FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Open: Ny Buffer/DMT turnering!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT Open: Ny Buffer/DMT turnering!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

timm
Stribemaskinefører

160 Posts

Posted - 20 Apr 2004 :  19:37:39  Show Profile  Send timm an ICQ Message  Click to see timm's MSN Messenger address  Reply with Quote
vandt 2 ud af 2

DMT - Roma i T2 2004
- Hull city i T3 2004
- Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Go to Top of Page

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  18:29:00  Show Profile  Reply with Quote
Nu kan jeg se, at I mangler en deltager. Jeg har også fortrudt, at jeg ikke tilmeldte mig. Jeg vil gerne være med så.

Anders Poulsen, Ipswich i 1. division.
Vinder af 3. division
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  18:47:31  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
don´t do drugs ....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

casper_d
Fast mand på førsteholdet

328 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  20:06:40  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Nu kan jeg se, at I mangler en deltager. Jeg har også fortrudt, at jeg ikke tilmeldte mig. Jeg vil gerne være med så.

Hey Anders..Tror du har glemt at kikke på datoerne i dette topic..Det er 2 måneder gammelt det du svarer på!! Men mht. til deltagelse til DMT Open kan du komme på ventelisten. Dvs. at du nok skal regne med at komme ind i turneringen på mandag, da der er nogle der vil blive smidt ud pga inaktivitet.

quote:
betyder det så at jeg ikke kan tilmelde mig ??

Daniel du forvirrer mig meget!! Hvorfor skriver du dette, du er allerede med i turneringen? Du har endda skrevet en mail til om at du gerne vil være med..DANIEL DU ER MED I DMT OPEN

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  21:08:59  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by casper_d

[quote]

Daniel du forvirrer mig meget!! Hvorfor skriver du dette, du er allerede med i turneringen? Du har endda skrevet en mail til om at du gerne vil være med..DANIEL DU ER MED I DMT OPEN

..

UPS JEG SLETTER DET LIGE .. (havde kun lige skimmet det hele)..
DET ER FANDME OGSÅ DEN EKSAME DER TAGER SKADE PÅ MIG

Go to Top of Page

NorviG
Grusbane fejeknægt

16 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  22:30:31  Show Profile  Send NorviG an ICQ Message  Click to see NorviG's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Henrik Christensen - Newcastle - 3. Division
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  23:18:04  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NorviG

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

- fascinerende, og ganske rigtigt - man kan læse det afsnit uden videre!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  23:41:42  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NorviG

quote:

hæhæhæhæhæ fuldstændigt rigtigt - humør-humør

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  23:44:11  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by casper_d

status: 29 deltagere

Der mangles sølle en deltager...

Er der ikke nogle af jer der ikke har meldt jer der har tid og lyst til det?

Så er den sidste deltager fundet og tilmelding til turneringen er dermed lukket! Held og lykke---

hvorfor er turneringen ikke bare åben- med så ligeså mange der har lyst?? så mange puljer som der er deltagere til?

Go to Top of Page

casper_d
Fast mand på førsteholdet

328 Posts

Posted - 03 Jun 2004 :  23:55:19  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
hvorfor er turneringen ikke bare åben- med så ligeså mange der har lyst?? så mange puljer som der er deltagere til?

Du må gerne lige uddybe dig, forstår ikke lige hvad du mener??

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 04 Jun 2004 :  00:51:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bror, tilmeldingen var kun midlertidigt lukket da Casper skrev den besked, du citerer.

DMT Open er åben for alle, og pulje antallet udvides blot efter behov.

Der optages dog kun nye spillere ved hver rundestart, dvs een gang om ugen, og kun når der er nok til at fylde en pulje.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.238.6