Author |
Topic |
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:08:02
|
Hej
Jeg stiller hermed forslag til 2 regelændringer.
1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.
2. Minimums krav på udstyr. Inet forbindelse; minimum 512/128. Computer; spillets minimum krav.
|
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:15:23
|
- forslaget om lederpost har min stemme ...
- den med internetforbindelsen giver ingen mening fordi;
de tests vi har lavet med målinger af dataoverførselen viser, at der alt i alt overføres ca. 2.5 mb over en hel kamp .. dvs. noget der ligner 14 minutter...
2.5 mb = 2560 kbyte
2460 kbyte = 20480 kilobit
en kamp = 15 minutter = 900 sekunder
20480 (antal data) / 900 sekunder (tid) = 22,8 kilobit pr. sekund
målingen dengang havde ikke voldsomme udsving men var rimelig lineær ... det er derfor urealistisk at tro, at liniebelastningen kommer over 128 kilobit pr. s. på noget tidspunkt under en fifakamp
hvorfor fifa rent faktisk sagtens kan køre med en 128/128 adsl ...
problemet ligger andre steder ... muligvis i det pres spillet sætter på ens hardware i forbindelse med bearbejdningen af de data der kommer ind - kunne jeg forestille mig, men er gætværk...
hvis man endelig skal stille et fornuftigt krav, skal det være, at deltagere skal overholde de specifikationer der angives som minimumskrav af EA sports for spillet ... (har du gjort kan jeg se også .. havde jeg overset ) |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:15:45
|
er dette et forsøg på at få mig ud af dmt?
|
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:16:58
|
quote: Originally posted by AaBManden
er dette et forsøg på at få mig ud af dmt?
ja rasmus det er direkte møntet på din person ... derfor det er skrevet på den her måde...
(ironi og sarkasme kan være anvendt i ovenstående kommentar) |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:22:34
|
(sry mig der har flyttet tråden her til)
gode forslag spez men som jj skrev før, vil du tage rundt og tjekke om folk taler sandt.
Og hvis i husker tilbage til T2 som havde valencia en god forbindelse men alligevel laggede det. |
|
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:32:01
|
jeg har faktisk også en ok forbindelse |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:21:47
|
det tror jeg sku ik på |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:23:57
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
det tror jeg sku ik på
er fordi du ikke har sat dig ind i hvad der kan være årsager til lag ...
eller også er det fordi du bare vil være negativ ...
men rasmus' probs. skyldes hardware af ældre dato ... ikke dårligt net ... |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:47:48
|
quote: Originally posted by SpeZ
Hej
1. Man skal være aktivt spillende medlem af DMT for at kunne stille op til ledelsen/udvalget etc.
2. Minimums krav på udstyr. Inet forbindelse; minimum 512/128. Computer; spillets minimum krav.
Ingen af dem syntes jeg holder.
Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.
Til nr. 2 vil jeg herller ikke give dig ret. HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:51:18
|
quote: Originally posted by Chrallle
Hej
Jeg syntes godt at man kan være med i Ledelsen/Udvalget uden at spille med i en af divisionerne. Men hvis man har karantæne kan man ikke.
Til nr. 2 vil jeg herller ikke give dig ret. HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.
tror du misforstod 2´eren
peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 14:41:45
|
fifa's krav er ca 1.4 mhz, så derfor synes jeg at folk bør have en comp på 1,4 eller derover..
det samme med internet-line, det kan være lige meget om folk har 10mbit i download, da det er upload der tæller, synes den bør være på 256.. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 14:54:24
|
mht. internet ... så vil jeg gerne bede jer forhold jer til den test vi har lavet ... der klart demonstrerer at 128/128 ikke er et problem ...
vi kan lave den på fifa 07 også ... til den tid, så må vi se hvad der sker ...
faktum er, at mange udbydere i lavere kategorier kun har 128 kbit upload ellers stiger prisen, derfor vil jeg personligt meget gerne undgå højere krav end dette... |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 15:50:10
|
hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper |
|
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 16:10:53
|
735 om jeg må be :p |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 16:19:57
|
quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by Chrallle
Hej
Til nr. 2 vil jeg herller ikke give dig ret. HVIS at man kan fungere som leder, selvom man måske har under minimums kravene, skal man have lov til det. MEN hvis man ikke kan få opdateret mm., så vil jeg give dig ret i at det er noget problematisk.
tror du misforstod 2´eren
peter mener det som et generelt krav til spillere i dmt
Nej forstod det helt fint |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 19 Sep 2006 : 20:24:36
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
hva er din holdning til rasmus sin 733 Mhz pc da jesper
som du kan læse andetsteds er jeg af den holdning, at vi nok må kigge på, at få sat en grænse ang. specs - eksempelvis minimumskravene fra EA..
denne ændring bør komme før en sæson, så alle deltagere ved hvad de har at forholde sig til, og ikke bliver genstand for brok, møgfald, anklager og lignende under en igangværende T, hvor de er accepteret som spillere ... |
|
|
Topic |
|