Author |
Topic |
|
polle
Kegle-bold dreng
142 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 18:16:45
|
Jeg skal snart til eksamen, så derfor vil jeg have problemer med, at spille alle kampene til tiden. Derfor opretter jeg lige denne tråd her, så andre der evt skal til eksamen også kan meddele sine modstandere det.
Tager I hensyn til eksamener?
|
Anders Poulsen, Ipswich i 1. division. Vinder af 3. division |
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 18:19:09
|
hmm polle du har 5 kampe pr 14 dage det giver max 60 min.... og egne erfaringer (mht læsning til eksamen) taget i betragtning tvivler jeg sgu på at du ikke lige kan afse dem over en 14 dages periode |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
|
|
FcbForever
Stribemaskinefører
171 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 18:53:48
|
Ja - det mener jeg osse.....så lang tid tager det jo heller ikke.
Hvis du plejer at varme lidt op eller træne, så er det her du må korte af....
Du er egentlig heldig....du VÆLGER selv. Priviligeret....
Jeg skal i øvrigt selv til eksamen den 15. maj. Men jeg ved 100% sikkert at jeg ikke bruger al fritid på at læse.....det er vel umuligt. Eksamen og læsning er i øvrigt udover mit fuldtidsjob..... |
Carsten Wolff - FcbForever - DMT 2. Division - www.fcbayern.dk - ICQ 24793083
|
Edited by - FcbForever on 29 Apr 2004 18:56:07 |
|
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet
488 Posts |
Posted - 29 Apr 2004 : 19:14:06
|
jeg er til eksamen hver dag på mit arbejde, så jeg ved ikke lige om jeg kan spille mine kampe til tiden |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 07:03:28
|
hvad er det for en eksamen thomas? sørger for atkører trucken lige eller, marathon cola drikning, eller le mans cola drikning i 24 timer hehe |
|
|
|
Draagyn
323 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 15:35:27
|
jeg kan godt forstå at han laver dette topic. Han siger at han ikke er så meget på fordi han læser til eksamener, han giver samtidig besked til ledelsen (kunne også være sket over mail) og nok vigtigsk giver han andre mulighed for at sige at de står i samme situation. Jeg kan se hans point da jeg, da jeg spillede, ikke var så meget på og tit efter en uge fik en mail om hvorfor jeg ALDRIG var på. Prøv lige at smide både de gode og de dårlige ting på vægten før der dømmes. |
Michael Nygaard - Ex. DMT'er MZ - FC Stanghede |
|
|
polle
Kegle-bold dreng
142 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 15:35:42
|
Jeg siger også, at jeg muligvis ikke får så meget tid, som jeg plejer. Hvilket nok vil gå udover mine modstandere... men jeg må bare se tiden an, og håbe på at jeg nok overlever. |
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 16:42:05
|
Mind mig ikke om at der er eksamen i næste uge Jeg vil heller være online og smadre alle i fifa, istedet får at lave en klam stil men hvem vil ik det... Ej ingen problem får mig, jeg bruger måske højest 2-3 timer ialt på skr. eksamen. Mundtlig er noget helt andet men det er der først en måned til men lur mig om der ik stadig er plads til at spise fifa et par gange om dagen..
Fifa kommer sku i første række, får det kan jeg finde ud af |
|
Edited by - Dalle La Coruna on 30 Apr 2004 16:43:14 |
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 16:51:00
|
quote: Originally posted by Dalle La Coruna
Mind mig ikke om at der er eksamen i næste uge Jeg vil heller være online og smadre alle i fifa, istedet får at lave en klam stil men hvem vil ik det... Ej ingen problem får mig, jeg bruger måske højest 2-3 timer ialt på skr. eksamen. Mundtlig er noget helt andet men det er der først en måned til men lur mig om der ik stadig er plads til at spise fifa et par gange om dagen..
Fifa kommer sku i første række, får det kan jeg finde ud af
hvordan spiser man fifa ? og smager det godt ? |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 17:04:46
|
kan godt være du skal sætte mere fokus på retstavningen frem mod de skriftlige eksamener, Daniel |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Hugobart
472 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 17:13:58
|
gør det ikke nas? |
Lars
|
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 30 Apr 2004 : 18:46:59
|
nå nå nå restavingen er ingen problem vi skriver på computer til eksamen, hvor der heldigvis er installet ordbog ..
Plejer at få 8 så det skal nok gå!..
MEN JEG KAN IK SIDDE 3 TIMER UDEN AT SIGE ET KVÆG.. Og uden at tænke på min bedste ven Fifa .. |
|
Edited by - Dalle La Coruna on 30 Apr 2004 18:47:30 |
|
|
polle
Kegle-bold dreng
142 Posts |
Posted - 02 May 2004 : 10:42:44
|
Jeg vil også hellere, men desværre er der en retstavning imorgen... så jeg må hellere læse nogle aviser med svære ord i håb om, at ordene vil komme i diktaten
Jeg vil se hvornår jeg vil ha tid, men det er begrænset.
|
|
|
|
Topic |
|