FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvorfor har vi fjernet "landsholdsposten"?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

Ledelsen
Bold-bestyrelsen

107 Posts

Posted - 18 May 2004 :  22:00:52  Show Profile  Visit Ledelsen's Homepage  Reply with Quote
Hej Alle

Vi har fjernet posten om en undtagelsesturnering til et landshold, der pt. forsøges etableret uden om DMT.

Selvfølgelig har vi intet imod at DMTs medlemmer spiller i alle de fifaturneringer de kan komme i nærheden af, men hvis DMT skal lægge sider til indholdet ser vi os nødsaget til at stille visse krav til indholdet og strukturen.

I forbindelse med at indlægget blev postet, snakkede vi med Jonas, der har postet den, om krav til indhold, og i hvilke tilfælde en "landsholdsudtagelse" via DMTs sider kunne blive aktuel.

Vi stillede blandt andet det krav, at et landshold støttet af DMT, skulle udtages via kvalifikation afholdt blandt alle de spillere i DMT (og evt. andre turneringer i DK), der måtte have lyst til at spille på landsholdsniveau.

Vi kunne ikke blive enige om dette, idet vores krav om at alle 5 pladser på et landshold skulle afgøres via kvalifikation var ultimativt. Dette kunne ikke efterkommes.

Selvom dette ikke kunne lade sig gøre gav vi dog alligevel lov til en "reklame" om at der blev søgt efter spillere til landsholdet.

Nu blev posten imidlertid udvidet til en decideret kvalifikationsturnering til "landsholdet" ...

Vi mener som sagt ikke at et landshold, der består af 4 udtagne spillere, og 1 plads der er spillet om er repræsentativt for DMT (og vel heller ikke DK)...

Derfor har vi fjernet det pågældende indlæg, da vi vurderede at det var en turnering udenfor DMT regi, der blev afholdt på vores forum.

DMT-Fifaforever ledelsen:
Anders Nørgaard, Claus G. Rasmussen & Jesper Gjerstrup

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 May 2004 :  22:26:05  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, jeg har så snakket med lederne og vi er som sagt ikke enige om udtagelsesprocessen. Jeg kan godt se det positive i at alle får en lige chance for at komme på holdet, men igen så er det jo et elite-hold og formålet er at samle de bedste. Og til dette formål har vi ikke valgt at benytte en stor kval-turnering i denne omgang:

Derfor udvælger vi ikke 100% via en kvalturnering til landsholdet:
-Der har ikke været tid til hverken at arrangere det eller at afvikle en sådan turnering i denne omgang.
-Vi mener ikke at faktorer som lodtræknings(u)held og dårlige dage skal præge det udtagne landshold.
-Vi vil i stedet hellere se spillerne i aktion selv og se hvordan de klarer sig mod spillere som os, da vores spillestil minder en del om den internationale.
-Vi mener, at der er nok turneringer i forvejen. Vi vil i stedet hellere se på hvordan spillerne klarer sig der og udtage efter det. Dog kan det komme på tale at fx vinderen af BMT er direkte kvalificeret, men det kræver at vi har bedre tid.
-Vi foreslår i stedet en kombination pt hvor vi udtager de absolut bedste og så laver en kval mellem de næstbedste. På længere sigt kan der så komme mere direkte kvalifikation på baggrund af folks resultater (se ovenstående).

Vi får meget snart en side herinde på linje med cs-landsholdet og andre så der vil kval-turneringen kunne fortsætte: www.team-denmark.org

-Jonas

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:02:02  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Personligt mener jeg det er godt at denne tråd er stoppet.

For mig ligner det tilnærmelsesvis en konkurrent til DMT, og dermed synes jeg ikke det er optimalt at reklame og rekruterring skal foregå via DMT's forum.

Det at I via andre fifa-sites på nettet, har fundet denne turnering og ønsker at samle et "landshold" er fint nok, men ønsker I at det er Jer der bestemmer hvem der skal være med og hvem der ikke skal være med, og ikke den siddende ledelse, mener jeg det skal foregå helt udenom DMT regi.

Sidst men ikke mindst, jeg håber så sandelig ikke at dem der herindefra skal repræsentere "landsholdet" skal lærer Jeres luder-tricks for at kunne deltage. For opdager jeg at de nævnte personer, lige pludselig begynder at lave Jeres ludertricks i DMT regi, er jeg den der er stoppet på stedet.

Men held og lykke med det, men fornuftigt at holde det helt udenom DMT.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:05:55  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis det her skal være en debat ... så skal den ikke handle om spillestil for så bliver posten lukket!!!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:17:49  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Hvis spillerne på deres såkaldte landshold, som gennemføres med hvad var det 6-8 spillere herindefra, og de udtager dem efter spillestil som minder mest om deres egen. Så mener jeg det er relevant for DMT.

Ligesom i andre clanspil, det være sig CS, Raven Shield, Warcraft etc, lærer man tips og tricks af hinanden, hvilket er naturligt nok. Hvis spillerne herindefra skal tilpasse sig en spillestil, der minder om den internationale som er lig med "luderstilen" (hvilket slet ikke er hemmeligt - vel real/ajax?), og det fører 6-8 spillere herindefra benytter sig af disse tricks, så forudser jeg en kæmpe flugt fra DMT.

Er det så ikke relevant ?

EDIT:
Er frygtelig frustreret over manglen på vilje til at se dette problem, og frygter at det kun vil ændre sig, hvis man (ledelse/suppe-spillere) selv smagte denne bug, for før det sker, så blir der intet gjort.

Edited by - AndersOlsen on 18 May 2004 23:21:04
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:20:28  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det har nu hele tiden været idéen at det skulle være uafhængigt af DMT og WL osv. Men vi ønsker selvfølgelig at samarbejde. Jeg vil sige tak for "reklamepladsen", selvom der desværre ikke var plads til kval-turneringen på forum nu her mens vi venter på hjemmesiden... men det er der ikke noget at gøre ved nu.

Det er dog langtfra en konkurrent til DMT. Men tværtimod en udbygning af det danske fifa-community med et landshold som man har haft i mange andre lande i lang tid. Det manglede da bare. Og jeg håber da at det kan være med til at motivere folk til at spille fifa og melde sig ind i DMT og WL da det jo er nemmest at komme på holdet hvis man har en profil på disse sites...

Tilføjelse: Jeg har egentlig ikke planer om at landsholdsspillerne skal træne mere med hinanden end hidtil. Og Daniel og jeg fortæller ikke flere hvordan man kan lave "ludertricks" bare rolig...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk

Edited by - IstvaN on 18 May 2004 23:24:51
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:27:53  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jonas:

Der findes forskellige former for landshold. Sidste år havde vi en turnering mod nogle englændere, kald det clan-kampe eller hvad du nu vil. Dette var ganske sjovt. Dette er vel ligeså meget landshold som Jeres 8 mand?

Jeg er ikke af den mening, at det skal være al magt til folket, jeg mener bare ikke det er på sin plads at det er Jer der afgører hvem der spiller på landsholdet. Det er efter min mening mere passende at der blir spillet om det.

Ikke at jeg selv ønsker at være med, for jeg har hverken tiden, lysten eller evnerne til det.

Selvfølgelig er det folks eget valg, men jeg ville da blive en anelse bitter, hvis folk herindefra ikke har tid til at spille deres turneringskampe fordi de skal spille clan-landskampe. Dermed ville det også gå ud over DMT.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:38:16  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Forskellen på det her landshold er at her er der åbent for alle danskere - altså også fra WL og easo og fra Bornholm! (jep believe it or not!)

Jeg tror næppe det kommer til at gå ud over DMT. Fx hvis XCUP havde fungeret korrekt havde spillerne haft 2 eller 3 kampe (ude/hjemme) hver som de så skulle afvikle over ca 1 måned (nu er det 1-2 kampe hver vi skal nå at afvikle inden 31. maj fordi vi kom med så sent). Det er ikke meget. Desuden er spillerne på landsholdet jo seriøse spillere der nok skal sørge for at få afviklet deres kampe i DMT alligevel..

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:49:05  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
HVIS i så gerne vil have et landshold.. så lav da en hurtigt hjemmeside. smid et forum op og diskuter der. !....

Tag så kontakt til folk via MSN eller ICQ !!!!
Det er ganske let. !

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:52:33  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Hvis spillerne på deres såkaldte landshold, som gennemføres med hvad var det 6-8 spillere herindefra, og de udtager dem efter spillestil som minder mest om deres egen. Så mener jeg det er relevant for DMT.

Ligesom i andre clanspil, det være sig CS, Raven Shield, Warcraft etc, lærer man tips og tricks af hinanden, hvilket er naturligt nok. Hvis spillerne herindefra skal tilpasse sig en spillestil, der minder om den internationale som er lig med "luderstilen" (hvilket slet ikke er hemmeligt - vel real/ajax?), og det fører 6-8 spillere herindefra benytter sig af disse tricks, så forudser jeg en kæmpe flugt fra DMT.

EDIT:
Er frygtelig frustreret over manglen på vilje til at se dette problem, og frygter at det kun vil ændre sig, hvis man (ledelse/suppe-spillere) selv smagte denne bug, for før det sker, så blir der intet gjort.

hvad var det lige du vil have man skulle gøre ved "problemet" udover at forsøge at tilpasse spillefilerne???

forbyde mål af type x eller y? ... så forudser jeg en endnu større spillerflugt ...

kan godt være du og andre er frustrerede ... men ??? løsning ... kom ... og løsningen, kan jeg så afklare, ligger ikke i at DMT dikterer hvordan folk skal spille fifa ...

og nu blev det så en debat alligevel, fordi jeg ikke kan lade de indlæg står uden kommentarer

tilføjelse: og mht. om det er et suppeproblem er da noget ævl ... dem af jer der brokker sig mest ligger i 1. div. ... holdene i brokker jer over ligger i 2. div...

jeg har mødt daniel og jonas ... både i cup og dmt open ...

og mon ikke enten molsing eller undertegnede ramler ind i dem igen????

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:54:34  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hehe ja... Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt med men vi er skam igang
Først var vi igang med at lave en hjemmeside selv (med hjælp fra én der kan finde ud af det... for jeg har ingen erfaring med det...), men så faldt jeg over denne her: www.team-denmark.org og jeg syntes det ville være et perfekt sted. Og vi er da også på vej

Kontakten til folk har vi skabt med hjælp fra både WL og DMT. Og vi har også snakket med folk direkte over ICQ/MSN. Men det bliver endnu nemmere med en hjemmeside da man jo så har et sted man kan henvende folk til... glæder mig

Go to Top of Page

Cantona
Klubmester og topscorer

683 Posts

Posted - 18 May 2004 :  23:58:15  Show Profile  Visit Cantona's Homepage  Send Cantona an ICQ Message  Click to see Cantona's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fint ! og stop så lige med at lave reklame for din egen side ved at poste de samme posts igen og igen.

Damp ud af her... eller følg de regler der nu engang er i DMT.

Tro mig, DMT var her før jer, og vil ganske sikkert også være her efter.

Per Havgaard
FC København
Give golfklub - Hcp 22 - Just broke 90`

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 19 May 2004 :  06:35:06  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

EDIT:

Det er helt korrekt.
Det er jo fordi de ved de ikke kan nå op og spille i superligaen før fifa 2005 og så håber de at de nævnte ikke er så gode mere.
sådan noget er sket før, især i fifa 99 og fifa 2000 hvor den hårde klikke og fil producerne også prøvede at neddæmpe det og sagde træn, træn, træn, indtil marcus kom op til dem så hed det pludselig luder oder skulle laves om på filen. Så det vil ikke være første gang sådan noget sker anders O detsværre.
Men tilbage til topic.

Jonas Hvorfor udvælger du ikke selv et landshold.

hvis man skulle have et hold med reserver er det da da åbelyst at der er mange bud.
Real madrid, Ajax, Lyon, Brøndby, Werder Bremen, barcelona, wsila,milan, la coruna bare for at nævne nogle. og så Parma og valencia (som pauseklovne hehe)

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 19 May 2004 :  09:22:59  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg giver op over for både det ene og det andet - det tilsyneladende umuligt at trænge igennem hos nogen overhovedet.

Men hvis dette emne blir et issue senere, vil jeg vende frygtligt tilbage og sige "I told you so" - og så ellers komme med standardkommentaren "Tag en kiks og tør øjnene" hvis folk løber ind i offside buggen i tide og utide.

Til Jonas: Held og lykke med landsholdet - specielt med at få en ordentlig connection med chilenerne

Go to Top of Page

Backnaldo aka Ekkirederf
Kegle-bold dreng

64 Posts

Posted - 19 May 2004 :  09:56:43  Show Profile  Visit Backnaldo aka Ekkirederf's Homepage  Send Backnaldo aka Ekkirederf an ICQ Message  Reply with Quote
Kære Anders,

Jeg har lige læst denne 'tråd' for første gang. Jeg er 100% enig i dine udsagn !!

Bare så du - og andre! - kan se, at du ikke er alene med dine synspunkter.

Peter/Feyenoord

quote:

Jeg giver op over for både det ene og det andet - det tilsyneladende umuligt at trænge igennem hos nogen overhovedet.

Men hvis dette emne blir et issue senere, vil jeg vende frygtligt tilbage og sige "I told you so" - og så ellers komme med standardkommentaren "Tag en kiks og tør øjnene" hvis folk løber ind i offside buggen i tide og utide.

Til Jonas: Held og lykke med landsholdet - specielt med at få en ordentlig connection med chilenerne

Go to Top of Page

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 19 May 2004 :  10:41:21  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
DET ER JO FULDSTÆNDIG ÅNDSVAGT DET HER, HVOR MANGE DEBATTER HERINDE HAR IKKE VÆRET MERE IRELEVANT IND LANDSHOLDSPOSTEN? F.EKS
http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2097, http://www.fifa-forever.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=11..
dusuden vedrøre dennne debat da også nogle personen inde fra dmt, har i ondt i røven over at i ikke kommer med på holdet eller hva.

Sorry men for fanden det er fandme for banligt det her, vi skal jo kun bruge dmt ind til vi har fået vores side op at køre..
Er det forbudt at hjælpe hinanden eller hva

Edited by - Dalle La Coruna on 19 May 2004 10:45:02
Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.51.49