboardcowboy Posted - 21 Sep 2006 : 22:13:34
Er godt klar over at det ville give en rimlig solidt billed af hvordan tingene ser ud, for hvem gider at snyde med det .....

Problemet er jo bare at dem der vil snyde, kan snyde.

Vi behøver ikke at sende screenshots ind, det er bare at udfærdige en regl hvor det står beskrevet, og så overholder alle i DMT den .... ligesom de plejer, altså bortset fra dem der ikke gør, og dem opsnapper vi ikke med screenshots alligevel, så der jeg vil hen er at det er spild af tid at sende screenshots ind.

Lav en regl .... 99,9 % overholder den

Og så er der altid en stakkels tåbe som ikke kan finde ud af det, og så'n vil det altid være :)
JBN Posted - 21 Sep 2006 : 10:37:08
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Der viser du jo så selv hvad problemet er med sådan et screenshot, man kan ikke se hvis computer det er taget fra, så hvis man vil snyde sig ind så er det piece of cake ....

Så tak for anskueliggørelsen

Prøv lige at kigge på screenshotet engang til, jeg ser tydelig en dato og et tidspunkt, samt at jeg er på irc chatten, hvor man kunne udveksle ip adresse, og det skulle vist kunne gøre det, men alt kan jo mistænkeliggøres hvis man ønsker det. der er så desværre gået 21 minutter fra jeg har startet testen til jeg har fået fumlet et screenshot frem, burde kunne gøres hurtigere hvis man er i topform
Keyboardcowboy Posted - 21 Sep 2006 : 08:37:38
Der viser du jo så selv hvad problemet er med sådan et screenshot, man kan ikke se hvis computer det er taget fra, så hvis man vil snyde sig ind så er det piece of cake ....

Så tak for anskueliggørelsen
JBN Posted - 20 Sep 2006 : 09:21:23
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Støtter Jesper 100%

Folk skal sende deres computers specs til ledelsen inden sæsonen hvorefter Spec'cops fra ledelsen tager rundt i landet og checker om det er rigtigt, dernæst kan turneringen gå i gang, og der vil være repræsentanter fra ledelsen til enhver kamp, for at checke om udstyret bliver skiftet, om John quiter før tid, om Ole bruger koder, eller om andre bruger koder mod Ole "som vi plejer" .....

Så fra og med næste T, så skal i vogte jer for Spec'cops .....

man kunne jo køre dxdiag, og tage et sceenshot af den første side der får man jo alle systemoplysningerne og på den side med skærm får man oplysninger omkring GFX.

men det skal så siges at på trods af Rasmus computer ikke lever op til EA's krav så har jeg spillet anstændige kampe mod ham, hvor der har været minimalt lag

det skal lige siges at det ikke er min PC.
256MB ram er lige i underkanten da windows xp's minimums krav er 256MB
Keyboardcowboy Posted - 20 Sep 2006 : 07:53:54
Støtter Jesper 100%

Folk skal sende deres computers specs til ledelsen inden sæsonen hvorefter Spec'cops fra ledelsen tager rundt i landet og checker om det er rigtigt, dernæst kan turneringen gå i gang, og der vil være repræsentanter fra ledelsen til enhver kamp, for at checke om udstyret bliver skiftet, om John quiter før tid, om Ole bruger koder, eller om andre bruger koder mod Ole "som vi plejer" .....

Så fra og med næste T, så skal i vogte jer for Spec'cops .....
birthek Posted - 19 Sep 2006 : 20:24:36
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper

som du kan læse andetsteds er jeg af den holdning, at vi nok må kigge på, at få sat en grænse ang. specs - eksempelvis minimumskravene fra EA..

denne ændring bør komme før en sæson, så alle deltagere ved hvad de har at forholde sig til, og ikke bliver genstand for brok, møgfald, anklager og lignende under en igangværende T, hvor de er accepteret som spillere ...
Chrallle Posted - 19 Sep 2006 : 16:19:57
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by Chrallle

quote:
Originally posted by SpeZ

Hej

1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.

Ingen af dem syntes jeg holder.

Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.

Til nr. 2 vil jeg herller ikke give dig ret.
HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.

tror du misforstod 2´eren

peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt

Nej forstod det helt fint
AaBManden Posted - 19 Sep 2006 : 16:10:53
735 om jeg må be :p
Vidar Rekdal Posted - 19 Sep 2006 : 15:50:10
hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper
birthek Posted - 19 Sep 2006 : 14:54:24
mht. internet ... så vil jeg gerne bede jer forhold jer til den test vi har lavet ... der klart demonstrerer at 128/128 ikke er et problem ...

vi kan lave den på fifa 07 også ... til den tid, så må vi se hvad der sker ...

faktum er, at mange udbydere i lavere kategorier kun har 128 kbit upload ellers stiger prisen, derfor vil jeg personligt meget gerne undgå højere krav end dette...
Morfar Posted - 19 Sep 2006 : 14:41:45
fifa's krav er ca 1.4 mhz, så derfor synes jeg at folk bør have en comp på 1,4 eller derover..

det samme med internet-line, det kan være lige meget om folk har 10mbit i download, da det er upload der tæller, synes den bør være på 256..
birthek Posted - 17 Sep 2006 : 11:51:18
quote:
Originally posted by Chrallle

quote:

Hej

Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.

HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.

tror du misforstod 2´eren

peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt
Chrallle Posted - 17 Sep 2006 : 11:47:48
quote:

Hej

birthek Posted - 17 Sep 2006 : 11:23:57
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

det tror jeg sku ik på

er fordi du ikke har sat dig ind i hvad der kan være årsager til lag ...

eller også er det fordi du bare vil være negativ ...

men rasmus' probs. skyldes hardware af ældre dato ... ikke dårligt net ...
JBNJUNIOR Posted - 17 Sep 2006 : 11:21:47
det tror jeg sku ik på

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.144.239