FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - køb fifa 2007??
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 køb fifa 2007??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  10:27:18  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
mange siger at der ingen lag er på EASO... bør det ikke være et krav om at købe det...?
også game dmt kampe over det??

hvad synes du??

Hugobart

472 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  20:53:15  Show Profile  Reply with Quote
Jeg syntes det er top fesent af dig at du ikke har brugt de penge på et spil du bruger forholdsvis meget tid på

Lars

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  21:17:13  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis der ingen lag var så ville jeg nok..

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  23:06:06  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har ikke oplevet lag på EASO endnu

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  11:23:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er ikke så meget at diskutere her ...

DMT kræver en original kopi af FIFA hvilket også fremgår af den side man tilmelder sig på...

Derfor vil der ikke som udgangspunkt være problemer forbundet med at afvikle vores turnering over EASO ... udover evt. tekniske problemer i forhold til legend filen og at EASO er langsommeligt og meget trættende at bruge ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  11:39:36  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
men i gør jo ik noget ved dem som ikke har original koip af fifa... bange for at folk ikke gider at være med ??

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  11:41:21  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad vil du have vi skal gøre?

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  12:31:52  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil...

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  17:20:32  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes jeg egentlig ikke er nogen dårlig idé...

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  17:22:15  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil...

Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode?

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  17:51:23  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

som i langt de fleste spørgsmål vælger vi den løsning, som kan finde accept blandt flest af dmts medlemmer

derudover er det dog væsentligt at påpege, at vi som offentligt tilgængeligt site naturligvis skal overholde gældende dansk lovgivning om ophavsret mv., hvilket umiddelbart - i mine øjne - må have den konsekvens at vi gør folk opmærksom på, at vi ikke accepterer piratkopierede produkter og iøvrigt fjerner indlæg, der antyder brug eller omgang med piratkopieret materiale.

mener dog ikke at det kan komme på tale at lægge kontrol af folks eventuelle lovovertrædelser i hænderne på dmts ledelse ... bl.a. fordi det giver unødigt administrativt bøvl og fordi det ikke kan være vores hovedpine hvad folk gør i deres egne hjem ...

men vi tager spørgsmålet med omkring den afstemning der lægges op til med spillefiler, og hvis det er korrekt at EASO kører meget bedre end dir.ip., så ville det da være tåbeligt at anvende andre metoder end EASO til at spille i det omfang det er muligt.

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  19:43:27  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
NEMLIG.....

Køb nu lortet... og så spiller vi online...

Hvad fanden.. så mange penge kostyer det jo ikk..

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  21:30:12  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget..

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  21:54:39  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by IstvaN

- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget..

Ok, men det er ikke en EA dikteret metode. Det var noget jeg fandt på - og noget ESL til en hvis grad har kørt med også. Dog er det ikke et krav vi vil have længere, da alle kampe i eBold skal afvikles over EASO, og så siger det jo sig selv at man skal bruge et originalt spil for at spille der...

Btw ontopic: eBold og ESL kører over EASO allerede pga mindre lag.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 29 Oct 2006 :  22:07:16  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
fint, så er det afklaret. Bortset fra det, så er jeg helt enig med Jesper i at DMT ikke skal lege politimand på andres vegne.

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 30 Oct 2006 :  00:35:58  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Hugobart

Jeg syntes det er top fesent af dig at du ikke har brugt de penge på et spil du bruger forholdsvis meget tid på

Længe leve dobbeltmoralen!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.120.150