FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvad sker der for folk? - Udvidelse af karantæne!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvad sker der for folk? - Udvidelse af karantæne!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 29 Mar 2006 :  13:52:35  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hvad sker der for folk?

Det kan ikke være rigtigt at man melder sig til noget, og så snart der er lidt modgang så giver man op og smider håndklædet i ringen og bringer alle os andre i en uheldig situation.

Jeg må hermed kraftigt opfordre til at vi får en debat. Vi kan simpelthen ikke leve med dette, sidste T var der utroligt mange som skred midt i det hele, og strømmen ser ikke ud til at stoppe.

Derfor burde man udvide karantænen, indføre nultolerence politik, så folk kan mærke at det her foretagene ikke er noget hvor man kommer og går i tide og utide. Vi skal vise at hvis man vil spille med her, skal man være seriøs. De 2 T'ers karantæne er åbenbart for lidt. Hvis folk ved at de pludselig har karantæne i lang tid når de skrider midt i det hele kan det være at man tænker sig som en ekstra gang ingen de træffer en beslutning.

Det kan også være at der er noget helt andet galt herinde, hvad ved jeg ikke. Det kan jo være at nogen af dem som har smidt håndlædet i ringen kan fortælle om dette, hvis dette er tilfældet.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 29 Mar 2006 13:55:32

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Mar 2006 :  13:59:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu er der ingen grund til at male fanden på væggen ... Vi er allerede på nuværende tidspunkt langt under niveauet fra sidste T ... og pt. er der kun en DMT´er der for alvor hænger med røven i vandskorpen ...

forslaget synes jeg sådan set er ok, set i lyset af at, der tydeligvis er en kalkulation af dem der giver op i forhold til længden på karantænen.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 06 Apr 2006 :  15:16:50  Show Profile  Reply with Quote
jeg syntes det er en god ide det med at forlænge karantænen
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  14:42:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nu er der flere eksempler på folk som melder sig ud i utide.....

Jeg påpeger igen mit forslag..

Det er meget ødelæggende at folk ikke forstår at det er et seriøst foretagene man melder sig til, hvor man ikke skal skride ud og ind som man har lyst til.....

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  14:47:06  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Nu er der flere eksempler på folk som melder sig ud i utide.....

Jeg påpeger igen mit forslag..

Det er meget ødelæggende at folk ikke forstår at det er et seriøst foretagene man melder sig til, hvor man ikke skal skride ud og ind som man har lyst til.....

Har tanken strejfet der, at der rent faktisk KUNNE være hændelser i nogle folks hverdage som gør at andre ting er vigtigere at prioritere frem for DMT eller er det bare sådan i din verden at man bare skal fuldføre uanset hvad??

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  14:56:07  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well ...

jeg kan da sagtens forstå man bliver pænt frustreret over at andre ikke tager tingene alvorligt ... når man selv gør ...

når man tilmelder sig turneringen binder man sig for 4 kampe pr. 4 dag sålænge turneringen løber ... og det er pænt irriterende for dem, der spiller for mere end bare at få lidt fifa-træning, at folk hopper fra ... og ja der kan være personlige forhold, der spiller ind, men andre personer skal vel ikke holdes ansvarlige for, at en person, der er tilmeldt må melde fra i utide?

om straffen skal være strengere kan diskuteres ... men personligt kunne jeg da godt forestille mig enten et system med flere typer straffe eller en vurdering fra sag til sag ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  14:58:44  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

well ...

jeg kan da sagtens forstå man bliver pænt frustreret over at andre ikke tager tingene alvorligt ... når man selv gør ...

når man tilmelder sig turneringen binder man sig for 4 kampe pr. 4 dag sålænge turneringen løber ... og det er pænt irriterende for dem, der spiller for mere end bare at få lidt fifa-træning, at folk hopper fra ... og ja der kan være personlige forhold, der spiller ind, men andre personer skal vel ikke holdes ansvarlige for, at en person, der er tilmeldt må melde fra i utide?

om straffen skal være strengere kan diskuteres ... men personligt kunne jeg da godt forestille mig enten et system med flere typer straffe eller en vurdering fra sag til sag ...

Det handler bare ikke om at holde nogen ansvarlige, men nu sker/skete der ting i mit liv, som gjorde at jeg måtte prioritere min tid anderledes og der er FIFA nok det jeg bedste kan undvære.

Forstår da folks frustrationer - klart nok - men jeg er her ikke for at gøre andre glade og jeg føler ikke at jeg skal krænge min sjæl ud for at forklare hvorfor jeg skulle stoppe nu. Det er en personlig sag og er det ikke nok for folk, så er det da bare ærgeligt...

Og gív da bare karantæne til 2010, for som sagt betyder det mindre i øjeblikket.

Dominik Kolacz

- Prügelknabe #1

Edited by - Dsk1980 on 13 Apr 2006 15:03:31
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  15:04:24  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej men der må vel være en sanktion når folk hopper fra?

...jeg kan godt forstå din beslutning ... og det er fint nok den er truffet ... no hard feelings ... men som med så mange andre ting i tilværelsen har den en uheldig konsekvens - karantæne i et stykke tid, hvilket er dels for at resten af deltagerne skal føle at der er rimelighed i tingene og vigtigere for at der er en vis trussel/sanktion knyttet til det at stoppe i utide fra dmt...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  15:32:50  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg støtte dominik 110 % her, nogen ting er vigtigere end DMT og kan ikke fordses.

Det vi skal have mere straf er dem der syntes spillet ikke er godt eller ikke kan klare sig og bare dropper ud og kalgulere sin straf med at det nye fifa kommer, det er dem der skal straffes hårdere.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  15:52:03  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du behøver jo heller ikke føle dig truffet, Dominik. Hvis der er sket noget uforudset for dig, og du er nødt til at droppe fifa i utide, så er det jo sådan det er. Det er jeg også sikker på, at Peter forstår. Men så er der jo de 117 andre, der melder fra i utide af knap så acceptable årsager. Det er nok mere dem, Peter mynder sit udlæg på...

Og ja, så er det nok en god ide, at indføre end bredere vifte af straffe, for at tage hensyn til den enkelte sag.

Edited by - Tem on 13 Apr 2006 15:53:59
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  16:00:35  Show Profile  Reply with Quote
Well...

Det er ekstremt irriterende når folk melder fra i utide.. Også selvom der findes vigtigere ting end FIFA.

Tror faktisk det er umuligt at udmåle en passende straf fra sag til sag, da årsagerne til udmeldingerne kan være meget varierende og umulige at bedømme en strafudmåling på.

Derudover tror jeg ikke færre ville melde sig ud hvis de fik 3 Turneringers straf. Har intet med det at gøre.

Det nuværende system synes jeg er fantastisk godt, da folk kender den præcise ramme. Den er helt tilpas imo.

Og hvis man føler man har en eller anden fantastisk god grund til at klage over sin straf, kan man jo altid gå til DMT-udvalget.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  16:50:40  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er ked af du stopper Dominik. Jeg er ret sikker på du ik kun stopper pga dårlig placering. Det plejer du ikke tude over. desuden var jeg overasket over du overhovedet spillede i T2. Da jeg også ved at træneren har haft en hård tid uden for banen.

håber du kommer igen Dominik.

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  20:38:49  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ThomasMorch

Jeg er ked af du stopper Dominik. Jeg er ret sikker på du ik kun stopper pga dårlig placering. Det plejer du ikke tude over. desuden var jeg overasket over du overhovedet spillede i T2. Da jeg også ved at træneren har haft en hård tid uden for banen.

håber du kommer igen Dominik.

Takker Thomas.. Det skal nok gå... Der skal bare styr på nogle få ting, før jeg commiter 100% til noget..:)

Og ja...nederlagene er jeg sgu ligeglad med...

Dominik Kolacz

- Prügelknabe #1
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  21:25:57  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil sige at det er en lidt svær ting. Personligt syntes jeg det er rigtig trals hvis folk skrider midt i et T. Men som nogle andre allerede har sagt, er der nogle ting i hverdagen der er vigtigere end DMT. Jeg ser det som en slags hobby det at spille DMT, mens andre"Mest de nye som ikke har prøvet at spille DMT før" ser det mere som en slags ting man bare kan komme og gå fra. Hvad og hvordan vi skal gøre noget med problemmet ved jeg ikke men syntes seriøs der skal til at gøres noget. Især fra 2. div. er der mange der i dette T har trukket sig pisse irriterende.
Måske er det noget karantæne vi skal indføre eller hvad ved jeg. Evig bortvisning måske, syntes selv det er at gå lidt over stregen men noget må jo gøres. Håber vi kan finde en måde at løse dette latterlige problem på.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 13 Apr 2006 :  23:33:28  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Der er INGEN måde at løse problemet.

Dem der kvitter midt i det hele, er nok pænt ligeglade med karantæne, udsmidning osv....

Alternativt kunne man kræve 1000,- i depositum for at være med i DMT, dem fik man når man stoppede, med mindre man stoppede midt i en T ......

Det ville så skabe nogle helt andre problemer, ingen medlemmer ? hehe

Så nej, ingen gylden løsning

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 14 Apr 2006 :  10:43:12  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt forslag der Johnny.. Hva kontonummer skal vi overføre til?

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page