Author |
Topic |
OnyX
Fast mand på førsteholdet
341 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 10:41:52
|
quote: Originally posted by SpeZ
Er den da bedre end UK 3 division?????
Ja, men ikke meget. De er cirkus på samme niveau ville jeg mene. Jeg plejer dog selv mest at spille på EU udgaven, denne ligger kun et "klik" til venstre fra AOL-arenaen :P |
Stefan HSV forever!
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 12:35:10
|
AC Milan spiller sine hjemmekampe på San Siro,ligesom i virkeligheden, FCK ville da heller ikke spille deres hjemmekampe andre steder end i parken. mener ikke det hjælper på lag at skifte stadion og det forringer oplevelsen at spille i de der sandkasser har prøvet flere gange uden sønderlig forskel, og så længe at der ikke er ordentlig dokumentation på at det hjælper, spiller AC Milan altså sine hjemmekampe på San Siro.
først var Hamachi lykken hvor man kunne spille uden lag, så var det opløsningen og andre grafiske ting der skulle sættes ned, og nu så stadion, se det i øjnene gutter det er EA der har lavet en skod programmering som vi ikke kan gøre noget ved, måske afhjælpe en lille smule med de før nævnte tiltag, men det er kun minimalt hvor meget det hjælper, så derfor ændre jeg ikke mine indstillinger, kun hvis det virkelig viser sig at det hjælper |
|
Edited by - JBN on 06 Mar 2006 12:45:43 |
|
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 12:58:22
|
quote: Originally posted by JBN
AC Milan spiller sine hjemmekampe på San Siro,ligesom i virkeligheden, FCK ville da heller ikke spille deres hjemmekampe andre steder end i parken. mener ikke det hjælper på lag at skifte stadion og det forringer oplevelsen at spille i de der sandkasser har prøvet flere gange uden sønderlig forskel, og så længe at der ikke er ordentlig dokumentation på at det hjælper, spiller AC Milan altså sine hjemmekampe på San Siro.
først var Hamachi lykken hvor man kunne spille uden lag, så var det opløsningen og andre grafiske ting der skulle sættes ned, og nu så stadion, se det i øjnene gutter det er EA der har lavet en skod programmering som vi ikke kan gøre noget ved, måske afhjælpe en lille smule med de før nævnte tiltag, men det er kun minimalt hvor meget det hjælper, så derfor ændre jeg ikke mine indstillinger, kun hvis det virkelig viser sig at det hjælper
Det gør det såmænd også - men mest når man spiller ved night fx hvor stadionbelysningen er tændt. Her kan det, mod nogle modstandere, give lag ved hjørnespark eller målspark. Ved målspark kan man sige det ikke er så slemt, dog forringer det spiloplevelsen mere end et mindre stadion i mine øjne, men ved hjørnespark er det kritisk. Derfor vil jeg helst være på den sikre side og benytter et mindre stadion med dagslys. |
Stefan HSV forever!
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 14:56:22
|
først var Hamachi lykken hvor man kunne spille uden lag, så var det opløsningen og andre grafiske ting der skulle sættes ned, og nu så stadion, se det i øjnene gutter det er EA der har lavet en skod programmering som vi ikke kan gøre noget ved, måske afhjælpe en lille smule med de før nævnte tiltag, men det er kun minimalt hvor meget det hjælper, så derfor ændre jeg ikke mine indstillinger, kun hvis det virkelig viser sig at det hjælper
- og der er da ingen grund til at jeg beder min lillesøster stoppe sin netradio, droppe video-chatten, og iøvrigt lade være med at købe og downloade plader og video på itunes, mens jeg skal spille fifa - for der er jo ingen dokumenteret effekt....eller hvad?
Jeg over-fortolker måske din udmelding, men jeg synes ærlig talt det er ærgeligt, at nogle DMT'ere har så tarvelig en holdning til fair opførsel.
|
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 15:14:30
|
Kan kun sige at det til WCG er krav at man spiller på enten eu3 eller bayarena. (sunny day) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
Edited by - IstvaN on 06 Mar 2006 15:15:35 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 15:21:33
|
Som før sagt, så har ens GFX indstillinger intet med lagget at gøre som sådan. dette gælder kun hvis du ikke overholder minimums kravene for at spille online i FIFA 2006, hvilket jeg formåder de fleste gør herinde.. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 15:33:10
|
quote: Originally posted by GoodPeace
- og der er da ingen grund til at jeg beder min lillesøster stoppe sin netradio, droppe video-chatten, og iøvrigt lade være med at købe og downloade plader og video på itunes, mens jeg skal spille fifa - for der er jo ingen dokumenteret effekt....eller hvad?
Jeg over-fortolker måske din udmelding, men jeg synes ærlig talt det er ærgeligt, at nogle DMT'ere har så tarvelig en holdning til fair opførsel.
NU VAR DET JO GRAFISKE INDSTILLINGER OG IKKE BÅNDBREDDE OG BELASTNINGE AF DENNNE, DET ER RIMELIGT DOKUMENTERET AT MHT. HVORMEGET DATA DER KAN PASSERER I EN GIVEN BÅNDBREDDE, MEN AT HVORDAN JEG SÆTTER MIN GRAFIK OP SKULLE HAVDE INDFLYDELSE PÅ EN ANDENS PC |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 16:33:26
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Som før sagt, så har ens GFX indstillinger intet med lagget at gøre som sådan. dette gælder kun hvis du ikke overholder minimums kravene for at spille online i FIFA 2006, hvilket jeg formåder de fleste gør herinde..
quote: Originally stated by Joseph Goebbels If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.
Det er IKKE ment som en person-sammenligning, kun en sarkastisk kommentar
- Hvor står minimums-kravene for online fifa 06 skrevet henne? (såvidt jeg husker, har EA kun stated generelle minimums-krav for at spille fifa.
|
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 16:48:25
|
Mener da jeg har en rimelig fair holdning og ønsker da ikke at spille med lag har jo også sagt at jeg er villig til at ændre det, men pointen er hvis det ikke hjælper stort hvorfor så forringe spil- oplevelsen, og det er testet og der gør ingen forskel, på EASO kører spillet enda mere jævnt og lagfrit jo højre grafiske indstillinger. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 17:10:10
|
quote: Originally posted by Viborg
Som før sagt, så har ens GFX indstillinger intet med lagget at gøre som sådan. dette gælder kun hvis du ikke overholder minimums kravene for at spille online i FIFA 2006, hvilket jeg formåder de fleste gør herinde..
http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8696&p_created=1107219644&p_sid=3PYajx-h&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dya br / WRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9OSZwX3Byb2RzPTcsMzc1LDEy br / MTYmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0zLjEyMTYmcF9jdj0mcF9zZWF br / yY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MS br / ZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWxhZw &p_li=&p_topview=1
(copy/paste linket ... det er for langt) Forklare en masse omkring pakker, og hvordan de bliver sendt ud gennem nettet osv.
http://ftp.sunet.se/pub/tv" target="_blank">http://www.warriorsofthe.net/cgi-bin/download.pl/warriors-700-dk-VBR?url=http://ftp.sunet.se/pub/tv movies/warriors/warriors-700-dk-VBR.mpg <- for dem der vil lære på en sjov måde hvordan internettet og pakker fungere :)
så det handler i det hele taget om hvordan pakkerne bliver sendt fra den ene spiller til den anden. hvis der er en router et sted der ikke kan håndtere små pakker korrekt, kan det gå galt. Problemet er specielt ved højere inet forbindelser så som min egen og andres. Dette forklarer også hvorfor Oles køre så godt som den gør. simpelt fordi at den bedre kan håndtere de små pakker, grundet det er en lille linie.
Dette er så ikke kun det..
Men læs det øverste link, og i vil sikkert blive en del klogere ;)
jeg tror på den så kan I tro hvad fanden i vil. Hvorfor ble JJ pludselig lag fri ? jo ny computer. så kan i spørge ham om hans gamle pc hvordan den var. Speed etc. Ram GFx bla bla |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 17:24:52
|
Tre ting har indflydelse:
1: Ens inet forbindelse. Både hastighed og stabilitet.
2: Ens hardware. Jo bedre jo bedre :P
3: Ens opsætning af computeren. Baggrundsprogrammer, settings i fifa osv osv. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:34:38
|
[/quote] jeg tror på den så kan I tro hvad fanden i vil. Hvorfor ble JJ pludselig lag fri ? jo ny computer. så kan i spørge ham om hans gamle pc hvordan den var. Speed etc. Ram GFx bla bla [/quote]
HHmmmmmm Vidar !
Gik fra AMD 1300 til 3700 Gik fra 512mb ram til 1 GB Gik fra Radeon 7200 til x700
Vil dog tilføje at dem hvor der tidligere var lag imod, de klager ikke så meget mere, dem hvor der før ikke var lag, de klager engang imellem.
Det er så hvad det er .....
Men min egen spiloplevelse, er bedst når jeg spiller 1024 medium skruer jeg ned til 800 medium eller low, så kører mit spil ringere.
Personligt fatter jeg ikke en meter af hvad der sker, men nu spiller jeg med 1024 medium på enten Bayarena eller 2div. stadions
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:43:15
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
jeg tror på den så kan I tro hvad fanden i vil. Hvorfor ble JJ pludselig lag fri ? jo ny computer. så kan i spørge ham om hans gamle pc hvordan den var. Speed etc. Ram GFx bla bla [/quote]
HHmmmmmm Vidar !
Gik fra AMD 1300 til 3700 Gik fra 512mb ram til 1 GB Gik fra Radeon 7200 til x700
Vil dog tilføje at dem hvor der tidligere var lag imod, de klager ikke så meget mere, dem hvor der før ikke var lag, de klager engang imellem.
Det er så hvad det er .....
Men min egen spiloplevelse, er bedst når jeg spiller 1024 medium skruer jeg ned til 800 medium eller low, så kører mit spil ringere.
Personligt fatter jeg ikke en meter af hvad der sker, men nu spiller jeg med 1024 medium på enten Bayarena eller 2div. stadions
[/quote]
ja det lyder sjovt , det burde først være tilfældet ved 640" at moderne gfx lider af bugs,eller helt mangler understøttelse af 3d-acc. i den opløsning
men det må være multiplayer der kører skidt for dig , er ihvertfald min egen oplevelse,som om den naturlige forsinkelse bliver mere tydelig,har ladet mig fortælle det skulle være noget med at kodningen er objekt-orienteret og det egentlig kræver optimal opsætning iforhold til objekt-værdier og det skulle være her de har kludret i det ,med de forskellige og nye scener og stadions.
|
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:15:29
|
Om i ser på JJ tidligere GFX kort der så tror jeg det er roten til hans lag + lidt hans cpu. :) men ved det ik hvad minimum specs er. Men radeon 7200 er rotten ik ? Det er mere kontor GFX ? |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:13:22
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
quote: Originally posted by Viborg [bla bla link til EA]
jeg tror på den så kan I tro hvad fanden i vil. Hvorfor ble JJ pludselig lag fri ? jo ny computer. så kan i spørge ham om hans gamle pc hvordan den var. Speed etc. Ram GFx bla bla
Vidar, jeg ved godt du er for doven til at læse den her tråd igennem, men Rune/Viborg glemte at læse hele lektien på EA's sider: quote: copy from: http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8696
Ingame details and options can impact packet size and speed. The more details you have turned on, the more information the game has to process. If you have any filters for text, these can also slow down the game. Try lowering options to speed up game play. Here is a small example list of things that could slow down online games. Translation filters for incoming text. Error logging Obscenity filters High end lighting effects High graphic details In-game viewing distance.
- GFX betyder noget for online spilbarhed - det skriver EA på deres egne sider! EA sutter røv, har lavet et lortespil, og de skal brænde i helvede sammen med sony på et kæmpe bål af brændende ps2'er og xbox'e
|
|
|
|
Topic |
|
|
|