FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - 16+ for at få adgang til DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 16+ for at få adgang til DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  07:24:37  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Nu har vi på det seneste set hvor svært skolebørn har haft med at passe deres lektier og spille i DMT "Damn de får det svært på arbejdsmarkedet" men for at hjælpe dem, vil jeg gerne stille et forslag der hedder at man skal være over 16 år for at spille i DMT. Ville oprindeligt skrive at man ikke må gå i skole, men så ville jeg jo nedlægge det halve af DMT... hehehe .... så over 16 år.

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  08:39:12  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jo men det der gør det svært er at man skærer alle over en kamp, så har man så på den anden side sådan nogen som johan(newcastle) alex(sundvall) chralle (corinthinas) og jonas (chelsea) der ingen problemer har med afrvikling af deres kampe og så kan man jo gå tilbage til T1 hvor en masse gamle DMT'er hoppede ud fordi de ikke længere lå nummer 1. og hvis man skal gå efter statestik vil nogen også¨sige at dem over 30 ikke må være med for de må mindre og mindre DMT for konen .

At det lige er unge der har hoppet fra denne gang tror jeg bare er tilfædlghed.

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  09:06:56  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja enig med olé der står vist +7 på fifa pakken så alle over 7 år må være med

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:09:36  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

jo men det der gør det svært er at man skærer alle over en kamp, så har man så på den anden side sådan nogen som johan(newcastle) alex(sundvall) chralle (corinthinas) og jonas (chelsea) der ingen problemer har med afrvikling af deres kampe og så kan man jo gå tilbage til T1 hvor en masse gamle DMT'er hoppede ud fordi de ikke længere lå nummer 1. og hvis man skal gå efter statestik vil nogen også¨sige at dem over 30 ikke må være med for de må mindre og mindre DMT for konen .

At det lige er unge der har hoppet fra denne gang tror jeg bare er tilfædlghed.

dem der ser speedway og håndbold må ud! de har øvet vanrøgt mod dmt!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:27:52  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig med Ole - det skal jo ikke gå ud over dem, der godt kan finde ud af det. Det mest fornuftige er vel at indskærpe straffen for at stoppe midt i det hele, som der også er blevet foreslået.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:39:01  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja det villv være en god ide at vurdere fra gang til gang.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:41:11  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hårdere straffe er ikke det store problem, det er vel kun omkring 5% af dem stopper som på et tidspunkt ønsker at komme tilbage ..... de 5% kan man godt straffe hårdere, og det syns jeg sådan set også, for ud af de 5% fucker de 99,9% op igen.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:46:10  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil lige understrege at jeg kun holder pause.
og jeg venter til at denne T er færdig.

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:47:12  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
I know, du er en go' knægt .....

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.131.142.245