FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT = DKs community nr. 1?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
mbury Posted - 21 Mar 2007 : 18:26:30
Jeg har før fremlagt et forslag om fusion mellem ebold og DMT - hvilket jeg selv fandt ud af var en dårlig idé.

Men jeg har nu arbejdet mig frem til et nyt forslag.
Man kan gøre meget for at udvikle DMT og samtidig bevare traditionerne. Her kommer jeg med nogle forslag som jeg tror vil styrke DMT og dansk fifa i det posititve retning.

Grundlæggende forslag:

- DMT-filstats afgøres på basis af Barcelona som er det klart mest benyttet hold. Det vil give internationale spillere en fordel, og samtidig en fordel for vores danske landshold. Det ville klart styrke de danske spillere. Jeg mener dog at man skal beholde målmandens 99 i skill.

- Præmier. Mange har været imod det, da man synes at principperne for at spille falder i baggrunden. Men for at være ærlig, behøver det ikke at være store præmier. Kan man få stablet nogle enkelte præmier på benene ville det være fedt, men dette punkt er mindst betydningsfuldt.

- Nyheder. Jeg synes man bør have nyheder med fra alle internationale turnering, samt events. Så danske FIFA-spillere har flere muligheder. Hvis der bare kom en enkelt nyhed om de forskellige FIFA-events ville det være godt. Det kan evt. sepereres for sig selv så det ikke blandes med de andre DMT-nyheder.

- Sæsonpauserne formindskes. Jeg synes der er alt for lang pause. Turnering skal starte senest 1 måned efter at FIFA 0X er udkommet og ikke i november. Og så skal der max. gå 2 uger fra T-slut til T-start. Der skal være turneringer hele året. Er man på sommerferie så holder man bare en T-pause.

Det er lige hvad jeg kan komme frem til p.t. men hjælp endelig til med gode ideer (:

-
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
mbury Posted - 27 Mar 2007 : 21:51:38
Tak for et ordenligt svar! (:
Keyboardcowboy Posted - 27 Mar 2007 : 17:31:07
Well spoken !

GoodPeace Posted - 26 Mar 2007 : 21:48:38
DMT fil: Det kommer op til debat hver eneste T, og det afhænger meget af det enkelte års fifa og holdningen blandt de medlemmer der i DMT på det tidspunkt. Jeg synes ikke det giver mening at have en fastlåst fil.
Det sagt, så er debatten til den kommende T2 fil jo igang, og der er barca-stats formentlig at finde blandt en af kandidaterne.

Præmier vil jeg personligt nok altid synes er en dårlig ide i DMT. Næsten uanset hvor små gevinster vi snakker om, så er mennesket nu engang sådan indrettet fra naturens side, at hvis der er egen vinding i sigte, så holder vi os ikke tilbage fra nogle som helst metoder. Vi er grundlæggende nogle super-egoistiske altomfattende-kapitalistiske selvglade dumme svin, så hvis vi kan vinde en slikkepind, så snyder vi for det.

Nyheder fra den internationale scene synes jeg ærlig talt at ebold.dk er bedre til, så det er ligeså nemt lige at smutte derover for at se hvad der rør sig.
- men hvis du tilbyder din arbejdskraft som en hyperaktiv news-poster, så tror jeg da dmt-ledelsen vil sætte pris på det.

Sæsonpauserne kan dårligt nok forkortes - der er en del formalia med playoff, holdvalg for nye/gamle, spillefils-test (jvf dit første delforslag), generel site-vedligeholdelse/oprydning/klargøring der skal klares. Det drives alt sammen af frivillige kræfter, som for de flestes vedkommende har et liv ude i virkeligheden at passe, så tingene tager den tid de tager. Derudover så tror jeg de fleste har godt af at få en lille pause fra fifa i pausen mellem T'erne, så man kan genvinde sin bold-lyst inden næste sæson starter.

Det er glimrende at du kommer med forslag, og du skal bestemt ikke lade dig gå på af ligegyldige kommentarer - uanset om forslaget er godt eller skidt, gammelt eller nyt, så fortjener det i det mindste respekt fordi der ligger en vilje til at drive DMT videre bagved forslaget!

(det sidste indlæg er IKKE ment som et oplæg til en friggin ligegyldig diskussion om pis og papir, så hvis der er nogen, som føler sig trådt over tæerne, så kontakt mig personligt på msn/irc/icq/mail I STEDET FOR at mudre den her tråd til, tak!)
mbury Posted - 26 Mar 2007 : 20:03:09
Det var to forskellige ting.
Jeg ville havde ebold og dmt sammen ..

Nu vil jeg komme med forslag til hvordan DMT kunne gøres bedre.

Og hvis jeg kan skabe et flertal så kan i ikke afskrive noget, det må i gi' mig ret i
BL Posted - 26 Mar 2007 : 18:39:44
quote:
Originally posted by mbury

Emnet er ikke uddebateret så længe nogle er uenige.

Jeg kan se at N-emy er enig med mig.

Hvis jeg kan skabe flertal i DMT for mindst et af forslagene så er det vel ikke uddebateret?

Folk er bare meget naive her, og indtil videre har jeg stadig ikke hørt en begrundelse for at forslagene ikke duer - fra både Tim og Bror.

Meninger uden argumenter holder ingen vejne.

den naive her ,er vidst dig min ven

at 2 mand er uenige med resten af flokken skaber ikke grundlag for debat.

at jeg har argumenteret, har du selv lige erkendt i en tidligere post i denne tråd

Som der blev sagt så kan du finde alle folks argumenter i sidste måneds-"mbury"debat
Tem Posted - 26 Mar 2007 : 17:07:16
Grunden til at vi ikke kommer med argumenter er jo bare, at de argumenter der er allerede blev fremsat i den forrige tråd du lavede. Derfor er det spild af tid at smide dem op igen ^^
mbury Posted - 26 Mar 2007 : 16:55:20
Emnet er ikke uddebateret så længe nogle er uenige.

Jeg kan se at N-emy er enig med mig.

Hvis jeg kan skabe flertal i DMT for mindst et af forslagene så er det vel ikke uddebateret?

Folk er bare meget naive her, og indtil videre har jeg stadig ikke hørt en begrundelse for at forslagene ikke duer - fra både Tim og Bror.

Meninger uden argumenter holder ingen vejne.
Tem Posted - 26 Mar 2007 : 16:34:40
Prøv nu at høre hvad Bror siger - du kan ikke poste det samme emne en gang om måneden i håb om at folk har skiftet mening. Dette emne er blevet mere end grundigt uddebatteret, så egentlig kan denne tråd med fordel lukkes...
BL Posted - 25 Mar 2007 : 23:52:36
quote:

Det kan du ha' ret i. - det første. Men det kan stadig gøres hurtigere end på 6 uger.

Jo, hvem gider spille fifa 07 hvis 08 er udgivet?

hehehe se det er nok det mest useriøse du har sagt indtil nu

mbury Posted - 25 Mar 2007 : 23:06:51
Det kan du ha' ret i. - det første. Men det kan stadig gøres hurtigere end på 6 uger.

Jo, hvem gider spille fifa 07 hvis 08 er udgivet?
BL Posted - 25 Mar 2007 : 22:57:42
quote:

Det kommer du jo ingen vejne med.
Fortæl hvorfor de er useriøse?

Barcaloony,vi kan ikke starte en T uden at ha forberedt den grundigt nok , vi kan ikke starte en ny sæson bare fordi EA beslutter sig for at udgi næste års fifaxx på et andet tidspunkt end de plejer
mbury Posted - 25 Mar 2007 : 22:49:33
Det kommer du jo ingen vejne med.
Fortæl hvorfor de er useriøse?
BL Posted - 25 Mar 2007 : 22:16:14
Der er ikke nogen der nægter ham en chanse , men tingene ændrer sig bare ikke så meget iløbet af en måned ;-)

atuz Posted - 25 Mar 2007 : 22:08:30
bror nu må du lige give ham en chance ;)

BL Posted - 25 Mar 2007 : 22:02:18
Dine forslag er enten useriøse eller har været oppe til debat (for nylig)og er blevet ryddet af bordet.

At du samler dem under en tråd og fremlægger dem igen , ændrer intet .

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.166.141