Author |
Topic  |
Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts |
Posted - 28 Oct 2006 : 10:27:18
|
mange siger at der ingen lag er på EASO... bør det ikke være et krav om at købe det...? også game dmt kampe over det??
hvad synes du??
|
 |
|
Hugobart

472 Posts |
Posted - 28 Oct 2006 : 20:53:15
|
Jeg syntes det er top fesent af dig at du ikke har brugt de penge på et spil du bruger forholdsvis meget tid på |
Lars
|
 |
|
Morfar

286 Posts |
Posted - 28 Oct 2006 : 21:17:13
|
hvis der ingen lag var så ville jeg nok.. |
 |
 |
|
AaB-ern

357 Posts |
Posted - 28 Oct 2006 : 23:06:06
|
Jeg har ikke oplevet lag på EASO endnu |

Strandfelta på EASO |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 11:23:45
|
der er ikke så meget at diskutere her ...
DMT kræver en original kopi af FIFA hvilket også fremgår af den side man tilmelder sig på...
Derfor vil der ikke som udgangspunkt være problemer forbundet med at afvikle vores turnering over EASO ... udover evt. tekniske problemer i forhold til legend filen og at EASO er langsommeligt og meget trættende at bruge ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
Morfar

286 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 11:39:36
|
men i gør jo ik noget ved dem som ikke har original koip af fifa... bange for at folk ikke gider at være med ??
|
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 11:41:21
|
hvad vil du have vi skal gøre? |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 12:31:52
|
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil...  |
 |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 17:20:32
|
Synes jeg egentlig ikke er nogen dårlig idé... |
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 17:22:15
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil... 
Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode? |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 17:51:23
|
Det er vel relativt nemt - man skal bare kopiere ebold's ea-dikterede metode med at kræve et easo-login screenshot sammen med ens profil, for at man kan spille med...hvis det er det, dmt vil... 
som i langt de fleste spørgsmål vælger vi den løsning, som kan finde accept blandt flest af dmts medlemmer
derudover er det dog væsentligt at påpege, at vi som offentligt tilgængeligt site naturligvis skal overholde gældende dansk lovgivning om ophavsret mv., hvilket umiddelbart - i mine øjne - må have den konsekvens at vi gør folk opmærksom på, at vi ikke accepterer piratkopierede produkter og iøvrigt fjerner indlæg, der antyder brug eller omgang med piratkopieret materiale.
mener dog ikke at det kan komme på tale at lægge kontrol af folks eventuelle lovovertrædelser i hænderne på dmts ledelse ... bl.a. fordi det giver unødigt administrativt bøvl og fordi det ikke kan være vores hovedpine hvad folk gør i deres egne hjem ...
men vi tager spørgsmålet med omkring den afstemning der lægges op til med spillefiler, og hvis det er korrekt at EASO kører meget bedre end dir.ip., så ville det da være tåbeligt at anvende andre metoder end EASO til at spille i det omfang det er muligt. |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 19:43:27
|
NEMLIG.....
Køb nu lortet... og så spiller vi online...
Hvad fanden.. så mange penge kostyer det jo ikk..
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 21:30:12
|
quote: Originally posted by IstvaN Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode?
- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget.. |
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 21:54:39
|
quote: Originally posted by IstvaN Hvordan ved du det er en EA-dikteret metode?
- det ved jeg så sandelig heller intet om, det var rent gætværk fra min side. Jeg beklager at jeg ikke fik skrevet det i mit oprindelige indlæg, men nu hvor dit årvågne øje har påpeget det, er der jo ingen, der er i tvivl længere...eller noget..
Ok, men det er ikke en EA dikteret metode. Det var noget jeg fandt på - og noget ESL til en hvis grad har kørt med også. Dog er det ikke et krav vi vil have længere, da alle kampe i eBold skal afvikles over EASO, og så siger det jo sig selv at man skal bruge et originalt spil for at spille der...
Btw ontopic: eBold og ESL kører over EASO allerede pga mindre lag. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 29 Oct 2006 : 22:07:16
|
fint, så er det afklaret. Bortset fra det, så er jeg helt enig med Jesper i at DMT ikke skal lege politimand på andres vegne. |
 |
 |
|
Esben Lauritsen

372 Posts |
Posted - 30 Oct 2006 : 00:35:58
|
quote: Originally posted by Hugobart
Jeg syntes det er top fesent af dig at du ikke har brugt de penge på et spil du bruger forholdsvis meget tid på
Længe leve dobbeltmoralen! |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
 |
|
Topic  |
|