T O P I C R E V I E W |
birthek |
Posted - 25 Feb 2007 : 18:00:01 Jeg har foreslået det her før ...
og nu gør jeg det igen ...
Synes vi skal lave en ny turneringsstruktur, hvor vi kun spiller en gang mod hver modstander...
dvs. 11 kampe pr. sæson
dermed får vi mere dynamik i DMT, færrere frameldinger og bedre indslusning af buffere ...
|
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Keyboardcowboy |
Posted - 06 Mar 2007 : 13:11:47 quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Tror bare at man får et seriøst problem hvis f.eks. en eller 2 får spillet alle deres kampe i løbet af en weekend og derefter skal vente 2/3 måneder på at resten får spillet færdigt.
Jeg tror slet ikke det er muligt at få afviklet alle sine kampe i et sådan tempo,medmindre alle holder et sådan tempo
Logik?
Snik snak !
Det er ikke logisk, hvad er logien i at det er logisk, jeg vil mene at det er temlig ulogisk, hvilket jo på sin hvis er temlig logisk, og på den anden side rimligt ulogisk eftersom at jeg allerede har sagt at det logisk, hvilket jo er temlig ulogisk da jo netop er ulogisk, men den logiske konsekvens må være at jeg har vundet superligaen i T1. |
Vidar Rekdal |
Posted - 06 Mar 2007 : 11:35:09 Ja der vil altid være nogle der prioritere sine Jazz-Ballett timer før fifa. |
BL |
Posted - 05 Mar 2007 : 18:01:38 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Tror bare at man får et seriøst problem hvis f.eks. en eller 2 får spillet alle deres kampe i løbet af en weekend og derefter skal vente 2/3 måneder på at resten får spillet færdigt.
Jeg tror slet ikke det er muligt at få afviklet alle sine kampe i et sådan tempo,medmindre alle holder et sådan tempo
Logik?
|
mbury |
Posted - 05 Mar 2007 : 18:00:50 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
hvad ville problemet være? |
Keyboardcowboy |
Posted - 04 Mar 2007 : 07:45:55 Tror bare at man får et seriøst problem hvis f.eks. en eller 2 får spillet alle deres kampe i løbet af en weekend og derefter skal vente 2/3 måneder på at resten får spillet færdigt.
|
AaBManden |
Posted - 04 Mar 2007 : 02:47:17 quote: Originally posted by daugaard
Så hellere lave flere divisioner og have eks 8 hold i hver division... 16 kampe ialt. (6 hold er for lidt). Så på den måde skulle vi kunne afholde 4 turneringer. Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...
dette Bo siger er jeg enig i .. Jan og Carsten er inde på lang vej til Suppen, der er jeg også enig,
men mener at kun en afstemning om forslagene er den rigtige metode, hvis ledelsen mener at forslagene er gode nok.. |
BL |
Posted - 02 Mar 2007 : 15:25:45 quote: Originally posted by caleb22
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste
Seriøst skid på de skader og karantæner. Man setter jo ind en spiller der er lige god. 85 rating tror jeg.
En kamp der er dømt kan spilles med mindre det er sidste runde og Ole har dømt.
§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt. For da sender han sin gravide mor på dig.
Netop og vidar følger med da han er faren
hvor kommer gutten så ind i billedet?
|
caleb22 |
Posted - 02 Mar 2007 : 13:21:35 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste
Seriøst skid på de skader og karantæner. Man setter jo ind en spiller der er lige god. 85 rating tror jeg.
§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt. For da sender han sin gravide mor på dig.
Netop og vidar følger med da han er faren |
atuz |
Posted - 02 Mar 2007 : 09:41:46 lol |
Vidar Rekdal |
Posted - 02 Mar 2007 : 09:16:52 Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste
§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt. For da sender han sin gravide mor på dig. |
Vega |
Posted - 01 Mar 2007 : 21:44:06 Hey.
Jeg synes det fint som det er nu, men for min skyld kan vi godt tage 2 kampe mere med i hver runde, så der i alt er 6 kampe på 14 dage. Det kan jeg i hvert fald sagtens følge med til. :) |
caleb22 |
Posted - 01 Mar 2007 : 20:51:59 nu er der mange der stopper, men princippet er at hvis man foreksempel tager superliga og forestillede sig at ingen stoppede, og man så cuttede den fra 12 til 10 hold så vil der pludselig ikke være plads til nogen oprykker.
Jeg syntes det er ok der måske kan være afstemning her i pausen, men direkte omlægning af turneringen før T3 ser jeg ikke som en mulighed.
Men hvis nogen syntes det er ekstrem vigtigt, kan de få admin adgang og komme igang
|
BL |
Posted - 01 Mar 2007 : 20:40:58 quote: Originally posted by birthek
sålænge det ikke påvirker dem der har tilspillet sig oprykning er det vel i og for sig ligegyldigt?
jep |
birthek |
Posted - 01 Mar 2007 : 19:23:43 sålænge det ikke påvirker dem der har tilspillet sig oprykning er det vel i og for sig ligegyldigt? |
caleb22 |
Posted - 01 Mar 2007 : 19:15:11 ja Bo
selve turneringsstrukturen i sig selv kan slet ikke ændres før T3 da oprykning/nedrykning og playoff er lavet efter et bestemt system og ingen skal snydes der.
|