FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 16+ for at få adgang til DMT

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Keyboardcowboy Posted - 23 Sep 2006 : 07:24:37

Nu har vi på det seneste set hvor svært skolebørn har haft med at passe deres lektier og spille i DMT "Damn de får det svært på arbejdsmarkedet" men for at hjælpe dem, vil jeg gerne stille et forslag der hedder at man skal være over 16 år for at spille i DMT. Ville oprindeligt skrive at man ikke må gå i skole, men så ville jeg jo nedlægge det halve af DMT... hehehe .... så over 16 år.
8   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Keyboardcowboy Posted - 23 Sep 2006 : 10:47:12
I know, du er en go' knægt .....
AaBManden Posted - 23 Sep 2006 : 10:46:10
jeg vil lige understrege at jeg kun holder pause.
og jeg venter til at denne T er færdig.
Keyboardcowboy Posted - 23 Sep 2006 : 10:41:11
Hårdere straffe er ikke det store problem, det er vel kun omkring 5% af dem stopper som på et tidspunkt ønsker at komme tilbage ..... de 5% kan man godt straffe hårdere, og det syns jeg sådan set også, for ud af de 5% fucker de 99,9% op igen.
caleb22 Posted - 23 Sep 2006 : 10:39:01
ja det villv være en god ide at vurdere fra gang til gang.

Tem Posted - 23 Sep 2006 : 10:27:52
Enig med Ole - det skal jo ikke gå ud over dem, der godt kan finde ud af det. Det mest fornuftige er vel at indskærpe straffen for at stoppe midt i det hele, som der også er blevet foreslået.
birthek Posted - 23 Sep 2006 : 10:09:36
quote:
Originally posted by caleb22

jo men det der gør det svært er at man skærer alle over en kamp, så har man så på den anden side sådan nogen som johan(newcastle) alex(sundvall) chralle (corinthinas) og jonas (chelsea) der ingen problemer har med afrvikling af deres kampe og så kan man jo gå tilbage til T1 hvor en masse gamle DMT'er hoppede ud fordi de ikke længere lå nummer 1. og hvis man skal gå efter statestik vil nogen også¨sige at dem over 30 ikke må være med for de må mindre og mindre DMT for konen .

At det lige er unge der har hoppet fra denne gang tror jeg bare er tilfædlghed.

dem der ser speedway og håndbold må ud! de har øvet vanrøgt mod dmt!
Morfar Posted - 23 Sep 2006 : 09:06:56
ja enig med olé der står vist +7 på fifa pakken så alle over 7 år må være med
caleb22 Posted - 23 Sep 2006 : 08:39:12
jo men det der gør det svært er at man skærer alle over en kamp, så har man så på den anden side sådan nogen som johan(newcastle) alex(sundvall) chralle (corinthinas) og jonas (chelsea) der ingen problemer har med afrvikling af deres kampe og så kan man jo gå tilbage til T1 hvor en masse gamle DMT'er hoppede ud fordi de ikke længere lå nummer 1. og hvis man skal gå efter statestik vil nogen også¨sige at dem over 30 ikke må være med for de må mindre og mindre DMT for konen .

At det lige er unge der har hoppet fra denne gang tror jeg bare er tilfædlghed.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.174.45