Author |
Topic |
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 00:21:47
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Bror:
Jeg er ikke enig. Det kan da ikke være rigtigt at man fra verdens største spilfirmas side, går ud offentligt og anbefaler man gør sin computer usikker, for at kunne spille deres spil via nettet.
Jeg er ingen stor fan af MS men jeg mener det er muligt at udvikle spil, der kører uden problemer, på trods af grafik mv er sat i højsæddet. Du ser altså mange spil, som er mere resourcekrævende end FIFA, som kører uden problemer.
1. Har du læst manualen?
2. Hvis du har spillet nogle af EA ,s andre spil online,vil du opleve præsis det samme , at game-settings har utrolig stor betydning for gameplay og fks kill-rate online.
|
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 00:33:49
|
Jep, vil nok mene at FIFA er et af de spil man skal sætte sin computer mindst op til... Spiller du CS eller andet vil folk grine af dine kommentarer... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 10:45:46
|
kan vi så bare skyde grafikken op i højeste gear igen? , hvis det alligevel er tilfældig om det udvikler lag, eller er anbefalingen stadig at vi kører på low |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 11:04:11
|
Ser ikke hvordan det kan være et problem med grafikken.
Fex. jeg kører opløsning 1024x768 high og modstanderen kører 800x600 medium. Skal der sendes noget High 1024x768 pakker til modstanderen ? -har vanskelig for å tro det. |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 12:41:07
|
Nu har jeg været tilbageholden i denne debat. Men holder stadigt på at det ikke har en pind at gøre med grafik indstilling. Net/router/antændeforeninger m.m. i et stort nougathul! Køre MAX indstilling. Nye kits, bolde, støvler, CL græstæppe. Totalt samme oplevelse i lag som ved at spil C64 grafik.... |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 15:41:44
|
Nu skal man passe på med at være kategorisk, men ...
...Det har noget med grafikken at gøre .... HVIS man har en tvivlsom spand ... og det faktum at man kan køre FIFA i MAX i single player er ikke bevis på, at ens comp. kan trække FIFA i MAX i mulitplayer også ...
anbefalingen herfra er stadig low ... men alternativt må man jo teste, og høre hvad modstanderen siger ... et 100% sikkert tegn på at man kører for høj GFX er når den sløver ved udspark, mål og hjørne, hvor den bruger ekstra mange GFX ressourcer ...
og hellere lidt lavere end det mulige, end for højt til gene for modstanderen ... det drejer sig vel i bund og grund om hensyn til dem man spiller mod .... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 21:39:14
|
quote: Originally posted by IstvaN
Jep, vil nok mene at FIFA er et af de spil man skal sætte sin computer mindst op til... Spiller du CS eller andet vil folk grine af dine kommentarer...
hehe Jonas? hvis kommentare?
|
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Jan 2006 : 21:41:00
|
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by IstvaN
Jep, vil nok mene at FIFA er et af de spil man skal sætte sin computer mindst op til... Spiller du CS eller andet vil folk grine af dine kommentarer...
hehe Jonas? hvis kommentare?
Ik dig.. Dem som mener at man ikke bør sætte sin computer op for at spille online.... for det er idioti.. ;) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 04 Mar 2006 : 14:16:57
|
Burde man ikke i den nye spillerfil, kunne gøre sådan at man pr default spiller på træningsbanen???? |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 04 Mar 2006 : 14:36:03
|
quote: Originally posted by SpeZ
Burde man ikke i den nye spillerfil, kunne gøre sådan at man pr default spiller på træningsbanen????
Det kunne fandme være fedt |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 05 Mar 2006 : 11:11:17
|
Nej det kunne det fandme ikke. |
|
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 05 Mar 2006 : 13:50:06
|
du vil måske heller have lag? |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 05 Mar 2006 : 21:07:49
|
Jeg må heller lade være med at udtale mig, kunne jo være der fløj et par skinker rundt .... |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 05 Mar 2006 : 23:52:43
|
Spil på BayArena :) |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 09:14:55
|
Er den da bedre end UK 3 division????? |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Topic |