Author |
Topic |
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 18:26:30
|
Jeg har før fremlagt et forslag om fusion mellem ebold og DMT - hvilket jeg selv fandt ud af var en dårlig idé.
Men jeg har nu arbejdet mig frem til et nyt forslag. Man kan gøre meget for at udvikle DMT og samtidig bevare traditionerne. Her kommer jeg med nogle forslag som jeg tror vil styrke DMT og dansk fifa i det posititve retning.
Grundlæggende forslag:
- DMT-filstats afgøres på basis af Barcelona som er det klart mest benyttet hold. Det vil give internationale spillere en fordel, og samtidig en fordel for vores danske landshold. Det ville klart styrke de danske spillere. Jeg mener dog at man skal beholde målmandens 99 i skill.
- Præmier. Mange har været imod det, da man synes at principperne for at spille falder i baggrunden. Men for at være ærlig, behøver det ikke at være store præmier. Kan man få stablet nogle enkelte præmier på benene ville det være fedt, men dette punkt er mindst betydningsfuldt.
- Nyheder. Jeg synes man bør have nyheder med fra alle internationale turnering, samt events. Så danske FIFA-spillere har flere muligheder. Hvis der bare kom en enkelt nyhed om de forskellige FIFA-events ville det være godt. Det kan evt. sepereres for sig selv så det ikke blandes med de andre DMT-nyheder.
- Sæsonpauserne formindskes. Jeg synes der er alt for lang pause. Turnering skal starte senest 1 måned efter at FIFA 0X er udkommet og ikke i november. Og så skal der max. gå 2 uger fra T-slut til T-start. Der skal være turneringer hele året. Er man på sommerferie så holder man bare en T-pause.
Det er lige hvad jeg kan komme frem til p.t. men hjælp endelig til med gode ideer (:
-
|
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 18:33:24
|
Til det sidste punkt, ville det hjælpe hvis man strøg play-off kampe, så der kun var direkte op- og nedrykning. |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 18:45:54
|
Til sæson pauserne siger jeg abre at næste pause kan du få lov til at lave arbejdet .
Med hensyn til direkte oprykning er playodd lavet for at flere får chancer for at kunne rykke op for at forhindre en masse (teenager) i at smutte fordi de ikke ligger til at kunne rykke op og dermed ikke blære sig foran vennerne. |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 18:49:13
|
at du skrive teenagers .. so what? lad dem smutte .. så hører de vel ikke hjemme i DMT .. nu har vi ikke mange nye spillere med denne gang, så jeg synes man skulle lave top 3 rykker op og ned i hver division |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 12:46:34
|
Kom nu, ingen andre som kunne tænke sig nogle af de her forslag kommer til livs? |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 19:07:07
|
Nej...? |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 19:39:12
|
quote: Originally posted by Tem
Nej...?
begrundelse tak ;) |
|
|
N-emy
Grusbane fejeknægt
10 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 20:02:03
|
Jeg er fuldstændig enig med mbury.
Ebold har det DMT mangler og omvendt. DMT er en god turnering, men giver ikke danskere de store chancer når de spiller mod internationale spillere. Konceptet skal tilpasses, f.eks. med de ændringer mbury foreslår. |
Ricki Sørensen Barnet - 1 division |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 20:36:41
|
Jeg er grundlæggende uenig |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 20:45:14
|
Jamen Tem og BL - kom dog en begrundelse? ellers er det jo bare tom luft i fyrer af? |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 22:02:18
|
Dine forslag er enten useriøse eller har været oppe til debat (for nylig)og er blevet ryddet af bordet.
At du samler dem under en tråd og fremlægger dem igen , ændrer intet .
|
|
Edited by - BL on 25 Mar 2007 22:02:37 |
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 22:08:30
|
bror nu må du lige give ham en chance ;)
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 22:16:14
|
Der er ikke nogen der nægter ham en chanse , men tingene ændrer sig bare ikke så meget iløbet af en måned ;-)
|
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 22:49:33
|
Det kommer du jo ingen vejne med. Fortæl hvorfor de er useriøse?
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 22:57:42
|
quote: Originally posted by mbury
Det kommer du jo ingen vejne med. Fortæl hvorfor de er useriøse?
Barcaloony,vi kan ikke starte en T uden at ha forberedt den grundigt nok , vi kan ikke starte en ny sæson bare fordi EA beslutter sig for at udgi næste års fifaxx på et andet tidspunkt end de plejer |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 25 Mar 2007 : 23:06:51
|
Det kan du ha' ret i. - det første. Men det kan stadig gøres hurtigere end på 6 uger.
Jo, hvem gider spille fifa 07 hvis 08 er udgivet? |
|
|
Topic |
|