Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 10:18:13
|
haha mbu, fordi du ikke får leder mails .
Men igne mbu det spørgsmål jeg stillede dig var mere i retning af at de gange hvor du ikke har følt dig fair behandlet af ledelsen har du tudet/skrevet et indlæg.
I ledelsen skal man også debatere internt, vil du så også lave indlæg hvis resten af de 4 i ledelsen skulle være uenig med dig i en sag eller et tvivlsspørgsmål. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 11:15:39
|
Synes ik at ledelsen skal blande sig op i valgkampagnen. Det er folket der stemmer og ik ledelsen som vælger hvem de vil ha med i ledelsen.
Synes Ole er igang med at hakke på mbu ved to posts her.
Noe som ligner mudderkastning.( a la Poulsen "hitman") |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 11:20:18
|
Godt nok er jeg leder, men jeg er også vælger ligesom resten af DMT og jeg hakker ikke på MBU, jeg formulerede bare ikke mit spørgmsål ordenlig sidste gang og fik derfor helt naturligt ikke svar på det, så spørger bare igen.
Jeg ser jo helst at få nogen at kunne samarbejde godt med, så jeg har i høj grad brug for at spørge om diverse ting hos de opstillede og bare rolig der kommer også¨noget til de andre. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 11:27:08
|
Ok , så længe ledelsen stemmer så skal min post så ik gælde |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 11:41:42
|
Hvis ledelsen skulle afgøre en sag hvor jeg stemte imod og der bliver debatteret i forummet, vil jeg da med glæde stå frem og fortælle min begrundelse og holdninger.
Jeg tuder ikke, men hvis man som jeg har været uilfreds med ledelsen et par gange, må man jo stille op for at vise at man selv kan gøre det bedre. Og det synes jeg at jeg kan, og så stiller jeg op. |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
Topic |
|