FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Så er jeg tilbage
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Så er jeg tilbage
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 25 May 2004 :  12:48:58  Show Profile  Reply with Quote
Hej Alle sammen.

Efter et par års pause, er jeg tilbage i DMT. Det kribler i kroppen for at komme i gang igen! Dejligt at se at der stadig er nogle af OLD SCHOOL-drengene med! Jeg er gået i seriøs træningslejr, efter et par kampe i går aftes, hvor jeg fik bevist, at det niveau jeg havde tidligere, ABSOLUT ikke er til stede mere. Men det kommer.

Nu efter at have læst de fleste emner her, bekymre det mig at folk stadig brokker sig over luderspillere. De har været der lige siden 99, og de vil være der frem til 99 igen. Spillede selv et par kampe igår hvor den ene at mostanderne konstant scorede på indlæg fra fløjen, det er trist men en del af spillet. If you wanna beat em, JOIN em.

Ser frem til at spille mange kampe mod jer...

Søren Juul

Søren Juul

Nicklas
Stribemaskinefører

238 Posts

Posted - 25 May 2004 :  13:06:07  Show Profile  Send Nicklas an ICQ Message  Click to see Nicklas's MSN Messenger address  Reply with Quote
Velkommen tilbage det er godt at se dig igen tilbage i DMT!

Werder Bremen 1 div
Vinder af:
3 Div (T3)
2 Div (T1)
READY OR NOT, HERE WE COME!
Go to Top of Page

Canto
Fast mand på førsteholdet

300 Posts

Posted - 25 May 2004 :  13:11:06  Show Profile  Send Canto an ICQ Message  Reply with Quote

Jamen velkommen tilbage

Og kan kun sige "thumbs up" til dit indlæg om "ludermål"

Frederik Jensen/Manchester City/1 Div.
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 25 May 2004 :  15:20:21  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
velkommen tilbage i DMT - bare spørg løs, hvis der er noget, som har ændret sig siden din tid, som du er i tvivl om.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 May 2004 :  16:04:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvem var du mest kendt som dengang?

Go to Top of Page

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 25 May 2004 :  17:15:53  Show Profile  Reply with Quote
Jeg startede med Sporting Lissabon, men skiftede til Arsenal! Ja, det var sgu tider den gang...
Go to Top of Page

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 25 May 2004 :  17:16:59  Show Profile  Reply with Quote
Det kunne være jeg skulle spille med Sporting igen! Er det optaget?

Søren Juul
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 25 May 2004 :  17:21:27  Show Profile  Reply with Quote
niks - de er ledige - eneste portugisiske hold der pt er repræsenteret i dmt er Champions league finalisterne fra Fc Porto

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 25 May 2004 :  17:29:45  Show Profile  Reply with Quote
Lyder super

Søren Juul
Go to Top of Page

Johnson
Kegle-bold dreng

135 Posts

Posted - 25 May 2004 :  17:55:37  Show Profile  Send Johnson an ICQ Message  Click to see Johnson's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så får vi squ 3 portugisiske hold med!!

Satser stærkt på at nappe Benfica & Mesterskabet??

Ulrik Enevoldsen - Buffer
Go to Top of Page

Molsing
Klubmester og topscorer

677 Posts

Posted - 25 May 2004 :  20:35:27  Show Profile  Send Molsing an ICQ Message  Click to see Molsing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Søren.

Kanon at se dig tilbage i trøjen!

Til dem der ikke ved hvem Søren er, eller var, så kan jeg fortælle at Søren snuppede 2 BMT titler tilbage i de tidligere tidere!
99 T3 og så vidt jeg husker 2000 T1.

Så han er af af de gamle kæmpere, som bestemt har præget toppen!

Og ser frem til igen at spille mod dig, det er jo noget der ligner en menneske alder siden at vi sidst har trænet en kamp!

Herligt!

Go to Top of Page

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 26 May 2004 :  00:25:52  Show Profile  Reply with Quote
Molsing. Svinger du stadig stængerne her? Utroligt.

Ja, tog et par titler. Huskede desværre stadig da jeg fk besked om Jørgens ulykke! Det var meningen jeg skulle spille mod ham dagen efter! Tragisk. Hvad er der blevet af Anders (Brøndby) og Juri?? Er de her ikke mere? Der var sgu gang i de kære 56-modem!

Men Molsing!!!! Jeg er altid klar til dig! Hvad hold spiller du med nu?

Søren Juul

Søren Juul
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 26 May 2004 :  00:31:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anders er her endnu, Juri forsvandt ca. da jeg kom ind formodentlig efter T3 2001.

Anyways du skal lige huske en signatur i din forumprofil Søren

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet

372 Posts

Posted - 26 May 2004 :  00:33:11  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Juri har jeg ikke set længe. Anders er osse vendt tilbage til DMT efter et par sæssoners pause.

Velkommen tilbage.

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

vanderdy
Grusbane fejeknægt

34 Posts

Posted - 26 May 2004 :  00:49:08  Show Profile  Reply with Quote
signatur?? Hvor gør men det, og hvorfor?

Søren Juul
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 26 May 2004 :  00:51:11  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Inde i "Profile" øverst i skærmen... Der kan du så skrive i signaturen - typisk navn og hold/status. Og hvis du havde sat signaturer til kunne du også se at Molsing spiller med Juventus

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.170.76