Author |
Topic |
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 17:00:38
|
quote: Originally posted by birthek
ja man kunne evt. køre det under en sommerturnering som jeg var inde på ... idéen er glimrende synes jeg ...
og man kan evt. kategorisere udfra eksempelvis
hjørne frispark indlæg fra bag kanten af straffesparksfeltet langskud mål efter lang bold (Carew-målet) andre
andre bud?
Jamen så vil der bare stå indlæg ude hjørnefeltet hver gang Real og Ajax spiller . ej kom jeg jer i forkøbet Studal og gutterne
Ej jeg syntes også det lyder som en rigtig god ide.. Men jeg er nok også en af de tyber der simpelthen ikk gider skrive alt det ned efter hver kamp, det er sku nok at indsende resultat syntes jeg |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 19:18:03
|
Som Ulrik rigtigt siger bør klumpspil/tilfældigheder også figurere på listen... Dem bliver der også scoret mange mål på. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Johnson
Kegle-bold dreng
135 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 20:49:28
|
Tak for støtten Istvan!! |
Ulrik Enevoldsen - Buffer |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 21:32:34
|
Hvis jeg bevist spiller på klumspil, er det så organiseret klumspil, eller bare Nice play, skal vi ikke have et katagori der hedder Nice play
Hvis jeg bevist spiller på en tilfældighed, er det så tilfældigt ... ?
Et skud uden for feltet er det langskud ..... ?
Peter Madsen er uforudsigelig, siger de fleste eksperter, han dribler, tager en dribling mere og en til, og det er uforudsigeligt..... hhmmmm hvis han gør det hver gang så er det jo forudsigeligt...... også derfor han ikke scorede særlig meget i sin sidste BIF sæson...... hvad vil det egenligt sige at være uforudsigelig..... eller tilfældigt. Når jeg spiller Fifa, så er der sku ikke nogen tilfældige ting..... andet end når modstanderen scorer, så er det pissetilfældigt, for jeg er jo herre sej, og hvis man score mod mig, så må det være pga. en tilfældighed......
|
|
Edited by - Keyboardcowboy on 28 May 2004 21:32:53 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 22:43:51
|
Ved klumpspil/tilfældigheder menes der vel hvis nu forsvarsspilleren laver en fejlaflevering direkte til en angriber eller hvis der er kamp om bolden i straffesparkfeltet og den lige akkurat bliver skovlet over stregen. Som de kyndige fodboldeksperter vi er bør vi nok kunne finde ud af hvad der er hvad
Langskud? ja hmm... Altså hvis det er liiige uden for feltet er det så et langskud? svært at sættet et antal meter på så hvor går grænsen kunne jeg oxo godt tænke mig at vide |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Topic |
|