Author |
Topic |
|
Canto
Fast mand på førsteholdet
300 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 13:40:48
|
Heey
Hvad med en Clan kamp imod www.world-league.dk
Så må dem der er med begge steder vælge side he he
|
Frederik Jensen/Manchester City/1 Div.
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 14:01:20
|
ja, vi har faktisk overvejet en 4-siders turnering mellem bla DMT, WL og et par udenlandske ligaer - men vi gik lige død i lidt for meget af alt det andet administrative arbejde i DMT, så vi er ikke kommet helt videre med den sag endnu. |
|
|
|
Canto
300 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 14:15:53
|
Lyder da kanon!
Lad os få gjort noget ved den sag..
Vil da gerne hjælpe med det jeg kan.. |
Frederik Jensen/Manchester City/1 Div.
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 15:13:54
|
lol´ lyder rigtigt godt -men hvordan sku det foregå? DMTdatabase og ORGinibig?????? eller???? ....................LOL |
|
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 15:17:18
|
ja får fanden jeg er også frisk..
Ps. Anderolesen du er da med os ik ? |
|
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 15:33:15
|
bror>> da vi havde clan kamp mod englænderne mødtes vi 2 gange en med deres sæt filer (original) og en med vores filer.......så mon ikke vi bare gøre sådan igen |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 15:46:48
|
Jeg er også 100% frisk på en clan-war Er vi måske ikke bedre end WL??? huh? Vi skal da vise os som DK's bedste (selvom mange er både DMT og WL). |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 17:46:28
|
Dalle:
Snakker du om mig ?? |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
polle
Kegle-bold dreng
142 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 18:12:23
|
Jeg vil enormt gerne deltage og sparke poeng til DMT. Findes der desuden noget hold-VM eller noget lignende? Det lyder meget interessant. |
Anders Poulsen, Ipswich i 1. division. Vinder af 3. division |
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 19:45:55
|
Bare for at starte ud som den sure Der bliver skrevet Clan Kamp - Foreslag.... men stadig røg det ikke ind under Forslag til DMT
men hva fanden, vil så lige svare til Polle at så vidt jeg ved er der ikke noget hold VM, men der findes et VM i FIFA, ved ikke om Danmark gider at holde en kval for at komme til San Francisco, men der blev holdt for 2003, men ikke nok gad at tilmelde sig. Så vi havde ingen i danske FIFA-spiller i Korea sidste år, og kan faktisk lige sige at det var Tyskland som vandt Nation vs Nation og Single Elimination (hvor 2 brøder mødtes i finalen) Der var da også præmier, som lød på 20.000$ til første pladsen, ved individuel kampene (single elimination), og 7.000$ til hold kampene (Nation vs Nation)
Danskerne havde kun 1 cs hold, 1 starcraft spiller og 2 warcraft spiller i Korea, og hvis nogen så det, var cs holdet i Dags Dato efter de blev nummer 3. (kan ses her: http://211.233.87.8:88/file_image/press_files/Denmark.mpg )
Det "Event" som også bliver kaldt det officiele Verdens Mesterskab o computer spil, har da også en hjemmeside (mærkeligt nok) http://www.worldcybergames.com/ Danmarks side er ikke oppe, men der står at det kommer op til 2004 kval. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 20:31:02
|
Udfordr denne klanwww.magia.nl og vi får røv!!! Der er Mr. Dalle La Coruna med... Synes dog at det kunne være sjovt at møde WL, men en 4-holdsturnering som Claus snakker om lyder da oxo ok |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Draagyn
323 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 20:53:13
|
øhhh jeg synes lige man skal kigge på hvad en clan er..... En clan er hvor nogle gutter spiller sammen, træner osv., men er DMT det ? Lige netop ikke. DMT er en turnering, community eller noget, men ikke en klan.
Kan lige lave et eksempel.
SK.FIFA (http://www.schroet.com) er en klan og de træner sammen for at blive bedre. Men hvorfor træne når man ikke spiller rigtige kampe. Men der har de ESL's Fifa 2004 1on1 Ladder (http://www.esl-europe.net/eu/) Den findes både i en tysk og en international udgave. De spiller ikke kun på denne ladder, de har også clan-wars ind imellem. Den senest var mod mTw.FIFA. Disse clan-wars kører også igennem ESL hvor der er en liga med 15 tyske claner og 1 østigsk. Rigtig gode spillere stiller så op i så kaldte kvals til fx. WCG som Martin har omtalt.
En konklution på dette er det ikke er Clan-wars men derimod community-wars
______*UPDATE*______ ESL er noget lignde DMT |
Michael Nygaard - Ex. DMT'er MZ - FC Stanghede |
Edited by - Draagyn on 29 Apr 2004 20:55:45 |
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 20:55:53
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Dalle:
Snakker du om mig ??
Ja det var til dig du hedder Andersolesen ik?.. Er du ik tilmeldt i den der world-league?.. Håber sku du er med DK's bedste...
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 21:02:04
|
Nej det er jeg ikke...
Men hvis folk gerne vil tro jeg er blandt DK's bedste, så lad dem endelig blive i troen |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 22:46:42
|
Clan og ikke clan... Jeg synes stadig der skal udtages et "allstar-hold" der så kunne spille de der kampe... Det kunne jo så være en klan |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 00:13:34
|
quote: Originally posted by Uncle Istvan
Clan og ikke clan... Jeg synes stadig der skal udtages et "allstar-hold" der så kunne spille de der kampe... Det kunne jo så være en klan
nej ...jeg syntes der skal trækkes lod |
|
|
|
|
Topic |
|