FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag til regelændring
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag til regelændring
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:08:02  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hej

Jeg stiller hermed forslag til 2 regelændringer.

1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.

2. Minimums krav på udstyr.
Inet forbindelse; minimum 512/128.
Computer; spillets minimum krav.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:15:23  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
- forslaget om lederpost har min stemme ...

- den med internetforbindelsen giver ingen mening fordi;

de tests vi har lavet med målinger af dataoverførselen viser, at der alt i alt overføres ca. 2.5 mb over en hel kamp .. dvs. noget der ligner 14 minutter...

2.5 mb = 2560 kbyte

2460 kbyte = 20480 kilobit

en kamp = 15 minutter = 900 sekunder

20480 (antal data) / 900 sekunder (tid) = 22,8 kilobit pr. sekund

målingen dengang havde ikke voldsomme udsving men var rimelig lineær ... det er derfor urealistisk at tro, at liniebelastningen kommer over 128 kilobit pr. s. på noget tidspunkt under en fifakamp

hvorfor fifa rent faktisk sagtens kan køre med en 128/128 adsl ...

problemet ligger andre steder ... muligvis i det pres spillet sætter på ens hardware i forbindelse med bearbejdningen af de data der kommer ind - kunne jeg forestille mig, men er gætværk...

hvis man endelig skal stille et fornuftigt krav, skal det være, at deltagere skal overholde de specifikationer der angives som minimumskrav af EA sports for spillet ... (har du gjort kan jeg se også .. havde jeg overset )

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:15:45  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
er dette et forsøg på at få mig ud af dmt?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:16:58  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

er dette et forsøg på at få mig ud af dmt?

ja rasmus det er direkte møntet på din person ... derfor det er skrevet på den her måde...

(ironi og sarkasme kan være anvendt i ovenstående kommentar)

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:22:34  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
(sry mig der har flyttet tråden her til)

gode forslag spez men som jj skrev før, vil du tage rundt og tjekke om folk taler sandt.

Og hvis i husker tilbage til T2 som havde valencia en god forbindelse men alligevel laggede det.

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  09:32:01  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har faktisk også en ok forbindelse

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  11:21:47  Show Profile  Reply with Quote
det tror jeg sku ik på
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  11:23:57  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

det tror jeg sku ik på

er fordi du ikke har sat dig ind i hvad der kan være årsager til lag ...

eller også er det fordi du bare vil være negativ ...

men rasmus' probs. skyldes hardware af ældre dato ... ikke dårligt net ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  11:47:48  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Hej

1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.

Ingen af dem syntes jeg holder.

Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.

Til nr. 2 vil jeg herller ikke give dig ret.
HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  11:51:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

quote:

Hej

Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.

HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.

tror du misforstod 2´eren

peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  14:41:45  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
fifa's krav er ca 1.4 mhz, så derfor synes jeg at folk bør have en comp på 1,4 eller derover..

det samme med internet-line, det kan være lige meget om folk har 10mbit i download, da det er upload der tæller, synes den bør være på 256..

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  14:54:24  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
mht. internet ... så vil jeg gerne bede jer forhold jer til den test vi har lavet ... der klart demonstrerer at 128/128 ikke er et problem ...

vi kan lave den på fifa 07 også ... til den tid, så må vi se hvad der sker ...

faktum er, at mange udbydere i lavere kategorier kun har 128 kbit upload ellers stiger prisen, derfor vil jeg personligt meget gerne undgå højere krav end dette...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  15:50:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  16:10:53  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
735 om jeg må be :p

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  16:19:57  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by Chrallle

quote:

Hej

tror du misforstod 2´eren

peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt

Nej forstod det helt fint

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 Sep 2006 :  20:24:36  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper

som du kan læse andetsteds er jeg af den holdning, at vi nok må kigge på, at få sat en grænse ang. specs - eksempelvis minimumskravene fra EA..

denne ændring bør komme før en sæson, så alle deltagere ved hvad de har at forholde sig til, og ikke bliver genstand for brok, møgfald, anklager og lignende under en igangværende T, hvor de er accepteret som spillere ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.68.112