FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Open: Ny Buffer/DMT turnering!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT Open: Ny Buffer/DMT turnering!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Ledelsen
Bold-bestyrelsen

107 Posts

Posted - 17 Apr 2004 :  22:12:56  Show Profile  Visit Ledelsen's Homepage  Reply with Quote
"DMT OPEN - Turneringen der aldrig lukker!"

Mandag brager vi op for et nyt tiltag i DMT.

DMT Open er en frivillig "turnering" for buffere og etablerede DMT´ere.

Formatet er en slags ladderturnering i puljeformat. Den består af en masse puljer med 3 deltagere i hver - hver uge spilles 1 kamp mod hver af de to andre hold i puljen.

Efter hver spilleuge rykker den bedste op til puljen der ligger over den man spiller i, og den dårligste rykker ned til puljen under den man spiller i.

I tilfælde af frafald rykkes op fra bunden.

Tilmelding er absolut frivillig - turneringen slutter aldrig, hvorfor der ikke er en egentlig vinder af den.

Har du lyst til at deltage så smid en mail til Casper Dam

Første deadline for tilmelding er mandag d. 19/4 kl. 20! - Herefter hver søndag kl. 20!

Siden kommer til at ligge under bufferligaen på www.fifa-forever.dk/DMTopen.asp og skulle være klar søndag.

P.S. Første spilleuge bliver folk puljeinddelt efter deres overall rating - bufferspillere stilles med en placering, der modsvarer en rating på 1500 overall!

DMT-Fifaforever ledelsen:
Anders Nørgaard, Claus G. Rasmussen & Jesper Gjerstrup

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 17 Apr 2004 :  22:31:37  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lyder som en jov idé ... Jeg er på.... (Skal nok smide en mail til Casper Dam)
HELLE FOR AT STARTE I PULJE 1!

Go to Top of Page

casper_d
Fast mand på førsteholdet

328 Posts

Posted - 17 Apr 2004 :  22:45:39  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lyder godt Daugaard:-)

quote:
HELLE FOR AT STARTE I PULJE 1!

quote:
P.S. Første spilleuge bliver folk puljeinddelt efter deres overall rating - bufferspillere stilles med en placering, der modsvarer en rating på 1500 overall!

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 17 Apr 2004 :  22:53:01  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Beware! Real Madrid er oxo med;-)... har sendt mail

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Natteulven

307 Posts

Posted - 17 Apr 2004 :  22:56:50  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lazio er klar..

Smid mig bare i sidste pulje.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  00:31:16  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
super-initiativ! FREM stiller op i turneringen.

Go to Top of Page

timm
Stribemaskinefører

160 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  07:37:56  Show Profile  Send timm an ICQ Message  Click to see timm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Roma er også med

DMT - Roma i T2 2004
- Hull city i T3 2004
- Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Go to Top of Page

Adam Tareen
Grusbane fejeknægt

2 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  11:37:41  Show Profile  Click to see Adam Tareen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er også med.. Jeg er ny :P
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  13:42:22  Show Profile  Reply with Quote
jeg er også klar...

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  13:47:18  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg er også med.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

Søren Heitmann
Kegle-bold dreng

100 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  14:48:40  Show Profile  Reply with Quote
jeg er med!!!

Søren Heitmann
Dortmund *Superligaen*
Vinder af 2 div. T3
Go to Top of Page

casper_d

328 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  21:28:26  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
Status: indtil videre er der 21 der har meldt sig til... Men vi ser meget gerne flere, så bare meld jer til!

Casper Dam - ex-Palermo
Go to Top of Page

Backnaldo aka Ekkirederf
Kegle-bold dreng

64 Posts

Posted - 18 Apr 2004 :  22:10:15  Show Profile  Visit Backnaldo aka Ekkirederf's Homepage  Send Backnaldo aka Ekkirederf an ICQ Message  Reply with Quote
Feyenoord er oxo med !!

"Vi har brug for al den kamptræning vi kan få", udtaler nyligt tiltrådte manager Back efter holdets seneste chok-nederlag i 2. division i det hollandske lokalbrag mod Ajax ...

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 19 Apr 2004 :  03:02:15  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Valencia er oxo med.Put mig i pulje med Bo

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 19 Apr 2004 :  10:23:19  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
jeg er da også klar til lidt tæsk ;o)

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

casper_d

328 Posts

Posted - 19 Apr 2004 :  21:28:36  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
status: 29 deltagere

Der mangles sølle en deltager...

Er der ikke nogle af jer der ikke har meldt jer der har tid og lyst til det?

Så er den sidste deltager fundet og tilmelding til turneringen er dermed lukket! Held og lykke---

Casper Dam - ex-Palermo

Edited by - casper_d on 19 Apr 2004 22:04:23
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.161.119