FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Mål.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Mål.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 28 May 2004 :  17:00:38  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

ja man kunne evt. køre det under en sommerturnering som jeg var inde på ... idéen er glimrende synes jeg ...

og man kan evt. kategorisere udfra eksempelvis

hjørne
frispark
indlæg fra bag kanten af straffesparksfeltet
langskud
mål efter lang bold (Carew-målet)
andre

andre bud?

Jamen så vil der bare stå indlæg ude hjørnefeltet hver gang Real og Ajax spiller . ej kom jeg jer i forkøbet Studal og gutterne

Ej jeg syntes også det lyder som en rigtig god ide.. Men jeg er nok også en af de tyber der simpelthen ikk gider skrive alt det ned efter hver kamp, det er sku nok at indsende resultat syntes jeg

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 May 2004 :  19:18:03  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som Ulrik rigtigt siger bør klumpspil/tilfældigheder også figurere på listen... Dem bliver der også scoret mange mål på.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Johnson
Kegle-bold dreng

135 Posts

Posted - 28 May 2004 :  20:49:28  Show Profile  Send Johnson an ICQ Message  Click to see Johnson's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for støtten Istvan!!

Ulrik Enevoldsen - Buffer
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 28 May 2004 :  21:32:34  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Hvis jeg bevist spiller på klumspil, er det så organiseret klumspil, eller bare Nice play, skal vi ikke have et katagori der hedder Nice play

Hvis jeg bevist spiller på en tilfældighed, er det så tilfældigt ... ?

Et skud uden for feltet er det langskud ..... ?

Peter Madsen er uforudsigelig, siger de fleste eksperter, han dribler, tager en dribling mere og en til, og det er uforudsigeligt..... hhmmmm hvis han gør det hver gang så er det jo forudsigeligt...... også derfor han ikke scorede særlig meget i sin sidste BIF sæson...... hvad vil det egenligt sige at være uforudsigelig..... eller tilfældigt.
Når jeg spiller Fifa, så er der sku ikke nogen tilfældige ting..... andet end når modstanderen scorer, så er det pissetilfældigt, for jeg er jo herre sej, og hvis man score mod mig, så må det være pga. en tilfældighed......

Edited by - Keyboardcowboy on 28 May 2004 21:32:53
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 May 2004 :  22:43:51  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ved klumpspil/tilfældigheder menes der vel hvis nu forsvarsspilleren laver en fejlaflevering direkte til en angriber eller hvis der er kamp om bolden i straffesparkfeltet og den lige akkurat bliver skovlet over stregen. Som de kyndige fodboldeksperter vi er bør vi nok kunne finde ud af hvad der er hvad

Langskud? ja hmm... Altså hvis det er liiige uden for feltet er det så et langskud? svært at sættet et antal meter på så hvor går grænsen kunne jeg oxo godt tænke mig at vide

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.139.239.25