FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Clan Kamp - Foreslag....
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Clan Kamp - Foreslag....
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Canto
Fast mand på førsteholdet

300 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  13:40:48  Show Profile  Send Canto an ICQ Message  Reply with Quote

Heey

Hvad med en Clan kamp imod www.world-league.dk

Så må dem der er med begge steder vælge side he he

Frederik Jensen/Manchester City/1 Div.

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  14:01:20  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, vi har faktisk overvejet en 4-siders turnering mellem bla DMT, WL og et par udenlandske ligaer - men vi gik lige død i lidt for meget af alt det andet administrative arbejde i DMT, så vi er ikke kommet helt videre med den sag endnu.

Go to Top of Page

Canto

300 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  14:15:53  Show Profile  Send Canto an ICQ Message  Reply with Quote

Lyder da kanon!

Lad os få gjort noget ved den sag..

Vil da gerne hjælpe med det jeg kan..

Frederik Jensen/Manchester City/1 Div.
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  15:13:54  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
lol´ lyder rigtigt godt -men hvordan sku det foregå? DMTdatabase og ORGinibig?????? eller???? ....................LOL

Go to Top of Page

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  15:17:18  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
ja får fanden jeg er også frisk..

Ps. Anderolesen du er da med os ik ?

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  15:33:15  Show Profile  Reply with Quote
bror>> da vi havde clan kamp mod englænderne mødtes vi 2 gange en med deres sæt filer (original) og en med vores filer.......så mon ikke vi bare gøre sådan igen

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  15:46:48  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er også 100% frisk på en clan-war Er vi måske ikke bedre end WL??? huh? Vi skal da vise os som DK's bedste (selvom mange er både DMT og WL).

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  17:46:28  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Dalle:

Snakker du om mig ??

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  18:12:23  Show Profile  Reply with Quote
Jeg vil enormt gerne deltage og sparke poeng til DMT. Findes der desuden noget hold-VM eller noget lignende? Det lyder meget interessant.

Anders Poulsen, Ipswich i 1. division.
Vinder af 3. division
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  19:45:55  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bare for at starte ud som den sure Der bliver skrevet Clan Kamp - Foreslag.... men stadig røg det ikke ind under Forslag til DMT

men hva fanden, vil så lige svare til Polle at så vidt jeg ved er der ikke noget hold VM, men der findes et VM i FIFA, ved ikke om Danmark gider at holde en kval for at komme til San Francisco, men der blev holdt for 2003, men ikke nok gad at tilmelde sig. Så vi havde ingen i danske FIFA-spiller i Korea sidste år, og kan faktisk lige sige at det var Tyskland som vandt Nation vs Nation og Single Elimination (hvor 2 brøder mødtes i finalen)
Der var da også præmier, som lød på 20.000$ til første pladsen, ved individuel kampene (single elimination), og 7.000$ til hold kampene (Nation vs Nation)

Danskerne havde kun 1 cs hold, 1 starcraft spiller og 2 warcraft spiller i Korea, og hvis nogen så det, var cs holdet i Dags Dato efter de blev nummer 3.
(kan ses her: http://211.233.87.8:88/file_image/press_files/Denmark.mpg )

Det "Event" som også bliver kaldt det officiele Verdens Mesterskab o computer spil, har da også en hjemmeside (mærkeligt nok)
http://www.worldcybergames.com/
Danmarks side er ikke oppe, men der står at det kommer op til 2004 kval.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  20:31:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Udfordr denne klanwww.magia.nl og vi får røv!!! Der er Mr. Dalle La Coruna med... Synes dog at det kunne være sjovt at møde WL, men en 4-holdsturnering som Claus snakker om lyder da oxo ok

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

Draagyn

323 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  20:53:13  Show Profile  Send Draagyn an ICQ Message  Reply with Quote
øhhh jeg synes lige man skal kigge på hvad en clan er..... En clan er hvor nogle gutter spiller sammen, træner osv., men er DMT det ? Lige netop ikke. DMT er en turnering, community eller noget, men ikke en klan.

Kan lige lave et eksempel.

SK.FIFA (http://www.schroet.com) er en klan og de træner sammen for at blive bedre. Men hvorfor træne når man ikke spiller rigtige kampe. Men der har de ESL's Fifa 2004 1on1 Ladder (http://www.esl-europe.net/eu/) Den findes både i en tysk og en international udgave. De spiller ikke kun på denne ladder, de har også clan-wars ind imellem. Den senest var mod mTw.FIFA. Disse clan-wars kører også igennem ESL hvor der er en liga med 15 tyske claner og 1 østigsk.
Rigtig gode spillere stiller så op i så kaldte kvals til fx. WCG som Martin har omtalt.

En konklution på dette er det ikke er Clan-wars men derimod community-wars

______*UPDATE*______
ESL er noget lignde DMT

Michael Nygaard - Ex. DMT'er
MZ - FC Stanghede

Edited by - Draagyn on 29 Apr 2004 20:55:45
Go to Top of Page

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  20:55:53  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Dalle:

Snakker du om mig ??

Ja det var til dig du hedder Andersolesen ik?..
Er du ik tilmeldt i den der world-league?..
Håber sku du er med DK's bedste...

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  21:02:04  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Nej det er jeg ikke...

Men hvis folk gerne vil tro jeg er blandt DK's bedste, så lad dem endelig blive i troen

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 29 Apr 2004 :  22:46:42  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Clan og ikke clan... Jeg synes stadig der skal udtages et "allstar-hold" der så kunne spille de der kampe... Det kunne jo så være en klan

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 Apr 2004 :  00:13:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

Clan og ikke clan... Jeg synes stadig der skal udtages et "allstar-hold" der så kunne spille de der kampe... Det kunne jo så være en klan

nej ...jeg syntes der skal trækkes lod

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.16.49.213