T O P I C R E V I E W |
Morfar |
Posted - 28 Oct 2006 : 10:27:18 mange siger at der ingen lag er på EASO... bør det ikke være et krav om at købe det...? også game dmt kampe over det??
hvad synes du?? |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GoodPeace |
Posted - 11 Nov 2006 : 11:50:12 Ja, patchen har øjensynligt lavet noget geed, men ville bare høre om det både gælder DIP og EASO - er det afprøvet?
Mht fordelen ved easo, så er der efter min mening absolut kun een eneste, og det er forbindelsen, som siges at være bedre.
Screenshot med resultatet er da fjing fjong, men det kan man jo også i DIP, hvis ellers fladpanden i den anden ende ikke hoppe ud inden match facts skærmen kommer frem (kan man også på easo hoppe ud inden match facts?). Derudover kan jeg ikke huske, at der nogensinde i DMT har været problemer med at være enige om resultatet af en kamp.
At have købt og betalt spillet tror jeg ikke er nogen garanti for at man vil spille sin sæson færdig i DMT, istedet for at quitte ud midt i en sæson. Jeg tror det er lige så sandsynligt at DMT kan miste spillere, fordi de opdager at de sagtens kan bruge deres dyrt indkøbte spil på easo.
En spil-købers moral er bedre end en piratkopists moral - på lige præcis det specifikke område. Jeg ved ikke hvad DMT skal bruge den bedre moral til på lige præcis det område, for jeg tror simpelthen ikke på at man så kan slutte at piratkopister har en dårlig fodboldmoral, at de vil quitte kampe, at de vil quitte ud af DMT, at de vil opføre sig uanstændigt og svinsk på forum/irc osv osv. Jeg har ihvertfald set MASSER af tilfælde på dårlig moral blandt spillere på easo.
Fake accounts i DMT er selvfølgelig muligt, hvis folk skulle have de lyster. Jeg kan ikke rigtig se gevinsten i det for folk, i andre situationer end den, hvor de har karantæne fra DMT. Jeg kan ikke huske om der har været fortilfælde i DMT, men jeg tror på at fake accounts vil blive opdaget på andre mere naturlige måder (mistænksom opførsel, deraf detaljerede undersøgelser, samme IP, etc).
Til gengæld kan jeg godt se en række ulemper ved at tvinge easo ind i DMT, jvf Bo's liste fra andet topic:
quote:
Man kan ikke: - vælge stadions - vælge ude/hjemmebane kits - spille forlænget spilletid - min auto logind virker ikke. (blanke user/password felter) samtidigt med at den ikke husker hvilket hold jeg spillede med sidst. Starter konsekvent med USA's liga. - når jeg vil vælge "lobby" og klikker på |^| så hopper den konstant ud så jeg ikke kan nå ned og vælge "lobby"
Forlænget spilletid er et problem i ligacup, bmt knockout kampene.
Stadions er et problem for kampe mod spillere med low-end PC'er.
Ude/hjemme kits er et problem i kampe mellem hold, hvor trøjerne ligner hinanden for meget (et eksempel er chelsea vs inter: mørkeblå vs mørkeblå/sort).
hele easo interfacet, som er anstrengende at bruge, vil være et irritationsmoment i alle kampe. |
SpeZ |
Posted - 10 Nov 2006 : 11:48:21 De må have lavet noget figumdik med databasen med den patch... |
IstvaN |
Posted - 10 Nov 2006 : 11:38:38 quote: Originally posted by SpeZ
Claus, jeg har testet spillefil med jesper efter patchen.. Når man går i singleplayer virker den fint, når man går i multiplayer har spillerne igen originale stats.
Men det gælder vel på i direct ip og easo, ik?
Burde ikke gøre nogen forskel. De andre år har man kunne bruge DMT's spillefiler på EASO uden problemer. (i hvert fald i 2004...) |
SpeZ |
Posted - 10 Nov 2006 : 11:34:39 Claus, jeg har testet spillefil med jesper efter patchen.. Når man går i singleplayer virker den fint, når man går i multiplayer har spillerne igen originale stats. |
GoodPeace |
Posted - 09 Nov 2006 : 18:42:49 Bo, er det testet efter patchen til 07 ? |
daugaard |
Posted - 09 Nov 2006 : 15:28:56 jo... hvis begge har spillefilen inde...  |
Vidar Rekdal |
Posted - 30 Oct 2006 : 08:22:48 Så skal jeg ha Barcelona hehehe
Spillefil eksisterer ik i EASO.     
Og tror måske i er lidt placebo med tanke på lag EASO vs. DIP |
IstvaN |
Posted - 30 Oct 2006 : 02:26:31 Udover bedre connection er der også flere fordele ved at spille over EASO:
Man kommer i bedre kontakt med de danskere der spiller der Man kan se et screenshot i slutningen af kampen som bevis på resultatet Man øger chancen for at spillerne VIRKELIG vil spille i DMT, da de har givet penge for spillet. Man øger chancen for at spillernes moral er god... (jaja i know generalisering) Man mindsker risikoen for at folk har flere fake accounts (nok kun relevant for ESL)
Bagdelen er så at man nok mister folk der ikke gider at betale for spillet og at EASO kan gå én på nerverne indimellem...
|
Esben Lauritsen |
Posted - 30 Oct 2006 : 00:35:58 quote: Originally posted by Hugobart
Jeg syntes det er top fesent af dig at du ikke har brugt de penge på et spil du bruger forholdsvis meget tid på
Længe leve dobbeltmoralen! |
GoodPeace |
Posted - 29 Oct 2006 : 22:07:16 fint, så er det afklaret. Bortset fra det, så er jeg helt enig med Jesper i at DMT ikke skal lege politimand på andres vegne. |
IstvaN |
Posted - 29 Oct 2006 : 21:54:39 quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by IstvaN Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode?
- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget..
Ok, men det er ikke en EA dikteret metode. Det var noget jeg fandt på - og noget ESL til en hvis grad har kørt med også. Dog er det ikke et krav vi vil have længere, da alle kampe i eBold skal afvikles over EASO, og så siger det jo sig selv at man skal bruge et originalt spil for at spille der...
Btw ontopic: eBold og ESL kører over EASO allerede pga mindre lag. |
GoodPeace |
Posted - 29 Oct 2006 : 21:30:12 quote: Originally posted by IstvaN Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode?
- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget.. |
NordenDK |
Posted - 29 Oct 2006 : 19:43:27 NEMLIG.....
Køb nu lortet... og så spiller vi online...
Hvad fanden.. så mange penge kostyer det jo ikk..
|
birthek |
Posted - 29 Oct 2006 : 17:51:23 quote: Originally posted by GoodPeace
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil... 
som i langt de fleste spørgsmål vælger vi den løsning, som kan finde accept blandt flest af dmts medlemmer
derudover er det dog væsentligt at påpege, at vi som offentligt tilgængeligt site naturligvis skal overholde gældende dansk lovgivning om ophavsret mv., hvilket umiddelbart - i mine øjne - må have den konsekvens at vi gør folk opmærksom på, at vi ikke accepterer piratkopierede produkter og iøvrigt fjerner indlæg, der antyder brug eller omgang med piratkopieret materiale.
mener dog ikke at det kan komme på tale at lægge kontrol af folks eventuelle lovovertrædelser i hænderne på dmts ledelse ... bl.a. fordi det giver unødigt administrativt bøvl og fordi det ikke kan være vores hovedpine hvad folk gør i deres egne hjem ...
men vi tager spørgsmålet med omkring den afstemning der lægges op til med spillefiler, og hvis det er korrekt at EASO kører meget bedre end dir.ip., så ville det da være tåbeligt at anvende andre metoder end EASO til at spille i det omfang det er muligt. |
IstvaN |
Posted - 29 Oct 2006 : 17:22:15 quote: Originally posted by GoodPeace
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil... 
Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode? |